Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Alweer naar de dierenarts
Moderator: moderatorteam
-
gonnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
- Aantal honden: 2
Alweer naar de dierenarts
Nu met Nikkie die kotste vanochtend bloed. En toen we in het bos liepen was de ontlasting wel goed maar toen ze even stond te snuffelen kwam er ook wat bloed uit haar anus.
En altijd in het weekend niet te geloven.
We moeten er elf uur zijn. Ze is verder niet ziek of zo, ze wil ook nog gewoon eten maar daar wacht ik maar mee tot we terug zijn.
Ze is wel ietsje minder tierig. Maar ze wil nog gewoon naar buiten ook.
En mijn man natuurlijk weer in alle staten die ziet Nikkie alweer dood.
En altijd in het weekend niet te geloven.
We moeten er elf uur zijn. Ze is verder niet ziek of zo, ze wil ook nog gewoon eten maar daar wacht ik maar mee tot we terug zijn.
Ze is wel ietsje minder tierig. Maar ze wil nog gewoon naar buiten ook.
En mijn man natuurlijk weer in alle staten die ziet Nikkie alweer dood.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
- KyraYouri
- Actief
- Mijn ras(sen): middenslag schnauzer peper/zout
kruising labrador - Aantal honden: 2
Re: Alweer naar de dierenarts
Dat klinkt niet leuk. Sterkte straks.
-
gonnie
- Zeer actief
Dank je, heb de kots maar in een zakje gedaan zodat de dierenarts kan zien of het echt wel bloed is. Al ziet het er wel zo uit
Groetjes Gonnie.
-
mariabel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): teckels , spaanse waterhond en chinese koningin
- dagmar88
- Zeer actief
Wat hebben jullie vreselijk veel pech met de hondjes de laatste tijd
-
gonnie
- Zeer actief
dagmar88 schreef:Getverderrie Gonnie, kan me wel voorstellen dat je man inmiddels in alle staten is.
Wat hebben jullie vreselijk veel pech met de hondjes de laatste tijd
Nou, inderdaad. We gaan het nieuwe pupje maar verzekeren denk ik. Als de pup nog doorgaat want mijn man ziet natuurlijk weer allemaal doemscenarios voor ogen en zegt dat als Nikkie geopereerd moet worden hij de pup af gaat zeggen want dat wordt hem dan even teveel onkosten. Of hij gaat de vakantie afzeggen, nou ja we zullen het wel zien. Mijn man roept altijd heel veel in het heetst van de strijd wat hij later weer allemaal terug neemt.
Hij heeft Nikkie trouwens al zowat begraven in zijn gedachten.
Groetjes Gonnie.
-
sbientje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Contacteer:
jouw man is wel een rasechte zwartkijker of niet?
in ieder geval veel sterkte bij de DA, hopelijk valt het allemaal mee en is het een onschuldig virusje ofzo..
in ieder geval veel sterkte bij de DA, hopelijk valt het allemaal mee en is het een onschuldig virusje ofzo..
-
Lillith
- Zeer actief
Ojee, klinkt niet zo goed...maar hopelijk valt het toch mee.
Sterkte bij de DA...duim

Sterkte bij de DA...duim
-
gonnie
- Zeer actief
Dank je, heb op internet gekeken en het hoeft niks bijzonders te zijn.
Het kan een virusje zijn of een maagdarmontsteking dus ben alweer wat gerustgesteld, denk dat als ik alleen was geweest ik het nog even aangekeken had, zo ziek is Nikkie niet ze wil nog wel gewoon eten.
Maar ik ga tegenwoordig niet meer in discussie met mijn man en ga gewoon maar mee naar de dierenarts als hij zo graag van zijn geld afwil. Hahaha.
Het kan een virusje zijn of een maagdarmontsteking dus ben alweer wat gerustgesteld, denk dat als ik alleen was geweest ik het nog even aangekeken had, zo ziek is Nikkie niet ze wil nog wel gewoon eten.
Maar ik ga tegenwoordig niet meer in discussie met mijn man en ga gewoon maar mee naar de dierenarts als hij zo graag van zijn geld afwil. Hahaha.
Groetjes Gonnie.
- meriam
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
-
gonnie
- Zeer actief
Dank jullie.
We zijn weer terug en het viel mee zoals ik al had gedacht. Waarschijnlijk een maagdarmontsteking of een virusje. Nikkie haar buik voelde goed aan en ze had ook geen verhoging wel een beetje een versnelde hartslag maar dat kon van de stress zijn.
Ze was er niet over te spreken dat we haar om kwart voor zeven hadden gebeld.
We zijn weer terug en het viel mee zoals ik al had gedacht. Waarschijnlijk een maagdarmontsteking of een virusje. Nikkie haar buik voelde goed aan en ze had ook geen verhoging wel een beetje een versnelde hartslag maar dat kon van de stress zijn.
Groetjes Gonnie.
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
gonnie schreef:Dank jullie.
zie de reactie boven jou van IngeO, ik zou haar toch maar heel goed in de gaten houden (& een DA die klaagt dat ze te vroeg gebeld wordt
bij mijn honden zal onze DA na afgelopen winter niet meer zo snel zeggen maagdarmontsteking of virusje, zowel bij Zpades als bij Lara werd dat na temperaturen, luisteren en voelen geroepen, mijn gevoel zei anders, dat bleek later ook wel,
Zpades dood aan hartworm
Lara bijna dood aan vergiftiging (ibuprofen)
-
gonnie
- Zeer actief
Ik hoop ook dat ze er snel weel bovenop komt. Maar zal wel hoor.Tara schreef:Wat ben jij toch heerlijk nuchter!gonnie schreef: Maar ik ga tegenwoordig niet meer in discussie met mijn man en ga gewoon maar mee naar de dierenarts als hij zo graag van zijn geld afwil. Hahaha.![]()
Die rothonden ook!
Het is altijd in het weekend dat er iets gebeurt, het is nou nooit eens gewoon op een dinsdagmiddag of zo...![]()
Maar wel hartstikke vervelend Gonnie, hopelijk is ze snel weer boven Jan!
De dierenarts zei wel dat als ze toch wel rillerig werd en zieker ik haar kon bellen, ja dag, wacht nu mooi tot maandag dan, kreeg een hele preek over dat we zo vroeg belde, nou als het niet zo ernstig is kan het dus mooi ook tot maandag wachten. Ze wilde nu namelijk nog geen pijnstilling en AB kuur meegeven want dat kon het nog verergeren.
Snap niet zo dat ze het erg vond om wakker te worden om kwart voor zeven, ze heeft toch mooi in tien minuten tijd even 104 euro verdiend. Consult was nu 90 euro omdat het weekend was, daar mogen ze me wel midden in de nacht voor wakker maken als ik dat in tien minuten kan verdienen. Moet ik toch 8 uur voor schoonmaken.
Groetjes Gonnie.
- dagmar88
- Zeer actief
-
gonnie
- Zeer actief
Echt he, durf straks geen dierenarts meer te bellen. Hahaha.
Als ik nou om vijf uur vanochtend had gebeld snap ik het nog wel maar kwart voor zeven is zo vroeg toch niet.
Als ik nou om vijf uur vanochtend had gebeld snap ik het nog wel maar kwart voor zeven is zo vroeg toch niet.
Groetjes Gonnie.
-
gonnie
- Zeer actief
crutz schreef:gonnie schreef:Dank jullie.
zie de reactie boven jou van IngeO, ik zou haar toch maar heel goed in de gaten houden (& een DA die klaagt dat ze te vroeg gebeld wordt)
bij mijn honden zal onze DA na afgelopen winter niet meer zo snel zeggen maagdarmontsteking of virusje, zowel bij Zpades als bij Lara werd dat na temperaturen, luisteren en voelen geroepen, mijn gevoel zei anders, dat bleek later ook wel,
Zpades dood aan hartworm
Lara bijna dood aan vergiftiging (ibuprofen)
Nou mijn gevoel zegt dat het wel meevalt. Ze heeft niks buiten gegeten want we lopen express niet meer in het Schollebos omdat daar constant etensafval ligt.
En ze wil gewoon nog eten en drinken. Dus ik zelf denk dat het echt wel meevalt.
En hier ligt ook niks wat ze op gegeten kan hebben.
Groetjes Gonnie.
- dretje
- Zeer actief
hopelijk valt het inderdaad mee......de onzekerheid wat het is is vaak al erg genoeg maar zolang er gegeten gedronken en gespeeld wordt denk ik altijd het liefst positief.
-
gonnie
- Zeer actief
Het valt ook wel mee hoor, ze heeft net weer gekotst en nu was het alleen water en brokjes wat er uit kwam geen bloed erbij dus het zal wel een virusje zijn.
Groetjes Gonnie.
-
gonnie
- Zeer actief
Tara schreef:Die dierenarts moet niet lopen zeiken, je doet het toch niet om haar te pesten?gonnie schreef: Snap niet zo dat ze het erg vond om wakker te worden om kwart voor zeven, ze heeft toch mooi in tien minuten tijd even 104 euro verdiend. Consult was nu 90 euro omdat het weekend was, daar mogen ze me wel midden in de nacht voor wakker maken als ik dat in tien minuten kan verdienen. Moet ik toch 8 uur voor schoonmaken.![]()
Als mijn hond bloed zou kotsen en via de achterkant ook bloed zou verliezen zou ik me ook zorgen maken hoor!
Als ze niet tegen spoedgevallen kan, dan had ze hondentrimster moeten worden.
Vind ik eigenlijk ook wel, je weet dat je als dierenarts weleens vroeg uit je bed gebeld kan worden.
Groetjes Gonnie.
-
blondie
- Zeer actief
Is dit je eigen dierenarts? Lekker figuur.gonnie schreef:Tara schreef:Die dierenarts moet niet lopen zeiken, je doet het toch niet om haar te pesten?gonnie schreef: Snap niet zo dat ze het erg vond om wakker te worden om kwart voor zeven, ze heeft toch mooi in tien minuten tijd even 104 euro verdiend. Consult was nu 90 euro omdat het weekend was, daar mogen ze me wel midden in de nacht voor wakker maken als ik dat in tien minuten kan verdienen. Moet ik toch 8 uur voor schoonmaken.![]()
Als mijn hond bloed zou kotsen en via de achterkant ook bloed zou verliezen zou ik me ook zorgen maken hoor!
Als ze niet tegen spoedgevallen kan, dan had ze hondentrimster moeten worden.
Vind ik eigenlijk ook wel, je weet dat je als dierenarts weleens vroeg uit je bed gebeld kan worden.
Hopelijk is het inderdaad een virusje maar geloof dat als ik bloed zie spugen en bloed uit de anus zie komen toch ook wel een dierenarts bel en dan ook niet op de klok kijk of het wel gepast is om te bellen op dat tijdstip.
-
gonnie
- Zeer actief
Is gelukkig niet mijn eigen dierenarts.
Groetjes Gonnie.
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
misschien kun je haar beter iets lichtverteerbaars geven tot ze weer de oude isgonnie schreef:Het valt ook wel mee hoor, ze heeft net weer gekotst en nu was het alleen water en brokjes wat er uit kwam geen bloed erbij dus het zal wel een virusje zijn.

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
-
gonnie
- Zeer actief
Ze krijgt normaal smuldier maar dacht zal een paar brokjes geven maar ze had zoveel gedronken dat al dat water dwars zat.
heb nu rijst gekookt en geef dat straks als het beetje wat ze daarnet heeft gehad er in blijft.
Kan ook het water niet weghalen want de andere meiden moeten natuurlijk ook drinken.
heb nu rijst gekookt en geef dat straks als het beetje wat ze daarnet heeft gehad er in blijft.
Kan ook het water niet weghalen want de andere meiden moeten natuurlijk ook drinken.
Groetjes Gonnie.
-
gonnie
- Zeer actief
Nou het gaat weer beter met haar, al is ze nu wel aan de spuitpoep maar er zit gelukkig geen bloed meer bij.
Groetjes Gonnie.
- renee-uk
- Zeer actief
gelukkig, ik duim dat ze gauw weer de oude is 

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
-
Lillith
- Zeer actief
Fijn dat het weer wat beter gaat met Nikki 
-
gonnie
- Zeer actief
zeg dat wel dat het fijn is. Schrok gisteren echt wel toen ze bloed kotste. en er even later wat bloed uit haar anus kwam.
Ze heeft gisteren in de hal gekotst wat blijft dat stinken zeg en de andere meiden willen niet over die plek heen lopen, het is maar een klein halletje en ze duwen zichzelf helemaal tegen de muur aan om naar buiten of binnen te gaan.
Ze heeft gisteren in de hal gekotst wat blijft dat stinken zeg en de andere meiden willen niet over die plek heen lopen, het is maar een klein halletje en ze duwen zichzelf helemaal tegen de muur aan om naar buiten of binnen te gaan.
Groetjes Gonnie.
- renee-uk
- Zeer actief
schoonmaken met een sopje van biotex groen haalt de geur wel weg.

-
gonnie
- Zeer actief
Zal ik dan even moeten kopen. Vind ik altijd zo leuk maar niet heus, altijd wordt er gekotst waar een tapijtje ligt heb haast overal zeil of laminaat, maar nee er wordt speciaal naar het karpet of schoonloopmat gelopen om daar te gaan staan kotsen, gelukkig kotsen ze niet vaak. Als ik er snel iets onder wil gooien lopen ze ook weg om verder op het kleed te gaan staan kotsen. Rare beesten.
Groetjes Gonnie.