DebbieZ schreef:Zo ontzettend moedig van je, je hebt haar al het lijden bespaart. Ze is veel te jong gestorven, maar ze heeft niets in moeten leveren. Heel veel sterkte met het verlies van Delphi.
hier sluit ik me helemaal bij aan..
Moderator: moderatorteam
DebbieZ schreef:Zo ontzettend moedig van je, je hebt haar al het lijden bespaart. Ze is veel te jong gestorven, maar ze heeft niets in moeten leveren. Heel veel sterkte met het verlies van Delphi.
Lijkt me helemaal niks. Heb er nu maar 1, en altijd 2 gehad als er 1 overleed. Dus het zal flink wennen zijn denk ik zo.*Esther schreef:Moet je nagaan hoe het is als je maar een hond in huis hebt en die overlijdt...

Ja joh...je hoeft niet te wandelen, niet te voeren, je hebt niets te knuffelen...moosje schreef:Lijkt me helemaal niks. Heb er nu maar 1, en altijd 2 gehad als er 1 overleed. Dus het zal flink wennen zijn denk ik zo.*Esther schreef:Moet je nagaan hoe het is als je maar een hond in huis hebt en die overlijdt...
Probeer ik ook.*Esther schreef:Ja joh...je hoeft niet te wandelen, niet te voeren, je hebt niets te knuffelen...moosje schreef:Lijkt me helemaal niks. Heb er nu maar 1, en altijd 2 gehad als er 1 overleed. Dus het zal flink wennen zijn denk ik zo.*Esther schreef:Moet je nagaan hoe het is als je maar een hond in huis hebt en die overlijdt...
Niet aan denken nog jij...

Een dikke*Esther schreef:Een dochter die uit zichzelf haar kamer opruimt als ze alleen thuis is(niet overbodig, dat snap je maar dan nog...) en de bovenverdieping stofzuigt en een moeder die maar naar de kapper gaat, want ja...dan heb je iets te doen. Zo iets...
Maar verder best...je moet gewoon wennen aan t feit dat t veel stiller is in huis en de andere twee zijn niet echte wandelhonden.
Verder moet t missen een plek krijgen. Ik bedenk maar steeds dat het goed is zo, dat ze is ingeslapen voordat ze hondberoerd werd. Daar ben ik blij om dat ik dat heb weten te voorkomen.
En gelukkig hebben we zovéél leuke herinneringen aan haar
ThanksMit schreef:Jemig ik lees het nu pas, wat verschrikkelijk....Heel veel sterkte voor jullie