De DA heeft een aantal (naald)biopten genomen en schreef inderdaad AB voor. Andere bulten gingen ook open maar verdwenen daardoor niet. Om de dag moet ik de bulten wassen omdat ik bang was dat de boel helemaal zou ontsteken. Er kwamen er meer bij, keihard en groot. Wat heeft ze toch?
Vrijdagavond belde de DA met de uitslag. Slecht nieuws...histiocytose en lymfoom. Doordat dit nog niet duidelijk was, was het nu helemaal mis of niet??? stelde ze voor een groot biopt te nemen. Fokster gebeld en helaas herkende ze het niet. Foto's van de plekken gemaakt en om raad gevraagd. Annette, de fokster heeft haar kliniek voor me gebeld (Eersel) en de foto's gemaild. Fijn dat je fokster zo voor je klaar staat en je steunt!!! Daar wilden ze Delphi wel zien. En daaar zijn we afgelopen woensdag geweest. Ook daar troffen we een hele lieve vrouwelijke DA, Tosca. Dat zij ook een Spinone heeft, schept een band natuurlijk
Ze heeft nu ook pijnstillers natuurlijk hoewel ze geen pijn aangeeft maar je maakt mij niet wijs dat t geen zeer doet. Ook een ander AB.
Uitslag van dit biopt komt na t weekend, misschien dinsdag. We leven tussen hoop en vrees maar wie Delphi ziet weet dat t foute boel is. Gister even wondzalf gevraagd bij de DA, de DA die de uitslag doorbelde maar Delphi nog niet gezien en bevoeld had. Hij schrok en zei dat hij niets meer voor Delphi kon doen. Wat gelukkig wel zo is, is dat Delphi zich absoluut niet ziek voelt. Ze heeft net lopen rennen door t bos, met hechtingen in nek van biopt maar ze heeft keurig over de paden gelopen
Mijn taak is het nu haar als een havik in de gaten te houden en als ik naar mn gevoel luister, van de week een beslissing te nemen.
Hier nog wat foto's van vanavond: hier zie je gelukkig niet de verkeerde kant en lijkt er ook niets aan de hand...