Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

10 jaar ouder

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

pinguin20
Zeer actief
Mijn ras(sen): leonberger
Aantal honden: 1

10 jaar ouder

Ongelezen bericht door pinguin20 »

Gister met spoed naar de dierenarts op verdenking van een darmverstopping. Ayla was zo ziek :ugh: . Dan baal je toch dat je geen auto hebt, want op advies van de fokker gingen we naar Wageningen vanuit Eindhoven, en dan moet je dus nog wachten tot je schoonouders er met de auto zijn. Eenmaal daar bleek het gelukkig toch mee te vallen en was het alleen maar een flinke maag darmontsteking. Ben blij met een fokker die meeleeft en meedenkt, maar hoop dat ze me nooit weer zo laat schrikken! Nu is Ayla alweer wat aan het opknappen, hoewel het nog wel een aantal dagen zal duren voor ze weer echt energie heeft.
Dag lieve Ayla 11-7-2011 ~ 27-3-2013, voor altijd in mijn hart
pinguin20
Zeer actief
Mijn ras(sen): leonberger
Aantal honden: 1

Re: 10 jaar ouder

Ongelezen bericht door pinguin20 »

Overgeven, overgeven overgeven op zondag. Toen ging het 2 dagen wat beter maar gister begon het opnieuw. En toen wou ze ook niet meer eten. En verder had ze al 3 dagen geen ontlasting meer gehad. De fokker had dit eerder mee gemaak bij een van haar honden en die werd toen voor een griepje behandeld en is daar bijna aan gestorven. Dus op haar advies toen meteen naar Wageningen gegaan.
Dag lieve Ayla 11-7-2011 ~ 27-3-2013, voor altijd in mijn hart
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”