Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Update: Weer rare pijn met andere symptomen

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

kiki2000
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een mooie Jack russel
Aantal honden: 1

Update: Weer rare pijn met andere symptomen

Ongelezen bericht door kiki2000 »

Een jaar geleden heb ik dit topic viewtopic.php?f=16&t=216754&hilit=kiki2000 geopend. De hardnekkige symptomen duurde toen gelukkig een week en sindsdien had ze nergens meer las van. Ze kon weer verre wandelingen maken, rennen in de weilanden, spelen etc. Totdat ik net vandaag terug kwam van me werk , nu bijna precies een jaar later, en zag ik dat ze weer dezelfde symptomen laat zien: kromme rug, stram lopen, niet te hard willen kwispelen (met begroeting) en schudden (vacht). Ook schreeuwde ze het uit toen ze zichzelf onder de dekens wurmde. Zo raar dat bijna precies een jaar geleden (ook mei/juni) hetzelfde gebeurde terwijl ze de rest van het jaar nergens last van had.

Is het toeval dat de hernia er weer inschiet of zit er meer achter dat het na een jaar het weer op speelt. Overigens is vorig jaar foto's gemaakt waarop niet te zien was (zei de DA) dat ze een hernia had, haar rugwervels waren goed. Wel heeft ze sinds gistermiddag niet meer gepoept en de poep was slijmachtig, wit en geel. Misschien heeft het daar iets mee te maken. Heeft iemand een idee hierover?
Laatst gewijzigd door kiki2000 op 08 jul 2012 12:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding
tineke

Re: Opnieuw terugkerende symptomen omtrent (hernia)

Ongelezen bericht door tineke »

Het zou weer een hernia kunnen zijn maar er heerst ook ee buikvirus momenteel waar de honden ook bereoerd van zijn .
Miron heeft het en die liep ook raar ,stram en met zijn staart naar beneden.
Dat kwam dus door de buikpijn in dit geval.
Ik zou voor alle zekerheid even langs de da gaan :wink:
Sterkte ermee :ok:
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque

Ongelezen bericht door M@scha »

tineke schreef:Het zou weer een hernia kunnen zijn maar er heerst ook ee buikvirus momenteel waar de honden ook bereoerd van zijn .
Miron heeft het en die liep ook raar ,stram en met zijn staart naar beneden.
Dat kwam dus door de buikpijn in dit geval.
Ik zou voor alle zekerheid even langs de da gaan :wink:
Sterkte ermee :ok:
hey!

dat had lola eergisteren.. maar ze eet als een bootwerker en het gaat nu ook weer goed maar ik dacht ook aan haar rug maar kan goed zoiets geweest zijn
Afbeelding
kiki2000
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een mooie Jack russel

Ongelezen bericht door kiki2000 »

Een week geleden nog naar de DA geweest en zij vertelde dat het geen hernia is maar een soort spit. Hiervoor hebben we pijnstillers gekregen. Uiteindelijk werd de pijn minder en vertoonde ze niet meer de symptomen zoals een kromme rug en stram lopen. Nu 2 dagen geleden was ik haar aan het aaien aan de onderkant van de nek, bij de borst (begin nek). En ineens schreeuwde ze het uit, zoveel pijn deed het. Later heb ik haar aan de zijkant (bij de ribben) geaaid en opnieuw schreeuwde ze het uit. Gisteren en vandaag heeft ze nog 2 keer gejankt uit zichzelf, 1 keer toen ze haar bek aan het schoonmaken was tegen de grond en 1 keer in haar mandje. Wat is er toch met haar aan de hand. Eerst de achterhand en nu is er iets mis met haar borst/nek.
Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”