Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Selene schreef:
Dat duurt wel heel lang dan
Is hij al wel weer lekker aan de wandel vandaag trouwens? Gina ook weer een beetje bijgekomen van alle schrik?
korte rondjes, hij loopt wel weer goed maar is best nog gauw moe
gina was weer ok vanaf het moment dat jan thuis was en ze hem besnuffeld had; hij rook natuurlijk raar maar het was toch jan en toen was alles weer zoals het hoorde,
raar hondje is het, dat heel slecht met veranderingen kan omgaan; set in her ways zeggen we hier.
Narcose is ook niet niks daar moet je best wel van herstellen.
Weet je of het komt door de achtergrond van Gina of is het gewoon haar karakter?
En wat ik je iedere keer vergeet te vragen: wie is de fokker van Jan? Ik vind het een hele mooie hond nl.
beide denk ik, er is een hoop misgegaan in haar eerste 10 maanden, daarbij heb ik daarna ook het een en ander verkeerd aangepakt en het is een beetje een tobberig hondje van zichzelf.
jan is een sascibel
Oftewel een Decibel haha ( je weet wie ut zegt he )
Fijn dat het goed gaat met Jantje en dat hij er zo goed vanaf blijft.
Ben wel benieuwd naar zn knieen, maar snap ook wel dat je eerst duidelijkheid wilt voor je wat neertypt.
Mss dat je vriend morgen mee kan ??
Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints
Selene schreef:
Dat duurt wel heel lang dan
Is hij al wel weer lekker aan de wandel vandaag trouwens? Gina ook weer een beetje bijgekomen van alle schrik?
korte rondjes, hij loopt wel weer goed maar is best nog gauw moe
gina was weer ok vanaf het moment dat jan thuis was en ze hem besnuffeld had; hij rook natuurlijk raar maar het was toch jan en toen was alles weer zoals het hoorde,
raar hondje is het, dat heel slecht met veranderingen kan omgaan; set in her ways zeggen we hier.
Narcose is ook niet niks daar moet je best wel van herstellen.
Weet je of het komt door de achtergrond van Gina of is het gewoon haar karakter?
En wat ik je iedere keer vergeet te vragen: wie is de fokker van Jan? Ik vind het een hele mooie hond nl.
beide denk ik, er is een hoop misgegaan in haar eerste 10 maanden, daarbij heb ik daarna ook het een en ander verkeerd aangepakt en het is een beetje een tobberig hondje van zichzelf.
jan is een sascibel
Jan is er eentje van Mar? Leuk!
En ach Gina, ik doe ongetwijfeld ook dingen verkeerd met Rayos maar ze gaan wel in je hart zitten met alle nukken
Linda, Rayos (*02/06/2011) en Shepherd (*30/11/2012) Voor altijd bij me: Prado van Scalindjo (28-11-2010 - 30-09-2011)
It doesn't matter if the glass is half empty or half full. Be thankful that you have a glass and grateful there is something in it
Selene schreef:
En ach Gina, ik doe ongetwijfeld ook dingen verkeerd met Rayos maar ze gaan wel in je hart zitten met alle nukken
ja een zoon van hafida en bernard pedro vd salweide
you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Selene schreef:
ja een zoon van hafida en bernard pedro vd salweide
Mooi! Dit is zeker een fokker waar ik zo een duitser zou gaan halen, mooie visie heeft ze over fokken.
En een mooie Jan die ze daarmee bereikt heeft!
Linda, Rayos (*02/06/2011) en Shepherd (*30/11/2012) Voor altijd bij me: Prado van Scalindjo (28-11-2010 - 30-09-2011)
It doesn't matter if the glass is half empty or half full. Be thankful that you have a glass and grateful there is something in it
goed gelukkig
hij heeft de hele nacht strak naast mijn stretcher gelegen en heel erg diep geslapen, net zoals ik
dat wordt nog wat als ik weer naar boven ga
moet eind van de middag bij de da zijn, maar de wond ziet er nog steeds prima uit dus ik verwacht daar geen problemen over.
you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
mirretje schreef:krijg je dat ook vanmiddag of duurt zoiets langer? Zenuwslopend lijkt me dat
dat is afhankelijk van het lab, vandaag of morgen verwachtte ze de uitslag
en ja het is zenuwslopend, maar omdat ze zei dat ze ver genoeg had kunnen wegsnijden ben ik er toch iets geruster op.
maar ik wil uiteraard niks liever horen dan dat het onschuldig was, daar duim ik heel hard voor.
renee-uk schreef:goed gelukkig
hij heeft de hele nacht strak naast mijn stretcher gelegen en heel erg diep geslapen, net zoals ik
dat wordt nog wat als ik weer naar boven ga
moet eind van de middag bij de da zijn, maar de wond ziet er nog steeds prima uit dus ik verwacht daar geen problemen over.
Mooi, en fijn dat je lekker geslapen hebt!
Gaat jan erg overstuur als je weer naar boven gaat? (ben een watje wat dat betreft vrees ik)
Mooi dat het een goede nacht was! Ik duim mee voor vanmiddag/morgen. Bij mij duurde het wel wat langer, dinsdag biopten en vrijdag uitslag. Dan zou dit wel heel snel zijn hoor!
De andere duurden zelfs langer, dat was bijna een hele week...
renee-uk schreef:
en ja het is zenuwslopend, maar omdat ze zei dat ze ver genoeg had kunnen wegsnijden ben ik er toch iets geruster op.
maar ik wil uiteraard niks liever horen dan dat het onschuldig was, daar duim ik heel hard voor.
hoop voor je dat je meteen al de uitslag krijgt.
ondertussen duim ik gewoon door
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
ik weet het ook niet hoor, heb het hier nog nooit bij de hand gehad en ik ga maar af op wat ze zei.
ze bellen als de uitslag binnen is en dan zet ik het uiteraard meteen hier neer.
vanmiddag zijn we geweest voor wondcontrole.
hij had toch een beetje uitslag van de krammen, maar daar mag wat zalf op dus dat zal wel weer overgaan.
verder is het weer helemaal de oude jan, sleept weer met zijn kong en sprong voor ik er erg in had ook weer over het tuinhek en dat mag nou net niet
mijn da was er niet dus nou weet ik nog niks meer over die knie
Dat tuinhekkie moet ie nou even niet doen
Maar fijn dat hij zich verder wel goed voelt
Jammer dat je nu nog niets duidelijk hebt over zijn knie,
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
nou ik hoef niet zozeer langer te wachten, ze heeft hem 14 dagen previcox voorgeschreven en dan wil ze verder kijken, maar ik wil graag -en nu wel goed - weten wat er nou precies mis is en wat de verwachtingen verder zijn.
maar goed, dat moet dan nog maar even wachten.