Volgens mij mag een dierenarts sowieso niet alle informatie doorgeven aan andere klanten en daarbij zegt inenten niet heel veel over de hoedanigheid van de fokkero jee schreef:
Ja dat weet ik wel aangezien onze pup een inentingboekje heeft en wij zijn dierenarts hebben gebeld en het uit hebben gelegt heeft de dierenarts kunnen na checken of onze pup wel of niet was ingeent en ze was ingeent dus dat klopte!!
Onze pup is gezond verklaard door onze dierenarts en wij hebben dat iets te magere goed aankunnen trekken en ze zit nu op goed gewicht!!
Maar de andere pups in de nest (dus niet onze pup die wij al hebben) die hebben niet hun 2de en 3de inenting gehad en ontworming dat is gewoon bellen en vragen aan de eigenaar!!
Waar onze pup vandaan komt is niet belangrijk..
Hoe ik dat weet simpel,zijn dierenarts is ook de mijne alleen die vent waar wij de pup vandaan hebben weet dat niet!!
Dus op die manier konden wij alles tot in de puntjes na checken!!

Ontwormen hoeft niet via de dierenarts, dus de fokker hoeft daar niet over gelogen te hebben. Het kán via de dierenarts, maar de meeste mensen ontwormen hun honden gewoon zelf

Ik zou er in ieder geval geen pup bij halen uit dat nest. De pups worden niet onder goede omstandigheden gehouden en je hebt duidelijk geen vertrouwen in de fokker. Als je een pup neemt, wil je neem ik aan een leuk, gezond diertje en daarbij is in mijn ogen vertrouwen in de fokker en de omstandigheden waaronder deze de pups houdt, erg belangrijk. Afgaand op jouw verhaal, zou ik daar geen pup meer weghalen. Plus dat je zelf al twijfels hebt en bij twijfel niet oversteken.