ze eten hier samen maar 300 gram per dag dus dan doe ik er nog wel even mee.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
verpakking Lotgering
Moderator: moderatorteam
- blacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.
- Aantal honden: 3
Re: verpakking Lotgering
hier is sinds een maand de lotgering op. Overgestapt op smuldier, en wel stevigere ontlasting. Maar Spikey moet steeds meer hebben en nog valt hij af. Vandaag weer Lotgering bestellen. Ik denk 3 kratten kan ik weer bijna een jaar vooruit
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Ik voer het bij, niet als enige, dus ik heb al even niet besteld.
Ik deed voorheen samen maar ik moet hier nog een bestelmaatje vinden
- Browny
- Zeer actief
- Aantal honden: 5
3 weken geleden nog 5 kratten besteld en oude verpakking, moet zeggen dat ik die wel prettig vind, vlees is er snel uit te halen en plastic makkelijk uit te spoelen..vriest hier ook niet aan elkaar vast, maar ben benieuwd naar de nieuwe verpakking..
vriendin uit almere komt het hier ophalen dus kan ze ook wel voor jullie meenemen en langs brengen..
Ik wil wel laten weten wanneer we weer bestellen hoorMarjoleine schreef:Ik voer het bij, niet als enige, dus ik heb al even niet besteld.

-
duitse herder
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
- Aantal honden: 2
Zo dat ziet er een stuk beter uit! ik heb nu een soort plastic folie eromheen, dunner dan de oude verpakkingen
- fes/lou
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik heb een hele tijd smuldier gevoerd, nu weer 3 kratten lotgering, nieuwe verpakking.
Vind het fijner, schoner en makkelijker stapelen..
Vind het fijner, schoner en makkelijker stapelen..
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
- Saar2012
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador met een vleugje Vizsla en nog wat onbekends :)
- Aantal honden: 1
Zal niet niet zoveel uitmaken, aangezien ik het het in 4 stukken snij voordat het in de vriezer gaat. En ik label elk zakje met wat het is. Was een lekker werkje, maar wel voor een maand of 2 klaar
Volgende keer hoef ik minder te snijden, aangezien ze dan waarschijnlijk 2x per dag eet en dus hoeft alles nog maar door de helft verwacht ik!

-
Tallie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kelpie
- Contacteer:
Dat ziet er beter uit! Heb nog een hele voorraad in de oude verpakking liggen, de volgende bestelling zal dan wel met de nieuwe zijn.
- dogluna
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): De Duitse Dog
Hier verleden week de nieuwe verpakking gehad,ik ben er niet echt blij mee,diverse pakjes waren al open gescheurt en vlees zag er zwart en uitgedroogd uit.
Ik hoop dat dit eenmalig was en ze in de toekomst weer dichte pakketjes leveren

Groetjes van Ans en een doggenlebber van Lotte en Guus
Luna 25-11-1999-28-12-2006 Dimple 22-11-2000_ 07-05-2009 Voor altijd in mijn hart
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Contacteer:
ik heb ze hier allemaal in mn handen gehad en er zat 1 kapotte tussen wat ik zelf gedaan haddogluna schreef:Hier verleden week de nieuwe verpakking gehad,ik ben er niet echt blij mee,diverse pakjes waren al open gescheurt en vlees zag er zwart en uitgedroogd uit.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
Josee
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): weimaraners
- Contacteer:
Volgende keer lotgering hierover even bellen, komen ze je echt wel tegemoet.dogluna schreef:Hier verleden week de nieuwe verpakking gehad,ik ben er niet echt blij mee,diverse pakjes waren al open gescheurt en vlees zag er zwart en uitgedroogd uit.
Ik had dat bij 1 krat bij de bovenste pakjes, dat was een foutje vd machine en er waren een aantal kratten die dat hadden.Hij had ze niet allemaal er tussenuit kunnen vissen vtelde Tim en ik mag ze bij de volgende bestelling retour doen ( ,maar nu bestel ik om de twee weken, dus kan ik het makkelijk apart houden)
- Chris*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herders
Vandaag voor het eerst gekregen, kratten met nieuwe en met oude verpakking, nieuwe zien er veel beter, proper uit!
Waarom spoel je de verpakkingen uit?Browny schreef:3 weken geleden nog 5 kratten besteld en oude verpakking, moet zeggen dat ik die wel prettig vind, vlees is er snel uit te halen en plastic makkelijk uit te spoelen..vriest hier ook niet aan elkaar vast, maar ben benieuwd naar de nieuwe verpakking...
- Browny
- Zeer actief
Omdat ik alleen, niet veel vuil produceer. dus na 2 a 3 dagen begint dat wel heel erg te stinken en ben ik bang dat er beestjes uit de prullenbak gaan lopenChris* schreef:Vandaag voor het eerst gekregen, kratten met nieuwe en met oude verpakking, nieuwe zien er veel beter, proper uit!Waarom spoel je de verpakkingen uit?Browny schreef:3 weken geleden nog 5 kratten besteld en oude verpakking, moet zeggen dat ik die wel prettig vind, vlees is er snel uit te halen en plastic makkelijk uit te spoelen..vriest hier ook niet aan elkaar vast, maar ben benieuwd naar de nieuwe verpakking...

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
zomers doe ik dat ook meestal... het zit toch ruim een week in de prullenbak, de pens of vis begin je dan toch aardig te ruiken als je het niet uitspoelt.Chris* schreef:
Waarom spoel je de verpakkingen uit?

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- CharlesvdBerkt
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herders
malinois schreef:zomers doe ik dat ook meestal... het zit toch ruim een week in de prullenbak, de pens of vis begin je dan toch aardig te ruiken als je het niet uitspoelt.Chris* schreef:
meestal stoppen wij het in een plastic tasje wat de vriezer weer in gaat tot de dag dat de container geleegd wordt.
Geen gedoe en geen stank
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
dat kan ook idd. Ach ik maak het hier allemaal in de gootsteen klaar... als ik m'n handen dan was dan is het plasticje al behoorlijk schoongespoeld... nog even wat heet water erover en de prullebak in...CharlesvdBerkt schreef:malinois schreef:zomers doe ik dat ook meestal... het zit toch ruim een week in de prullenbak, de pens of vis begin je dan toch aardig te ruiken als je het niet uitspoelt.Chris* schreef:
meestal stoppen wij het in een plastic tasje wat de vriezer weer in gaat tot de dag dat de container geleegd wordt.
Geen gedoe en geen stank

- Chris*
- Zeer actief
Ha ok, ik doe het ook zoals Charles, terug de vriezer in tot de vuilkar langskomt.
Ik had al een gedacht van de zuinige Ollanders, plastiekje afwassen en hergebruiken
Ik had al een gedacht van de zuinige Ollanders, plastiekje afwassen en hergebruiken
- sam2011
- Actief
- Mijn ras(sen): amerikaanse bulldog
ziet er wel goed uit, trouwens over dat passen en meten, neem een grotere vriezer, hier gaan ze met krat en al er in. ik stapel ze 5 hoog en het vak ernaast is voor de toevoegingen..
a dog is a dog, it isn't a child
-
larkin
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): cairn terrier/belgische herder - mechelaar
Laatst wat eend en vis compleet besteld maar in vergelijking met smuldier en tammenga erg provisorisch verpakt de nieuwe verpakking ziet er idd stukken beter uit.
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
zo erg is het nou ook nog nietChris* schreef:Ha ok, ik doe het ook zoals Charles, terug de vriezer in tot de vuilkar langskomt.

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
ik heb al een vrieskist maar hoef geen kratten van 5 euro stuk... past er prima allemaal los in hoor, in totaal ruim 6 kratten kvv en 20 kg penslappen, 30 kg eendenekken en 5 kg runderkraakbeen.sam2011 schreef:ziet er wel goed uit, trouwens over dat passen en meten, neem een grotere vriezer, hier gaan ze met krat en al er in. ik stapel ze 5 hoog en het vak ernaast is voor de toevoegingen..

-
blondie
- Zeer actief
Ik wil ook een grote vriezermalinois schreef:ik heb al een vrieskist maar hoef geen kratten van 5 euro stuk... past er prima allemaal los in hoor, in totaal ruim 6 kratten kvv en 20 kg penslappen, 30 kg eendenekken en 5 kg runderkraakbeen.sam2011 schreef:ziet er wel goed uit, trouwens over dat passen en meten, neem een grotere vriezer, hier gaan ze met krat en al er in. ik stapel ze 5 hoog en het vak ernaast is voor de toevoegingen..
Ik heb nu gelukkig het geluk dat ik bij een leuk forumlid wat mocht stallen in de vries.
Hebben jullie nu nog last van de levering? De laatste tijd was het best wat lastig met leveren en tijden. Best balen als je ze op een bepaald tijdstip verwacht en ze komen ruim 3 uur later. Of telkens leverdatum wijzigen.
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
nee ook nooit gehad overigens, ik bestel op zaterdagavond, zondag krijg ik de leverdag door en dat is meestal direct de maandag (98%) en heel af en toe dinsdag (2%).... ik bel 's ochtends Jan op hoe laat hij hier is, en dat is meestal ook de tijd die hij zegt... meestal rond een uur of 2 kan half 3 zijn of half 2 maar geen uren eerder of later.blondie schreef:Ik wil ook een grote vriezermalinois schreef:ik heb al een vrieskist maar hoef geen kratten van 5 euro stuk... past er prima allemaal los in hoor, in totaal ruim 6 kratten kvv en 20 kg penslappen, 30 kg eendenekken en 5 kg runderkraakbeen.sam2011 schreef:ziet er wel goed uit, trouwens over dat passen en meten, neem een grotere vriezer, hier gaan ze met krat en al er in. ik stapel ze 5 hoog en het vak ernaast is voor de toevoegingen..![]()
Ik heb nu gelukkig het geluk dat ik bij een leuk forumlid wat mocht stallen in de vries.
Hebben jullie nu nog last van de levering? De laatste tijd was het best wat lastig met leveren en tijden. Best balen als je ze op een bepaald tijdstip verwacht en ze komen ruim 3 uur later. Of telkens leverdatum wijzigen.

- Kristina
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullkita "Gijs", Mopshond "Bram" en Amstaff kruising "Taiga" RIP
- Contacteer:
Ik haal het altijd op bij iemand thuis, dus nooit last van levertijden
En ook geen kratten hier. We laden het over in tassen en thuis zo in de vriezerlades.
Wij spoelen de verpakking ook altijd uit trouwens, vanwege de stank die je anders krijgt uit de prullenbak.
Wij spoelen de verpakking ook altijd uit trouwens, vanwege de stank die je anders krijgt uit de prullenbak.
Rust zacht lieve Taiga. 14-11-1998 - 04-11-2011

- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- moosje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
- Contacteer:
Nu denk ik dat ik ook een hele krat kwijt kan in de vriezer.
Shendor blieft het paard niet meer, 2 leveringen geprobeerd. Hij krijgt nu dus wild.
Zo lang het leverbaar is. Daarna maar weer iets anders magers proberen.
Shendor blieft het paard niet meer, 2 leveringen geprobeerd. Hij krijgt nu dus wild.
Zo lang het leverbaar is. Daarna maar weer iets anders magers proberen.

In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza
Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
- Chris*
- Zeer actief
Is het enkel met de WC papier dan?malinois schreef:zo erg is het nou ook nog nietChris* schreef:Ha ok, ik doe het ook zoals Charles, terug de vriezer in tot de vuilkar langskomt.
- sam2011
- Actief
- Mijn ras(sen): amerikaanse bulldog
heb geen last met leveringen gehad, ben wel overgestaptblondie schreef:Ik wil ook een grote vriezermalinois schreef:ik heb al een vrieskist maar hoef geen kratten van 5 euro stuk... past er prima allemaal los in hoor, in totaal ruim 6 kratten kvv en 20 kg penslappen, 30 kg eendenekken en 5 kg runderkraakbeen.sam2011 schreef:ziet er wel goed uit, trouwens over dat passen en meten, neem een grotere vriezer, hier gaan ze met krat en al er in. ik stapel ze 5 hoog en het vak ernaast is voor de toevoegingen..![]()
heb nu bullspirit deze moet ik zelf halen omdat de dealer hier in hoogeveen overleden is...
a dog is a dog, it isn't a child
- stefanie
- Zeer actief
Ik ben benieuwd naar de nieuwe verpakking. Ik heb nu een levering waarvan de helft is verpakt in gewoon huishoudfolie. Dat spul valt uit elkaar en dus kan ik de stukjes plastic uit het voer gaan vissen. 
- Kristina
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullkita "Gijs", Mopshond "Bram" en Amstaff kruising "Taiga" RIP
- Contacteer:
Ontdooi je het niet in de folie? Dan haal je dat plastic er zo vanaf.stefanie schreef:Ik ben benieuwd naar de nieuwe verpakking. Ik heb nu een levering waarvan de helft is verpakt in gewoon huishoudfolie. Dat spul valt uit elkaar en dus kan ik de stukjes plastic uit het voer gaan vissen.
Rust zacht lieve Taiga. 14-11-1998 - 04-11-2011

- stefanie
- Zeer actief
Ja, ik ontdooi het in de folie. De ene helft van het voer zat, zoals altijd, in stevig folie maar de andere helft in van dat hele dunne plastic folie dat dus uit elkaar valt.Kristina schreef:Ontdooi je het niet in de folie? Dan haal je dat plastic er zo vanaf.stefanie schreef:Ik ben benieuwd naar de nieuwe verpakking. Ik heb nu een levering waarvan de helft is verpakt in gewoon huishoudfolie. Dat spul valt uit elkaar en dus kan ik de stukjes plastic uit het voer gaan vissen.