Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Huisje voor "alleen met honden"
Moderator: moderatorteam
- poembaa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tervuerense Herders, border collie
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Huisje voor "alleen met honden"
Hoi,
Ik heb in augustus twee weken vrij, maar nog geen vakantie bestemming. Ook nog geen reisgenoten, dus het lijkt er op dat ik dit keer alleen ga. Normaal ga ik kamperen, maar alleen en met honden vind ik dat geen succes. Als je gaat douchen, als je boodschappen moet doen, als je broodjes gaat halen. Eigenlijk met heel veel dingen moeten de honden dan even alleen blijven op de kampeerplaats en dat vertrouw ik mijn honden niet toe. Een huisje zou dus beter zijn. Een huisje in een gebied waar je lekker kunt wandelen, met een tuin waar de honden lekker vrij kunnen lopen. Locatie: Europa. Ik moet het kunnen rijden in 1 dag.
Wie weet er leuke huisjes. Ook leuk voor 1 persoon bedoel ik. Ik zie op internet allerlei huizen, maar dan voor 14 personen. Da's me een beetje te groot en te duur! Graag tips !
Ik heb in augustus twee weken vrij, maar nog geen vakantie bestemming. Ook nog geen reisgenoten, dus het lijkt er op dat ik dit keer alleen ga. Normaal ga ik kamperen, maar alleen en met honden vind ik dat geen succes. Als je gaat douchen, als je boodschappen moet doen, als je broodjes gaat halen. Eigenlijk met heel veel dingen moeten de honden dan even alleen blijven op de kampeerplaats en dat vertrouw ik mijn honden niet toe. Een huisje zou dus beter zijn. Een huisje in een gebied waar je lekker kunt wandelen, met een tuin waar de honden lekker vrij kunnen lopen. Locatie: Europa. Ik moet het kunnen rijden in 1 dag.
Wie weet er leuke huisjes. Ook leuk voor 1 persoon bedoel ik. Ik zie op internet allerlei huizen, maar dan voor 14 personen. Da's me een beetje te groot en te duur! Graag tips !
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Re: Huisje voor "alleen met honden"
Als je Oostenrijk niet te ver weg vind weet ik wel een hele leuke DWT-accommodatie voor je (The Log Cabin), hier de link: http://www.dogloghomes.com/
- poembaa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tervuerense Herders, border collie
- Contacteer:
Helaas, die is bezet in die periode ......
- Sonnie1983
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder, xMH
kijk ook eens via belvilla daar zijn wij al 2x mee naar de ardennen geweest met de honden (wel met een aantal mensen hoor daar niet van) maar qua prijs kun je ook kiezen tussen verschillende klasses vind ik.
- Icecold81
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herder
- Aantal honden: 2
O ik ben vorig jaar in de Belgische ardennen geweest, super mooi wandelen en ideale huisjes... ik zal even zoeken vanavond of ik de naam zo ergens heb
op www.dogsincluded.nl staat ook van alles overigens...
op www.dogsincluded.nl staat ook van alles overigens...
- Sonnie1983
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder, xMH
ja wij hadden eerste jaar tegen de franse grens een huisje voor 9 personen van belvilla (beekje in de tuin was de grens).
en zat maar 1 huisje langs verder dus het rijk alleen. de voordeur uit en meteen het bos in. heerlijk! (al werkte alles op gas omdat er geen electra was).
en zat maar 1 huisje langs verder dus het rijk alleen. de voordeur uit en meteen het bos in. heerlijk! (al werkte alles op gas omdat er geen electra was).
- Magic
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
- Aantal honden: 2
Wij hebben inderdaad twee jaar terug ook onze vakantiehuisjes geboekt via belvilla. Bij het zoeken kan je aangeven of je er met honden terecht kan of niet, heel handigSonnie1983 schreef:kijk ook eens via belvilla daar zijn wij al 2x mee naar de ardennen geweest met de honden (wel met een aantal mensen hoor daar niet van) maar qua prijs kun je ook kiezen tussen verschillende klasses vind ik.

Iedere dag feest!
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Zonde, dat is namelijk een heerlijke acco als je alleen of met 2 personen en hond(en) die kant uit zou willen.poembaa schreef:Helaas, die is bezet in die periode ......
Is Bodhi ook al bezet?
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Ik heb op de linkpagina op mijn website een heleboel hondvriendelijke accomodaties staan. Misschien zit er iets voor je tussen?
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
Duitse doggen 'Uut Sutfene'