Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Vraagje
Moderator: moderatorteam
-
- Actief
Vraagje
Wij hebben een pup uit een nest gehaald 5 weken geleden ze was toen 7 weken en is nu morgen 12 weken!!
Schat van een beest maar de situatie in het huis van de verkoper was nou niet bepaald om over naar huis te schrijven..
Het stonk er enorm naar plas en poep,maar de pup zag er goed uit wel is waar iets te mager naar onze bevindingen en wat aan de kleine kant!!
We hebben na de aankoop de dierenpaspoort gekregen waar heel duidelijk in stond dat ze de eerst inenting had gehad..
Uiteraard hebben we dit na getrokken bij de dierenarts of dit wel klopte ja of nee (je weet het tenslotten nooit)
Nou die inenting klopte behalve de ontworming dat had hij dus niet gedaan!!
Maar goed,lang verhaal kort te maken!!
Nu het volgende,nu blijkt dat er nog 2 pups over zijn,wij bellen met die man blijkt dat de pups hun 9 weken inenting niet hebben gehad dus we gaan er vanuit dat de pups morgen ook hun 12de week inenting niet krijgen ..ontwormingskeur daar had hij bij onze pup ook over gelogen dus die zullen ze ook wel niet krijgen!!
Maar dat is nog niet alles aangezien hij de pups weg deed met 7 weken en nu zijn ze morgen 12 weken verhoogt hij de prijs want redeneert hij ze zijn ouder geworden!!
Nu vind ik dit dus wel heel erg raar,
1 ze hebben geen 9 weken inenting gehad morgen zijn ze 12 weken dus zullen ze die ook wel niet krijgen ontwormen zal ook wel niet..
2 ze zijn nu 11 weken morgen 12 weken.
Dan zou je toch denken aangezien ze niet zijn ingeint (op de 6 weken inenting na dan) en ze zijn 12 weken morgen dat je de prijs niet even met 50 euro verhoogt maar verlaagd?
We zitten hier best wel mee in de maag,aangezien we weten hoe het er in dat huis uitziet,maar ook wat gaat de eigenaar doen als hij die 2 pups niet wegkrijgt?
Want mocht er iemand geintereseerd zijn en die gaat er naar toe en hij zegt 9 en 12 week inenting hebben ze niet gehad ik denkt dat mensen afhaken dan!!
En dan..?
We hebben de dierenarts gebeld en dit verhaal verteld aangezien we willen weten wat onze pup voor risco´s loopt als we er een pup bij nemen!!
Volgens de dierenarts moeten we de pup wel zo snel mogelijk inenten..
Ik wil gewoon van andere mensen wat feedback willen horen!!
Alsjeblieft?
Schat van een beest maar de situatie in het huis van de verkoper was nou niet bepaald om over naar huis te schrijven..
Het stonk er enorm naar plas en poep,maar de pup zag er goed uit wel is waar iets te mager naar onze bevindingen en wat aan de kleine kant!!
We hebben na de aankoop de dierenpaspoort gekregen waar heel duidelijk in stond dat ze de eerst inenting had gehad..
Uiteraard hebben we dit na getrokken bij de dierenarts of dit wel klopte ja of nee (je weet het tenslotten nooit)
Nou die inenting klopte behalve de ontworming dat had hij dus niet gedaan!!
Maar goed,lang verhaal kort te maken!!
Nu het volgende,nu blijkt dat er nog 2 pups over zijn,wij bellen met die man blijkt dat de pups hun 9 weken inenting niet hebben gehad dus we gaan er vanuit dat de pups morgen ook hun 12de week inenting niet krijgen ..ontwormingskeur daar had hij bij onze pup ook over gelogen dus die zullen ze ook wel niet krijgen!!
Maar dat is nog niet alles aangezien hij de pups weg deed met 7 weken en nu zijn ze morgen 12 weken verhoogt hij de prijs want redeneert hij ze zijn ouder geworden!!
Nu vind ik dit dus wel heel erg raar,
1 ze hebben geen 9 weken inenting gehad morgen zijn ze 12 weken dus zullen ze die ook wel niet krijgen ontwormen zal ook wel niet..
2 ze zijn nu 11 weken morgen 12 weken.
Dan zou je toch denken aangezien ze niet zijn ingeint (op de 6 weken inenting na dan) en ze zijn 12 weken morgen dat je de prijs niet even met 50 euro verhoogt maar verlaagd?
We zitten hier best wel mee in de maag,aangezien we weten hoe het er in dat huis uitziet,maar ook wat gaat de eigenaar doen als hij die 2 pups niet wegkrijgt?
Want mocht er iemand geintereseerd zijn en die gaat er naar toe en hij zegt 9 en 12 week inenting hebben ze niet gehad ik denkt dat mensen afhaken dan!!
En dan..?
We hebben de dierenarts gebeld en dit verhaal verteld aangezien we willen weten wat onze pup voor risco´s loopt als we er een pup bij nemen!!
Volgens de dierenarts moeten we de pup wel zo snel mogelijk inenten..
Ik wil gewoon van andere mensen wat feedback willen horen!!
Alsjeblieft?
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Vraagje
Ehm, ent hier ook niet met 9 weken. M'n laatste pup heeft z'n puppy DP gehad op 6,5 wk & op 11 wk weer & is daarna getitert. Iom die DA krijgt hij straks met 1 jaar z'n volledige cocktail & dan titreren we na een jaar weer. Want alleen hepatitis was nu laag (logisch niet voor geënt) & volgens haar een verwaarloosbaar risico.
Ontwormen loopt niet via de DA, dus dat de DA zegt dat dat niet gebeurd is zegt mij ook niet zo heel veel.
Pups die hier later vertrekken worden ook duurder. Maar dat is mss een werkhonden ding;-)
Ontwormen loopt niet via de DA, dus dat de DA zegt dat dat niet gebeurd is zegt mij ook niet zo heel veel.
Pups die hier later vertrekken worden ook duurder. Maar dat is mss een werkhonden ding;-)
-
- Actief
Re: Vraagje
Ontwormen kun je wel via de dierenarts doen hebben wij ook gedaan met onze vorige hond!!crutz schreef:Ehm, ent hier ook niet met 9 weken. M'n laatste pup heeft z'n puppy DP gehad op 6,5 wk & op 11 wk weer & is daarna getitert. Iom die DA krijgt hij straks met 1 jaar z'n volledige cocktail & dan titreren we na een jaar weer. Want alleen hepatitis was nu laag (logisch niet voor geënt) & volgens haar een verwaarloosbaar risico.
We doen het nu zelf bij onze pup!!
Ik snap dat dus niet he,onze pup komt van vent af en nu gaat hij 50 euro omhoog maar heeft maar 1 intenting gehad die van 6 weken..
Ik redeneer,de pup is nu ouder mist 2 inentingen en ontworming die wij moeten gaan betalen ..dus trek op zijn minst 1 intent van de prijs af lijkt mij toch vrij logisch?Of ben ik nu kierewiet?
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
sowieso ben je kierewiet omdat je een pup haalt bij een fokker die je niet goed vindt. verder ken ik het hele verhaal niet dus kan ik daar niks over zeggen.
ik verplaats je topic even naar een categorie waar hij hoort

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouvier
Tjamassam schreef:sowieso ben je kierewiet omdat je een pup haalt bij een fokker die je niet goed vindt.

Och lieverd, ik kijk toch niet naar andere honden.

-
- Actief
Pardon?Ik vind het nogal ver gaan dat je dat zegt--massam schreef:sowieso ben je kierewiet omdat je een pup haalt bij een fokker die je niet goed vindt. verder ken ik het hele verhaal niet dus kan ik daar niks over zeggen.
Het gaat ons om de pup,de fokker intereseerd ons niet..
WIj kijken naar de pup hoe die eruit ziet,zijn tanden ogen,huid etc en op basis daarvan beoordelen wij..
Onze pup die zag er gewoon goed uit ook vonden wij haar iets te mager en iets te klein ook al stond het ontzettend naar poep en plas in dat huis!!
Daarnaast gaat het ook om de prijs verhoging geen 2 de en 3 de inenting..
Verhaal lijkt me duidelijk zat!!
Tja en zo ben je 1 van de vele die de broodfok in stand houd.
-
- Actief
Klinkt raar ik weet het wij zitten ook in een dillema van wel of niet doen!!Laura & Leroy schreef:Tjamassam schreef:sowieso ben je kierewiet omdat je een pup haalt bij een fokker die je niet goed vindt.En nu overweeg je er nog een pup bij te kopen?
-
- Actief
Dit is geen broodfokker dat hebben wij kunnen na checken via zijn dierenarts!!Pat75 schreef:Tja en zo ben je 1 van de vele die de broodfok in stand houd.
- M@scha
- Zeer actief
o jee schreef:Klinkt raar ik weet het wij zitten ook in een dillema van wel of niet doen!!Laura & Leroy schreef:Tjamassam schreef:sowieso ben je kierewiet omdat je een pup haalt bij een fokker die je niet goed vindt.En nu overweeg je er nog een pup bij te kopen?
dat klinkt inderdaad raar ja

- M@scha
- Zeer actief
o jee schreef:Dit is geen broodfokker dat hebben wij kunnen na checken via zijn dierenarts!!Pat75 schreef:Tja en zo ben je 1 van de vele die de broodfok in stand houd.
ja. maar dat zegt niks. een grote broodfokkennel in het oosten van het land heeft ook een dierenarts die zegt dat het echt, écht geen broodfokker is...

En hoezo is het dan geen broodfokker ??o jee schreef:Dit is geen broodfokker dat hebben wij kunnen na checken via zijn dierenarts!!Pat75 schreef:Tja en zo ben je 1 van de vele die de broodfok in stand houd.
En als je 50 euro meer niet wilt betalen dan doe je het toch niet, maar je wilt die pup daar weg hebben??
- Judith
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedels
- Aantal honden: 2
Je vertrouwt het hele zooitje niet, maar omdat de pup er toch wel goed uit zag (ondanks te klein en te mager en het stonk daar). je weet niet welke entingen/kuren enz. je pup heeft gehad. Maar nu wil je er toch nog een hond kopeno jee schreef:Klinkt raar ik weet het wij zitten ook in een dillema van wel of niet doen!!Laura & Leroy schreef:Tjamassam schreef:sowieso ben je kierewiet omdat je een pup haalt bij een fokker die je niet goed vindt.En nu overweeg je er nog een pup bij te kopen?

Ik snap hem niet helemaal volgens mij.

En geen broodfokker?
Hoe weet je dat dan? waar komt hij vandaan dan?

-
- Actief
Ik vraag hier om advies niet om negatieve commentaar Massammassam schreef:o jee schreef:Klinkt raar ik weet het wij zitten ook in een dillema van wel of niet doen!!Laura & Leroy schreef:Tjamassam schreef:sowieso ben je kierewiet omdat je een pup haalt bij een fokker die je niet goed vindt.En nu overweeg je er nog een pup bij te kopen?
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouvier
Waarom zou je het doen? Als je het alleen doet om het zielige pupje te redden, zou ik het niet doen. Twee pups in huis is niet niks en wie weet heeft hij over een paar maand weer een nieuw nestje. Je kan zo wel bezig blijven..
Je hebt in eerste instantie niet voor niets voor 1 pupje gekozen
Hoe moeilijk het ook is, je kan niet alles redden. Maar ik snap heel goed dat je het gevoel hebt dat je iets moet doen.
Je hebt in eerste instantie niet voor niets voor 1 pupje gekozen

Och lieverd, ik kijk toch niet naar andere honden.

- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Aha iemand om met fluwelen handschoentjes aan te pakken?o jee schreef:Ik vraag hier om advies niet om negatieve commentaar Massammassam schreef:o jee schreef:Klinkt raar ik weet het wij zitten ook in een dillema van wel of niet doen!!Laura & Leroy schreef: TjaEn nu overweeg je er nog een pup bij te kopen?
Laat die pup daar zitten, hoe moeilijk dat ook is en concentreer je op het hondje dat je hebt. Als die "fokker" zijn pups niet meer kwijt kan stopt hij hopelijk met het verder fokken van honden. Trouwens je hebt een mix en fokkers fokken meestal rashonden met een stamboom.
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Beau 08-11-2001 - 30-07-2011
&
Akira 16-08-2021
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Beau 08-11-2001 - 30-07-2011
&
Akira 16-08-2021
- M@scha
- Zeer actief
nee je wil horen wat je wil horen en dat krijg je niet.o jee schreef:Ik vraag hier om advies niet om negatieve commentaar Massammassam schreef:o jee schreef:Klinkt raar ik weet het wij zitten ook in een dillema van wel of niet doen!!Laura & Leroy schreef: TjaEn nu overweeg je er nog een pup bij te kopen?
jij vraagt of het raar is dat hij die pups duurder verkoopt en niet ent. nee zeg ik dat is niet raar want uit alles in je verhaal blijkt dat je het over een hele slechte fokker hebt die het alleen voor het geld doet anders had hij ze beter verzorgd én niet meer geld gevraagd.
dat sluit je af door te vragen of jij kierewiet bent. nou, misschien niet daarom, maar het feit hoe jij het daar beleefd hebt en dan nog een pup meeneemt én je je nu nog afvraagt of je er nog meer bij moet halen bij die fokker vind ik nogal kierewiet.
daarna leg ik je uit dat die dierenarts veel verdiend aan zulke fokkers en ze meestal de hand boven het hoofd houdt dus dat het niks zegt dat de dierenarts jou verteld dat het allemaal ok is.
voorlopig alleen maar jouw vragen beantwoord dus alleen niet de antwoorden die je horen wil.
wegblijven bij die fokker is het enige advies wat ik kan geven. je hebt in je verhaal alle alarmbellen af laten gaan die er zijn en je mag niet twijfelen.

-
- Actief
Ja dat weet ik wel aangezien onze pup een inentingboekje heeft en wij zijn dierenarts hebben gebeld en het uit hebben gelegt heeft de dierenarts kunnen na checken of onze pup wel of niet was ingeent en ze was ingeent dus dat klopte!!Judith-Diesel schreef:Je vertrouwt het hele zooitje niet, maar omdat de pup er toch wel goed uit zag (ondanks te klein en te mager en het stonk daar). je weet niet welke entingen/kuren enz. je pup heeft gehad. Maar nu wil je er toch nog een hond kopeno jee schreef:Klinkt raar ik weet het wij zitten ook in een dillema van wel of niet doen!!Laura & Leroy schreef:Tjamassam schreef:sowieso ben je kierewiet omdat je een pup haalt bij een fokker die je niet goed vindt.En nu overweeg je er nog een pup bij te kopen?
![]()
Ik snap hem niet helemaal volgens mij.![]()
En geen broodfokker?
Onze pup is gezond verklaard door onze dierenarts en wij hebben dat iets te magere goed aankunnen trekken en ze zit nu op goed gewicht!!
Maar de andere pups in de nest (dus niet onze pup die wij al hebben) die hebben niet hun 2de en 3de inenting gehad en ontworming dat is gewoon bellen en vragen aan de eigenaar!!
Waar onze pup vandaan komt is niet belangrijk..
Hoe ik dat weet simpel,zijn dierenarts is ook de mijne alleen die vent waar wij de pup vandaan hebben weet dat niet!!
Dus op die manier konden wij alles tot in de puntjes na checken!!
- M@scha
- Zeer actief
waar jouw pup vandaan komt is heel belangrijk en verteld het hele verhaal.
als jij bij mij een pup gehaald had was het niet eens in je hoofd opgekomen om te checken of ze wel ge-ent zijn, daarvan zou je bij voorbaat al overtuigd zijn
als jij bij mij een pup gehaald had was het niet eens in je hoofd opgekomen om te checken of ze wel ge-ent zijn, daarvan zou je bij voorbaat al overtuigd zijn

- ** Angela **
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herder
- Aantal honden: 3
Als ik bij iemand naar een pup ga kijken en het stinkt daar naar de stront en pis , en t is daar zo'n zooitje dan kan die pup nog zo leuk zijn maar dan gaat hij toch mooi niet mee naar huis.
Als je niet te spreken bent over die fokker , waarom heb je daar dan een pup gekocht ??
Komt op mij over als voor een dubbeltje op de 1e rang willen zitten
Maar goed , dat is mijn mening
Je schrijft dat ze de 9 wkn enting niet gehad hebben , die hebben ze hier ook niet gehad.
Is helemaal niet erg, want die 9 wkn enting is eigenlijk niet nodig.
Wel hebben ze de 6 & 12 wkn enting gehad
Ontwormen kan via de dierenarts ja, maar er zijn veel fokkers die dat gewoon zelf doen en vergeten om het achterin t paspoort te schrijven, of ze doen t gewoon niet dat kan ook.
Wil dan niet zeggen dat die pup niet ontwormt word.
Bij Kyto stond het ook niet achterin t paspoort maar hij is wel degelijk ontwormt.
Daarbij worden ze hier eigenlijk ook nooit ontwormt, alleen als we wormbesmetting vermoeden en dan nog word eerst de ontlasting bekeken door de dierenarts voor er een ontworming in gaat.
Als je niet te spreken bent over die fokker , waarom heb je daar dan een pup gekocht ??
Komt op mij over als voor een dubbeltje op de 1e rang willen zitten
Maar goed , dat is mijn mening
Je schrijft dat ze de 9 wkn enting niet gehad hebben , die hebben ze hier ook niet gehad.
Is helemaal niet erg, want die 9 wkn enting is eigenlijk niet nodig.
Wel hebben ze de 6 & 12 wkn enting gehad
Ontwormen kan via de dierenarts ja, maar er zijn veel fokkers die dat gewoon zelf doen en vergeten om het achterin t paspoort te schrijven, of ze doen t gewoon niet dat kan ook.
Wil dan niet zeggen dat die pup niet ontwormt word.
Bij Kyto stond het ook niet achterin t paspoort maar hij is wel degelijk ontwormt.
Daarbij worden ze hier eigenlijk ook nooit ontwormt, alleen als we wormbesmetting vermoeden en dan nog word eerst de ontlasting bekeken door de dierenarts voor er een ontworming in gaat.
Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Vraagje
Waarom voor ontwormen naar de DA. Hier worden de pups op circa 3&5 wk ontwormd, haal meestal wel drontal puppy bij de DA. Maar bv nu heb ik nog een dichte verpakking van vorig jaar (nog goed) dus haal ik niet.o jee schreef:Ontwormen kun je wel via de dierenarts doen hebben wij ook gedaan met onze vorige hond!!crutz schreef:Ehm, ent hier ook niet met 9 weken. M'n laatste pup heeft z'n puppy DP gehad op 6,5 wk & op 11 wk weer & is daarna getitert. Iom die DA krijgt hij straks met 1 jaar z'n volledige cocktail & dan titreren we na een jaar weer. Want alleen hepatitis was nu laag (logisch niet voor geënt) & volgens haar een verwaarloosbaar risico.
We doen het nu zelf bij onze pup!!
Ik snap dat dus niet he,onze pup komt van vent af en nu gaat hij 50 euro omhoog maar heeft maar 1 intenting gehad die van 6 weken..
Ik redeneer,de pup is nu ouder mist 2 inentingen en ontworming die wij moeten gaan betalen ..dus trek op zijn minst 1 intent van de prijs af lijkt mij toch vrij logisch?Of ben ik nu kierewiet?
Een pup die hier later vertrekt (maa voor de 12 wk) heeft ook maar 1 enting, maar is dus ook wel duurder (laatste nest is er 1 op verzoek langer gebleven, dat was 100€ voor 4 wk langer)
& waarom is t volgens jou geen broodfokker als je hem nu toch zo negatief neerzet?
- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Contacteer:
Een pup bij je pup zetten is niet zo slim, of het nu wel of niet een nestgenoot van je huidige pup betreft.
En door toch die pup te gaan halen hou je dus dit soort praktijken in stand.
En door toch die pup te gaan halen hou je dus dit soort praktijken in stand.
Groetjes Inge

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
-
- Actief
Tiny schreef:Aha iemand om met fluwelen handschoentjes aan te pakken?o jee schreef:Ik vraag hier om advies niet om negatieve commentaar Massammassam schreef:o jee schreef: Klinkt raar ik weet het wij zitten ook in een dillema van wel of niet doen!!
Laat die pup daar zitten, hoe moeilijk dat ook is en concentreer je op het hondje dat je hebt. Als die "fokker" zijn pups niet meer kwijt kan stopt hij hopelijk met het verder fokken van honden. Trouwens je hebt een mix en fokkers fokken meestal rashonden met een stamboom.
Fluwelen handschoentjes?
Hmm,onze andere hond (helaas overleden) was een golden retriever was zuiver van een fokken geen stamboom!!
Weet je wij weten waar pup vandaan komt,mischien is dat ook wel het probleem..maar aan de andere kant..tja
Hahahaha je lult het lekker goed en ook een DA die verder goed is en zo kan liegen hoor.
Ook als het je eigen DA is, hij gaat natuurlijk net zeggen van jaaa die en die is een broodfokker.
Geld is Geld nl
Ook als het je eigen DA is, hij gaat natuurlijk net zeggen van jaaa die en die is een broodfokker.
Geld is Geld nl
- Pemba
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër
Natuurlijk, en jij denk dat een da van een broodfokker eerlijk antwoord geeft?o jee schreef:Ja dat weet ik wel aangezien onze pup een inentingboekje heeft en wij zijn dierenarts hebben gebeld en het uit hebben gelegt heeft de dierenarts kunnen na checken of onze pup wel of niet was ingeent en ze was ingeent dus dat klopte!!Judith-Diesel schreef:Je vertrouwt het hele zooitje niet, maar omdat de pup er toch wel goed uit zag (ondanks te klein en te mager en het stonk daar). je weet niet welke entingen/kuren enz. je pup heeft gehad. Maar nu wil je er toch nog een hond kopeno jee schreef:Klinkt raar ik weet het wij zitten ook in een dillema van wel of niet doen!!Laura & Leroy schreef: TjaEn nu overweeg je er nog een pup bij te kopen?
![]()
Ik snap hem niet helemaal volgens mij.![]()
En geen broodfokker?
Onze pup is gezond verklaard door onze dierenarts en wij hebben dat iets te magere goed aankunnen trekken en ze zit nu op goed gewicht!!
Maar de andere pups in de nest (dus niet onze pup die wij al hebben) die hebben niet hun 2de en 3de inenting gehad en ontworming dat is gewoon bellen en vragen aan de eigenaar!!
Waar onze pup vandaan komt is niet belangrijk..
Hoe ik dat weet simpel,zijn dierenarts is ook de mijne alleen die vent waar wij de pup vandaan hebben weet dat niet!!
Dus op die manier konden wij alles tot in de puntjes na checken!!

- M@scha
- Zeer actief
lieve o jee,
red de wereld en ga álle overgebleven pups halen ok?
laat dan meteen ff je telefoonnummer bij hem liggen zodat hij al zijn overschot voortaan bij jou af kan leveren!
adios!
red de wereld en ga álle overgebleven pups halen ok?
laat dan meteen ff je telefoonnummer bij hem liggen zodat hij al zijn overschot voortaan bij jou af kan leveren!
adios!

- M@scha
- Zeer actief
o jee schreef: Fluwelen handschoentjes?
Hmm,onze andere hond (helaas overleden) was een golden retriever was zuiver van een fokken geen stamboom!!
Weet je wij weten waar pup vandaan komt,mischien is dat ook wel het probleem..maar aan de andere kant..tja

- M@scha
- Zeer actief
-
- Actief
Wij komen al jaren bij deze dierenarts sterker nog onze dierenarts is de eigenaar van de klinkiek..massam schreef:o jee schreef:Dit is geen broodfokker dat hebben wij kunnen na checken via zijn dierenarts!!Pat75 schreef:Tja en zo ben je 1 van de vele die de broodfok in stand houd.
ja. maar dat zegt niks. een grote broodfokkennel in het oosten van het land heeft ook een dierenarts die zegt dat het echt, écht geen broodfokker is...
Ook hij heeft tijdens onze bezoek de gegevens van die vent erbij gepakt en zag dat een aantal dingen (ga ik niet over uitwijden) waar die zijn vraagtekens bij heeft
Maar het die vent is geen broodfokker,daar is die vent gewoon 1 niet snugger genoeg voor!!
Volgens mij weet ik al wie jij bedoelt uit het oosten van het land nou daar komt die echt niet vandaan hoor!!Sterker nog dat zal mijn dierenarts afraden!!