in april ben ik met mokkel bij de da geweest voor haar omdat ze uit het niks bij elke stap die ze deed moord en brand gilde
wat het nou geweest ist weten we nog niet het is met een weekje met rust en pijnstilling overgegaan
toen ben ik 10 dagen terug weer bij de da geweest want bitch en mokkel maakte ik me toch wel zorgen om dus ff laten na kijken
volgens de da was er niet veel te zien buik en baarmoeder voelde goed hart klopte goed
alleen had mokkel volgens haar een luchtweg infectie waardoor ze zo benouwd was nou prima 10 dagen antibiotica en het zou over moeten zijn
nou alles behalve dat dus wat me gewoon opviel is dat bitch heel lang en heel veel blijft verharen en ze allebei achteruit zijn gegaan in hun conditie
en gisteren was ik mokkel over haar buik aan het aaien en ik voel tot me verbazing toch een bult ter grote van een paas ei aan de binnekant van haar tepels
dus vanmorgen meteen weer de da gebeld en gezegd dat ik nu dus echt een bloedonderzoek van hun allebei wil !
dus nu kan ik woensdag om 11:15 terecht
helaas kon het niet eerder ja alleen op spreekuur nou daar doe ik niet meer aan met de dames
en ja dan ga je googelen en vindt je allemaal symptomen bij kanker bij honden vaarvan ze allebei wel n paar hebben
hoop dat het mee valt en er wat aan te doen is

TARAK