Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

vakantie

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Dianavdberkt
Zeer actief

vakantie

Ongelezen bericht door Dianavdberkt »

ik kon het topic niet meer vinden waarin gevraagd werd hoe de honden te voeren tijdens vakantie perioden. De oplossing is gebracht door Tammenga. Ik citeer even.

"Vakantie vleesworst"
We kregen veel vraag naar een kwalitatief hoogwaardige worst voor de vakantie periodes.
De Vleesworst is gepasteuriseerd (vers vlees is in de darm onder druk verhit tot 120 graden) waardoor alle voedingsstoffen bewaard zijn gebleven.
De Vleesworst is één jaar zonder koeling houdbaar en dus een ideale oplossing voor de vakantie, shows en weekendjes weg met de hond.
De ingrediëten: Kip 40% - Vis 5% - Rund 30% - Lam 20% - Rijst 5% - Vitamine E 15 mg/100 gr - Energie 188 Kcal/100 gr.

Beter kun je toch niet wensen. Geen overstap op brok nodig of rennen naar de supermarkt in je vakantie land
Saar2012
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador met een vleugje Vizsla en nog wat onbekends :)
Aantal honden: 1

Re: vakantie

Ongelezen bericht door Saar2012 »

Dat is best handig!
Afbeelding
Renske
Zeer actief
Mijn ras(sen): kooikerhondje en lundehund
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Renske »

Wat is dan bijv. het verschil met deze worst en de Rodi worst?
Saar2012
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador met een vleugje Vizsla en nog wat onbekends :)
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Saar2012 »

Renske schreef:Wat is dan bijv. het verschil met deze worst en de Rodi worst?
Ik zat inderdaad ook aan Rodi wordt te denken. Die ligt in de dierenwinkel ook niet in de koeling en is ook compleet voer toch?
Afbeelding
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Mijn vriezertje gaan gewoon weer mee deze zomer... en als ik te kort kom dan krijgen ze gewoon een paar dagen brok... overleven ze ook wel...
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Meike
Zeer actief
Mijn ras(sen): Twee rasloze hondjes
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Meike »

Wel interessant product voor de vakantie. Zelf kies ik voor gevriesdroogd vlees, maar met een grote hond zàl dat te duur zijn.

Opmerkelijk: het wordt gepasteuriseerd op 120 graden. Ik dacht dat pasteurisatie op zo'n 70 graden werd gedaan, 120 graden is sterilisatie en doodt meer bacteriën. En inderdaad, er gaan voedingsstoffen verloren en de eiwitten denatureren.

Er zijn meer merken die vleesworsten aanbieden. Ik ben ze nog aan het inventariseren, maar goede zijn bijvoorbeeld die van Ropadog en Rodi (train, travel, treat-dingen).
DeDiana
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door DeDiana »

De worsten zijn in ieder geval een alternatief voor KVV als je alleen vlees wilt voeren, zonder kunstmatige toevoegingen of granen, etc. Ik heb nu ook die train/travel/treat worsten van Rodi, prima voor een paar dagen weg of zo.
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”