Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Ik weet niet wat het is met jouw fotos.....de onderwerpen vind ik heel leuk, maar ze lijken steeds nèt niet helemaal scherp te zijn. Of misschien zijn ze erg licht. Maar mijn ogen gaan er bijna van tranen zo ingespannen moet ik ernaar kijken om goed te zien wat erop staat.
sample schreef:Ik weet niet wat het is met jouw fotos.....de onderwerpen vind ik heel leuk, maar ze lijken steeds nèt niet helemaal scherp te zijn. Of misschien zijn ze erg licht. Maar mijn ogen gaan er bijna van tranen zo ingespannen moet ik ernaar kijken om goed te zien wat erop staat.
ik zie ze zelf wel goed.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
sample schreef:Ik weet niet wat het is met jouw fotos.....de onderwerpen vind ik heel leuk, maar ze lijken steeds nèt niet helemaal scherp te zijn. Of misschien zijn ze erg licht. Maar mijn ogen gaan er bijna van tranen zo ingespannen moet ik ernaar kijken om goed te zien wat erop staat.
Ze heeft heel veel Karakter. Een beetje teveel.
Ik verzorg haar nu al wat Jaartjes. Maar het komt zeer regelmatig voor dat ik op de terug weg naast haar loop.
Omdat ik de power Mis , tenminste dat gevoel heb ik dan om haar veilig terug te Rijden. En dat voel ik zodra ik haar omgedraaid heb richting huiswaarts. Deze Dame op haar 24 ste heeft pit haar Donder dat wil je niet weten.
Overgens wil ik over deze fotos zeggen dat ik alleen de bovenste zelf gemaakt hebt en de eerste van de laatste 2 .
Irene stond steeds veel te dicht bij de camera. En de eigenaresse en tevens een vriendin van mij.
die kan niet goed lopen. Dus ben ik Met Irene verder weg gelopen. en heeft zij de foto's gemaakt.
Maar Irene stond toch steeds te dicht bij of ze bewoog teveel en dan moest de cam in ander standje.
maar je begrijpt vriendin is een leek.
Maar ze zijn er niet minder om.
Ik snap echt niet wat jullie allemaal ineens hebben. Met scherpte van fotos lijkt wel een hype.
Die Vriendin heeft ze geschoten met mijn cam. ze heeft geen verstand van de cam . dat ze uberhoubt heeft kunnen klikken is al heel wat.
En Ik neem mijn cam niet vaak mee naar Irene dus we zijn al lang blij. .
toots schreef:Ik snap echt niet wat jullie allemaal ineens hebben. Met scherpte van fotos lijkt wel een hype.
Die Vriendin heeft ze geschoten met mijn cam. ze heeft geen verstand van de cam . dat ze uberhoubt heeft kunnen klikken is al heel wat.
Mja sorry, scherpte is belangrijk voor mooie foto's en het valt gewoon echt op. Verder is er niets moeilijk aan om een scherpe foto van een paard te trekken op een zonnige dag, ook al weet je er niets van af.
Je hebt verder blijkbaar wel niet al te veel vertrouwen in de fijne motoriek van je vriendin als je het al heel wat vindt dat ze op een knopje kan drukken. Of betreft het hier een bevriende chimpansee?
toots schreef:Ik snap echt niet wat jullie allemaal ineens hebben. Met scherpte van fotos lijkt wel een hype.
Mja sorry, scherpte is belangrijk voor mooie foto's en het valt gewoon echt op. Verder is er niets moeilijk aan om een scherpe foto van een paard te trekken op een zonnige dag, ook al weet je er niets van af.
Je hebt verder blijkbaar wel niet al te veel vertrouwen in de fijne motoriek van je vriendin als je het al heel wat vindt dat ze op een knopje kan drukken. Of betreft het hier een bevriende chimpansee?
Wat een vreemde opmerking, dit is maar een hondenforum hoor, geen fotografieforum.
Mooi paard Toots, volgens mij erg groot of lijkt dat zo?
Je loopt te zeiken en zuigen , je kuntt ook gewoon zeggen dat ze een kut is hoor.
Niets mis met die foto's ,ging om het peerd en niet de bomen op de achtergrond.
Je loopt te zeiken en zuigen , je kuntt ook gewoon zeggen dat ze een kut is hoor.
Niets mis met die foto's ,ging om het peerd en niet de bomen op de achtergrond.
En dat peerd is dus onscherp op de foto's die haar vriendin genomen heeft. Ik heb het toch niet over de bomen op de achtergrond?
If anything was het als compliment aan Toots bedoeld dat haar foto's wél scherp waren. Ze begon er zelf over dat ze sommige foto's niet door haar genomen waren. Dus merk ik even op dat je duidelijk een verschil ziet.
Verder snap ik niet waaruit jij concludeert dat ik Toots een kut vind. (Charming, btw.)
Ze lijkt me aardig en afgaande op haar website houdt ze van dezelfde dingen als ik. Loop dus zelf niet zo te zeiken en leg me geen woorden in de mond die ik niet gezegd heb.
O Ilupa wat een zeer nare opmerking.
Die vriendin heeft een verschrikkelijke ziekte.
Niet dat het jou wat aangaat.
Ik had toch al aangegeven dat ze niet kan lopen. dan had er toch belletje kunnen gaan rinkelen?
Maar als je alleen maar kunt zeiken.
Moet je mijn Topics niet openen.
Ik plaats ook fotos die niet scherp zijn en sommigen zijn niet eens door mezelf gemaakt.
Bij een ander die onscherpe foto's plaats plaats je ook geen kritiek.
Maar in een geval als deze waarbij ik aangegeven heb dat iemand anders ze heeft gemaakt die niet kan lopen.
En dat dat de rede is dat zij ze gemaakt heeft.
Vind ik dat je daadwerkelijk loopt te zeiken. En te zieken.
Ik vraag me eigelijk af waar gaat het over?
Wat een vreemde opmerking, dit is maar een hondenforum hoor, geen fotografieforum.
Mooi paard Toots, volgens mij erg groot of lijkt dat zo?
Irene is 1.67 ong dus vald wel mee. ik ga nog even een paar andere fotos op zoeken.