Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wel of geen verzekering?

Hier is ruimte voor uitgebreide gedachtenwisseling over stellingen en dilemma's over honden.

Moderator: moderatorteam

dagmar88
Zeer actief

Re: Wel of geen verzekering?

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Canidae schreef:Verzekering bij Kruidvat. Voorheen katten gehad ( onverzekerd ) die me klauwen met geld gekost hebben. Maar het blijft altijd een gok wat achteraf goedkoper is, verzekeren of niet. Net de staatsloterij, hoeveel geld heb je over per maand voor een kans op de jackpot....
:U: De één haalt het er uit, de ander niet. Zo gaat dat met een verzekering.

Ik hoop eigenlijk dat ik het er de komende jaren niet meer uit haal.
Met hetzelfde bedrag opzij leggen was ik er nog lang niet toen het nodig was.
Mijn overweging was meer als ze eens wat breken of opvreten en open gemaakt moeten worden, dan wil ik daar niet krom voor moeten liggen.

Chemo, dieetvoeding, inentingen, castratie en vlooienspul doe ik toch niet of zo min mogelijk aan.
Dat wil ik helemaal niet vergoed hebben :wink:
Boris2011
Actief
Mijn ras(sen): Border Collie
Aantal honden: 1

Re: Wel of geen verzekering?

Ongelezen bericht door Boris2011 »

@dagmar: daarbij zijn entingen en antivlooienspul preventief en dat wordt meestal niet eens vergoed.

Ik ben zelf van mening dat het 'eruit halen' van een verzekering niet echt heel belangrijk is. Iedereen heeft toch ook een brandverzekering voor zn huis en dat haal je er (hopelijk!!) ook nooit uit.
Je verzekert je vaak omdat je verwacht dat je hoge kosten niet kan betalen áls er echt iets fout gaat.

Maar goed dat zijn dus allemaal dingen die kunnen meespelen in de vraag of je een dierenverzekering neemt of niet.
Plaats reactie

Terug naar “Discussieforum”