Vaag, heb daar nooit last van gehad eigenlijk.stefanie schreef:Ja, ik ontdooi het in de folie. De ene helft van het voer zat, zoals altijd, in stevig folie maar de andere helft in van dat hele dunne plastic folie dat dus uit elkaar valt.Kristina schreef:Ontdooi je het niet in de folie? Dan haal je dat plastic er zo vanaf.stefanie schreef:Ik ben benieuwd naar de nieuwe verpakking. Ik heb nu een levering waarvan de helft is verpakt in gewoon huishoudfolie. Dat spul valt uit elkaar en dus kan ik de stukjes plastic uit het voer gaan vissen.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
verpakking Lotgering
Moderator: moderatorteam
- Kristina
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullkita "Gijs", Mopshond "Bram" en Amstaff kruising "Taiga" RIP
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Re: verpakking Lotgering
Rust zacht lieve Taiga. 14-11-1998 - 04-11-2011

- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
ik ook niet... het valt er altijd zo uit....Kristina schreef:Vaag, heb daar nooit last van gehad eigenlijk.stefanie schreef:Ja, ik ontdooi het in de folie. De ene helft van het voer zat, zoals altijd, in stevig folie maar de andere helft in van dat hele dunne plastic folie dat dus uit elkaar valt.Kristina schreef:Ontdooi je het niet in de folie? Dan haal je dat plastic er zo vanaf.stefanie schreef:Ik ben benieuwd naar de nieuwe verpakking. Ik heb nu een levering waarvan de helft is verpakt in gewoon huishoudfolie. Dat spul valt uit elkaar en dus kan ik de stukjes plastic uit het voer gaan vissen.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
duitse herder
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
Ik heb hetzelfde hoor, normaal in dikkere plastic maar ik heb 2 kratten met huishoudfolie wat er zowat IN het vlees zit. Je kan het ook niet lostrekken, je moet wachten tot het ontdooid is
- Demi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
Ik ga binnekort ook weer bestellen en was net zo blij met die pens totaal met schapenvet bot etc, maar begrijp ik nou goed dat dat niet compleet is? Op de site staat van wel. En ik heb er zelf geen verstand van wat nou wel of niet totaal is.
Cujo lust alleen lam rijst pens totaal die nieuwe dus en enkelvoudige pens. Die laatste is een toevoeging dat weet ik maar die andere 2 zijn toch gewoon compleet?
Cujo lust alleen lam rijst pens totaal die nieuwe dus en enkelvoudige pens. Die laatste is een toevoeging dat weet ik maar die andere 2 zijn toch gewoon compleet?
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik heb geen idee want op hun site staat dat het een toevoeging is... http://www.lotgering.nl/Prijzen.aspxDemi schreef:Ik ga binnekort ook weer bestellen en was net zo blij met die pens totaal met schapenvet bot etc, maar begrijp ik nou goed dat dat niet compleet is? Op de site staat van wel. En ik heb er zelf geen verstand van wat nou wel of niet totaal is.
misschien ff bellen?

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Demi
- Zeer actief
- Contacteer:
malinois schreef:Ik heb geen idee want op hun site staat dat het een toevoeging is... http://www.lotgering.nl/Prijzen.aspxDemi schreef:Ik ga binnekort ook weer bestellen en was net zo blij met die pens totaal met schapenvet bot etc, maar begrijp ik nou goed dat dat niet compleet is? Op de site staat van wel. En ik heb er zelf geen verstand van wat nou wel of niet totaal is.
misschien ff bellen?
Het gekke is, is dat dat volgens mij veranderd is. De vorige keer had ik Tim aan de lijn met een vraag over eendennekken en toen vroeg ik naar dat voer en toen zei hij dat is totaal, staat er toch bij en volgens mij stond er totaalvoer bij en nu idd niet meer.
Maar als ik kijk wat erin zit, zit er meer in dan bv de lam/rijst die wel totaal is. Ik ga straks wel even bellen, maar dat duurt altijd zo lang,, krijg ik weeeeer de uitleg over de nieuwe sealmachine
- Kristina
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullkita "Gijs", Mopshond "Bram" en Amstaff kruising "Taiga" RIP
- Contacteer:
Whahaha ja dat klopt! Ik belde ook een keertje, kreeg ik een heel verhaal over versvoeren en zo. Terwijl ik al een aantal jaar vers voer hihi, maar kreeg er speld tussen dus heb het maar aangehoord. Kon er wel om lachenDemi schreef:malinois schreef:Ik heb geen idee want op hun site staat dat het een toevoeging is... http://www.lotgering.nl/Prijzen.aspxDemi schreef:Ik ga binnekort ook weer bestellen en was net zo blij met die pens totaal met schapenvet bot etc, maar begrijp ik nou goed dat dat niet compleet is? Op de site staat van wel. En ik heb er zelf geen verstand van wat nou wel of niet totaal is.
misschien ff bellen?
Het gekke is, is dat dat volgens mij veranderd is. De vorige keer had ik Tim aan de lijn met een vraag over eendennekken en toen vroeg ik naar dat voer en toen zei hij dat is totaal, staat er toch bij en volgens mij stond er totaalvoer bij en nu idd niet meer.
Maar als ik kijk wat erin zit, zit er meer in dan bv de lam/rijst die wel totaal is. Ik ga straks wel even bellen, maar dat duurt altijd zo lang,, krijg ik weeeeer de uitleg over de nieuwe sealmachine![]()

- Demi
- Zeer actief
- Contacteer:
Kristina schreef:Whahaha ja dat klopt! Ik belde ook een keertje, kreeg ik een heel verhaal over versvoeren en zo. Terwijl ik al een aantal jaar vers voer hihi, maar kreeg er speld tussen dus heb het maar aangehoord. Kon er wel om lachenDemi schreef:malinois schreef:Ik heb geen idee want op hun site staat dat het een toevoeging is... http://www.lotgering.nl/Prijzen.aspxDemi schreef:Ik ga binnekort ook weer bestellen en was net zo blij met die pens totaal met schapenvet bot etc, maar begrijp ik nou goed dat dat niet compleet is? Op de site staat van wel. En ik heb er zelf geen verstand van wat nou wel of niet totaal is.
misschien ff bellen?
Maar als ik kijk wat erin zit, zit er
meer in dan bv de lam/rijst die wel totaal is. Ik ga straks wel even bellen, maar dat duurt altijd zo lang,, krijg ik weeeeer de uitleg over de nieuwe sealmachine![]()
Ik normaal ook hoor vind Tim erg aardig en heeft altijd geduld. Alleen heb ik haast ga straks tattoos laten zetten en is een beetje raar als ik daar zit te bellen over voer
- Kristina
- Zeer actief
- Contacteer:
Oh ja hoor hij is heel aardig!Demi schreef:Ik normaal ook hoor vind Tim erg aardig en heeft altijd geduld. Alleen heb ik haast ga straks tattoos laten zetten en is een beetje raar als ik daar zit te bellen over voer
Bellen tijdens het zetten van je tattoo? Het leidt wel lekker af van de pijn

-
duitse herder
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie

rechts de verpakking zoals ik hem al jaren krijg, links is dat huishoudfolie
-
mazzeltje
- nieuw lid
- Mijn ras(sen): wij hebben hollandse schapendoesen
wij hebben vorige week een nieuwe bestelling gekregen en de cerpakking is veel beter,ik leg hem in een bakje deksel erop en dan 12 uur laten ontdooien in de koelkast en dan gaat t er prima vanaf.
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
had jij toevallig al gebeld over dat nieuwe voer, of het compleet was of niet?Demi schreef:Kristina schreef:Whahaha ja dat klopt! Ik belde ook een keertje, kreeg ik een heel verhaal over versvoeren en zo. Terwijl ik al een aantal jaar vers voer hihi, maar kreeg er speld tussen dus heb het maar aangehoord. Kon er wel om lachenDemi schreef:malinois schreef: Ik heb geen idee want op hun site staat dat het een toevoeging is... http://www.lotgering.nl/Prijzen.aspx
misschien ff bellen?
meer in dan bv de lam/rijst die wel totaal is. Ik ga straks wel even bellen, maar dat duurt altijd zo lang,, krijg ik weeeeer de uitleg over de nieuwe sealmachine![]()
Ik normaal ook hoor vind Tim erg aardig en heeft altijd geduld. Alleen heb ik haast ga straks tattoos laten zetten en is een beetje raar als ik daar zit te bellen over voer

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Net zelf even gebeld, dit is toch een complete variant. Destijds was het nog niet zeker of dit de naam compleet mocht krijgen dus vandaar dat er nog toevoeging op de site staat... inmiddels mag het compleet genoemd worden. Dit zou volgens hem ook nog gewijzigd worden op de site.malinois schreef:had jij toevallig al gebeld over dat nieuwe voer, of het compleet was of niet?Demi schreef:Kristina schreef:Whahaha ja dat klopt! Ik belde ook een keertje, kreeg ik een heel verhaal over versvoeren en zo. Terwijl ik al een aantal jaar vers voer hihi, maar kreeg er speld tussen dus heb het maar aangehoord. Kon er wel om lachenDemi schreef:

-
Mecheltje
- Vaste gebruiker
Er staat toch echt toevoeging !!! en niet compleet (artikelnummer 8045)Demi schreef:Ik ga binnekort ook weer bestellen en was net zo blij met die pens totaal met schapenvet bot etc, maar begrijp ik nou goed dat dat niet compleet is? Op de site staat van wel. En ik heb er zelf geen verstand van wat nou wel of niet totaal is.
Groet,
Gerard.
Geef mij maar een hond, betrouwbaarder dan de mens.
Gerard.
Geef mij maar een hond, betrouwbaarder dan de mens.
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
lees even de post boven die van jou van mij... ik heb gebeld en het is compleet, dat was toen nog niet geheel duidelijk dus mochten ze er geen compleet op zetten.Mecheltje schreef:Er staat toch echt toevoeging !!! en niet compleet (artikelnummer 8045)Demi schreef:Ik ga binnekort ook weer bestellen en was net zo blij met die pens totaal met schapenvet bot etc, maar begrijp ik nou goed dat dat niet compleet is? Op de site staat van wel. En ik heb er zelf geen verstand van wat nou wel of niet totaal is.

-
connie63
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): berner sennen
- Aantal honden: 1
Is er toevallig iemand die deze of volgende week nog een bestelling in groningen doet
dat ik mee kan bestellen dat scheelt weer in de bezorgkosten voor allebei

-
nomo
- Zeer actief
Niet in Groningen, wel in Friesland. Weet niet waar je precies woont? Ik doe eind deze week de bestelling de deur uit en dan wordt het als het goed is volgende week geleverd.connie63 schreef:Is er toevallig iemand die deze of volgende week nog een bestelling in groningen doet
Kun je met die nieuwe verpakkingen nu echt meer kwijt in de vriezer? In mijn vriezer zouden theoretisch gezien 3 kratten moeten passen, maar dat is altijd passen en meten en uiteindelijk gooi ik toch nog spullen in de andere vriezer... als het nu echt beter past bestel ik misschien wel weer 3 kratten...
- Demi
- Zeer actief
- Contacteer:
Sorry had het niet zien staan maar had ook gebeld en idd compleet. Heb wel het idee dat het ze sneller dik maaktmalinois schreef:malinois schreef:Demi schreef:Kristina schreef: Net zelf even gebeld, dit is toch een complete variant. Destijds was het nog niet zeker of dit de naam compleet mocht krijgen dus vandaar dat er nog toevoeging op de site staat... inmiddels mag het compleet genoemd worden. Dit zou volgens hem ook nog gewijzigd worden op de site.
- HaddockandFriends
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mopshond Haddock en Poolse schone Suki.
- Contacteer:
Donderdag komt hier de nieuwe bestelling aan, ben heeel benieuwd naar de nieuwe verpakkingen!!
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Verpakkingen zijn best maar ik heb het idee dat het fijner gemalen is dan vroeger.
Ben ik de enige die dat idee heeft?
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Heb inmiddels weer nieuwe lading maar alleen de pens compleet is bij mij fijner gemalen lijkt en veel groener dan anders.... Hondjes zijn er wel blij meeMarjoleine schreef:Verpakkingen zijn best maar ik heb het idee dat het fijner gemalen is dan vroeger.

- Marjoleine
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja, de compleet is ook wat fijner volgens mij, maar de pens in elk geval zeker!
En groener inderdaad.
Maar ze eten het graag hoor, alleen zou het van mij zo fijn niet hoeven.
En groener inderdaad.
- [Sandra]
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse bulldog x Maltezer
- Aantal honden: 1
Lam/rijst ziet er volgens mij hetzelfde uit als altijd. Die smaak had ik bij mijn laatste bestelling.Marjoleine schreef:Verpakkingen zijn best maar ik heb het idee dat het fijner gemalen is dan vroeger.

Groetjes,
Sandra
- grover
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Springer Spaniel
- Contacteer:
Ik ben toch ernstig geneigd een keertje lotgering te bestellen, gewoon om te kijken hoe Ol het er op doet
Maar ik zit ernstig met de hoeveelheden. Ik heb gewoon een tafelmodel vriezertje staan, waarvan 1 lade volkomen gereserveerd is voor Ollie-eten. In de andere lades zou evt wel iets gepropt kunnen worden, maar eigenlijk heb ik dus 1 lade echt vrij. Heeft iemand een idee hoeveel je ongeveer in 1 zo'n lade kunt proppen, en of het dus rendabel is om iets te laten komen?
Het liefst kocht ik een (tweedehands) grote vriezer maar daar heb ik momenteel even echt geen ruimte voor..
Het liefst kocht ik een (tweedehands) grote vriezer maar daar heb ik momenteel even echt geen ruimte voor..
- Anja
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Oudduitse herder en Chihuahua
Het is al een tijdje geleden maar ik kon met een beetje proppen ( 2 kratten en een beetje los spul) alles kwijt in 2 laden van mijn vriezer.grover schreef:Ik ben toch ernstig geneigd een keertje lotgering te bestellen, gewoon om te kijken hoe Ol het er op doetMaar ik zit ernstig met de hoeveelheden. Ik heb gewoon een tafelmodel vriezertje staan, waarvan 1 lade volkomen gereserveerd is voor Ollie-eten. In de andere lades zou evt wel iets gepropt kunnen worden, maar eigenlijk heb ik dus 1 lade echt vrij. Heeft iemand een idee hoeveel je ongeveer in 1 zo'n lade kunt proppen, en of het dus rendabel is om iets te laten komen?
Een krat past volgens mij in 1 lade.
-
blondie
- Zeer actief
Heb ook het gevoel dat het fijner is, maar in ieder geval geperster. Ik maakte het vlees altijd "los" met de losse plastic bladen en verdeelde 1 pak over de twee honden (voer 2x per dag) Het is nu lastiger los te maken. En ik krijg het idee dat het allemaal wat vetter is. Dat bevestigde het commentaar dat ik pas kreef over de vadsigheid van Bluf. Ik had het zelf ook wel gezien maar ze krijgt al veel minder dan Finn en hij is wel goed op gewicht. En qua beweging beweegt zij veel meer, veel meer rennen.Marjoleine schreef:Ja, de compleet is ook wat fijner volgens mij, maar de pens in elk geval zeker!
En groener inderdaad.
Bewust had ik vorige keer eigenlijk meer pens compleet besteld, met het idee dat pens wat minder vet zou zijn. Denk ik dan te dom wellicht?
- Demi
- Zeer actief
- Contacteer:
blondie schreef:Heb ook het gevoel dat het fijner is, maar in ieder geval geperster. Ik maakte het vlees altijd "los" met de losse plastic bladen en verdeelde 1 pak over de twee honden (voer 2x per dag) Het is nu lastiger los te maken. En ik krijg het idee dat het allemaal wat vetter is. Dat bevestigde het commentaar dat ik pas kreef over de vadsigheid van Bluf. Ik had het zelf ook wel gezien maar ze krijgt al veel minder dan Finn en hij is wel goed op gewicht. En qua beweging beweegt zij veel meer, veel meer rennen.Marjoleine schreef:Ja, de compleet is ook wat fijner volgens mij, maar de pens in elk geval zeker!
En groener inderdaad.
Bewust had ik vorige keer eigenlijk meer pens compleet besteld, met het idee dat pens wat minder vet zou zijn. Denk ik dan te dom wellicht?
Schreef het net al ook ik vind het vetter. Ze krijgen echt niet meer maar worden wel dikker. Die nieuwe variant, de groene smurrie hier genoemd
- Marjoleine
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik heb een tijd geen Lotgering gehad, dus we gaan zien of ze vetter worden.
Ik let er scherp op want Orpa is prachtig op gewicht en die zet vrij snel aan.
De enkelvoudige pens (die groene dus
) valt wel érg goed in de smaak hier.
Maar het is wel een beetje slurp, heb ik het idee.
Ik let er scherp op want Orpa is prachtig op gewicht en die zet vrij snel aan.
De enkelvoudige pens (die groene dus
Maar het is wel een beetje slurp, heb ik het idee.
- Marjoleine
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik zou kijken of je met iemand samen kunt bestellen.grover schreef:Ik ben toch ernstig geneigd een keertje lotgering te bestellen, gewoon om te kijken hoe Ol het er op doetMaar ik zit ernstig met de hoeveelheden. Ik heb gewoon een tafelmodel vriezertje staan, waarvan 1 lade volkomen gereserveerd is voor Ollie-eten. In de andere lades zou evt wel iets gepropt kunnen worden, maar eigenlijk heb ik dus 1 lade echt vrij. Heeft iemand een idee hoeveel je ongeveer in 1 zo'n lade kunt proppen, en of het dus rendabel is om iets te laten komen?
Lijkt me het handigste
gewoon een topicje openen ervoor.
- fes/lou
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik heb het liggen, je kunt bij mij wel een aantal rollen halen als je wil proberen, ik woon in rotterdam-zuidgrover schreef:Ik ben toch ernstig geneigd een keertje lotgering te bestellen, gewoon om te kijken hoe Ol het er op doetMaar ik zit ernstig met de hoeveelheden. Ik heb gewoon een tafelmodel vriezertje staan, waarvan 1 lade volkomen gereserveerd is voor Ollie-eten. In de andere lades zou evt wel iets gepropt kunnen worden, maar eigenlijk heb ik dus 1 lade echt vrij. Heeft iemand een idee hoeveel je ongeveer in 1 zo'n lade kunt proppen, en of het dus rendabel is om iets te laten komen?
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell