lief dat je aan het zoeken bent geweest fizgig, maar dat is natuurlijk niet het enige, het was meer wat zo bij me boven kwam.
maar ik ben inmiddels wat meer gewend aan het idee en als ik de keus heb tussen jan zonder ballen en geen jan, wordt het toch iets makkelijker om te kiezen.
heb een afspraak gemaakt voor as maandag, hechtingen eruit en een gesprek met de da.
de hechtingen zouden eerst gedaan worden door een 'nurse' maar omdat ik toch echt dat gesprek wil hebben gaat de da het zelf doen.
ik ga de termijn van de castratie aan haar overlaten, als het dan toch moet dan maar meteen afdoende ook.
ze weet dat ik zo tegen castratie ben en ze had het gister door de telefoon ook nog over chemische castratie of hem vrouwelijke hormonen geven, maar als dat alleen tijdelijke oplossingen en/of lapmiddelen zijn dan heb ik liever dat ze toch die castratie doet zodat het risico dat die tumoren terugkomen zeker weg is.
ik ga geen struisvogel spelen met als inzet de kwaliteit van leven van de hond waar ik zo vreselijk gek op ben, hij verdient beter dan dat en als ik daarvoor even ernstig moet slikken dan is dat maar zo.
gaat ook wel weer over immers

het allerbelangrijkste is dat ie er nog is en -als alles gaat zoals gehoopt- hij er ook nog een hele tijd zal zijn.