Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Echt af en toe

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

gonnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Aantal honden: 2

Re: Echt af en toe

Ongelezen bericht door gonnie »

Nou ze zijn getest.
Bij Tama is niks meer goed, en Nikkie en Jarah was de Parvo nog goed. Volgens de dierenarts moet Tama dus weer de cocktail en Nikkie en Jarah hun weilenting.
Maar die weilenting doe ik niet want daar zijn verschillende soorten bacterie van en zal je net zien krijgen ze de variant waar ze niet voor geent zijn.
Afbeelding

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
Daisy@
Zeer actief
Mijn ras(sen): Herders
Aantal honden: 3
Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy

Ongelezen bericht door Daisy@ »

Verstandig gedaan toch!
Enne... ik zou liever jou vent hebben Gonnie als één die moeilijk doet over de centen voor de da hoor!

Hier is het nooit een discussie geweest over wel of niet naar de da gaan. Achten we het nodig dan gaan we, Leon of ik.
Natuurlijk is er wel overleg, maar op een gezonde manier, 'Even aankijken tot morgen, of niet,' dat soort dingen.
Je weet dat het geld kost als je honden hebt.

Vanaf welke leeftijd zou een hond volledig beschermt kunnen zijn trouwens? Wanneer heeft titeren zin?
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

de Weil enting is de enige die ik juist wel altijd doe, ze liggen hier bijna dagelijks in het water zeker in de zomer en drinken vooral uit sloten en plassen, waterbakken zo goed als niet...
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Daisy@
Zeer actief
Mijn ras(sen): Herders
Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy

Ongelezen bericht door Daisy@ »

Bij de vorige honden ente ik, toen ze op leeftijd waren, alleen parvo en weil. Onze da vond alles enten bij een oude hond ook onzin.
gonnie
Zeer actief

Tama heeft nu alleen een enting gehad voor parvo en weil. De assistente zei eerst dat ze de grote cocktail zou krijgen maar de dierenarts vond parvo en weil genoeg.
Afbeelding

Groetjes Gonnie.
RachelleAmericanBulldog
Zeer actief
Mijn ras(sen): kruising Boxer X mechelse herder een Laekense herder.En in het verleden een amerikaanse bulldog
www.woofatwork.nl
Contacteer:

Ongelezen bericht door RachelleAmericanBulldog »

Herkenbaar, mijn man is ook zo'n paniekmiep...die zou voor een schaafwondje het liefst nog naar de D.A. rennen..ook als ik iets heb trouwens...bij hem zelf is het natuurlijk een ander verhaal...de held haha
Enten moet ik wel elk jaar anders ben ik te beperkt ...caravan in de ardennen,vakanties,shows...
Afbeelding

Groetjes Rachelle,Nina(boxer x mechelse herder) en Pfaffke (laekense herder)

in loving memory : Shaggy (amerikaanse bulldog)
gonnie
Zeer actief

RachelleAmericanBulldog schreef:Herkenbaar, mijn man is ook zo'n paniekmiep...die zou voor een schaafwondje het liefst nog naar de D.A. rennen..ook als ik iets heb trouwens...bij hem zelf is het natuurlijk een ander verhaal...de held haha
Enten moet ik wel elk jaar anders ben ik te beperkt ...caravan in de ardennen,vakanties,shows...

Als ik wat heb is hij alleen maar boos want dat is lastig voor hem, heb een paar jaar terug mijn schouder gebroken nou je had hem moeten horen alsof ik het expres deed om hem te zieken, zei ook tegen hem toen hij zo tekeer ging: ja ik dacht vandaag laat ik nou mijn schouder maar eens breken om Gerard te zieken. Hahahaha.

Voor de vakantie, tenminste waar wij heen gaan, hoeven ze alleen de rabiësenting. Shows ga ik niet meer heen en naar pensions gaan ze ook niet zou ik best weleens willen hoor lijkt me wel lekker om eens een keer zonder honden op vakantie te gaan, maar dat wil mijn man niet al lijkt het me ook wel saai om daar zonder honden te zijn.
Afbeelding

Groetjes Gonnie.
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”