Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Eindelijk de eerste 2 kratten met nieuwe verpakking, nog 1 krat met een oude verpakking maar goed, volgende bestelling is dus geheel in nieuwe verpakking...
En over max. 2 maanden staat ook op elke verpakking wat er in zit, volgens bezorger Jan.
Ook al nieuwe verpakkingen gehad? Wist niet dat ze er al waren trouwens....
nog niet gehad wel gezien was vandaag in zaandam
heb nu ipv pens vlees totaal pens mix meegenomen kijken hoe dat bevalt is goedkoper en wel wat groener ziet r best raar uit maar als het bij de honden hier in de smaak valt vindt ik het prima
frank-bobby schreef:nog niet gehad wel gezien was vandaag in zaandam
heb nu ipv pens vlees totaal pens mix meegenomen kijken hoe dat bevalt is goedkoper en wel wat groener ziet r best raar uit maar als het bij de honden hier in de smaak valt vindt ik het prima
pens mix? die zie ik nergens op de bestellijst staan
Halve maand geleden hebben wij voor het laatst gehaald en voor het eerst.
Wat is het verschil dan? Bij mij zit het ingerold in plastic, waardoor het vlees er makkelijk uit kan vallen
Leer nooit een taal af, die je zelf niet spreekt! [/URL][/url]
frank-bobby schreef:nog niet gehad wel gezien was vandaag in zaandam
maar zo ziet de pens vlees totaal er nu ook uit ik zie nu in ieder geval duidelijk verschil tussen vlees/pens en vlees/vis of totaalvoer...
semmyboy schreef:Halve maand geleden hebben wij voor het laatst gehaald en voor het eerst.
Wat is het verschil dan? Bij mij zit het ingerold in plastic, waardoor het vlees er makkelijk uit kan vallen
dat is dus niet meer (tenminste bij 2 kratten dan niet, alleen de totaal vis zit nog in de oude verpakking hier)
zit nu in een wat steviger plastic en dicht geseald wel geheel doorzichtig.
Ja ook hier de nieuwe verpakkingen. Bevalt prima. Ik kreeg ook te horen dat er straks per verpakking op staat wat het is. Voor de mensen die hier vlees halen wel fijn. Voor mezelf heb ik een indeling in de vriezer zodat ik weet welke smaak waar ligt. De laatste levering totaal met pens was wel een stuk donkerder en rook ook wat sterker, maar de honden vinden m heerlijk!
Ik heb al heel lang niet meer besteld, voor het laatst bij Josee besteld voor Suki. Die zit inmiddels op brok omdat ze maar niet afviel en nu wel en het geweldig goed op deze brok. Haddock is de enige die nog lotgering eet (Pixel blieft het niet en krijgt Rodi), dus kan heel lang doen ermee hahaha. Maar moet met de tijd wel weer bestellen, denk over een weekje of 3. Dus ben benieuwd!
Ik kan nu sowieso 2 kratten bestellen aangezien ik 2 tafelmodel vriezers hier heb voor de honden.
Ik vind de pens variant er nu ook anders uitzien. Donkerder.
En ik mis die plasticjes, ik kon door die plastic stukken altijd zo fijn het vlees "breken". Ik verdeel het over de honden en maak er kleine stukjes van omdat het bij die ene van mij anders in 1 hap in haar strot zit. "Hap slik weg effect".
De rollen zijn nu wel compacter en allemaal in de zelfde vorm wat het wel makkelijker weg legt in de vries.
Ik heb nog oude verpakkingen en ik plak de labeltjes met veel pijn en moeite op mijn lades Ben benieuwd naar de nieuwe verpakkingen, maar heb 2 weken geleden nog geleverd gekregen.
maar dat is geen totaal voer dat is een toevoeging... dat staat op de bestellijst...
ja ik heb het udo zelf gevraagd en hij zij dat er niet veel verschil is met de pens totaal aleen zit er 30 procent meer pens in en wat meer bot
volgens hem kon ik dat gewoon als compleet geven
maakt mij verder ook niet uit als het niet compleet is
ik voer nu toch 1 ne dag lotgering anderen dag prins brok
malinois schreef:
maar dat is geen totaal voer dat is een toevoeging... dat staat op de bestellijst... nr 8045
Dat zag ik ook, maar er staat wel 'totaalvoer' voor...
Apart.
Erg apart want ik heb er ook een krat van besteld. En volgens mij stond er eerst totaalvoer.. ook omdat het nieuw was om te proberen. Het gaat er met smaak in maar merkte wel op dat de hondjes er niet genoeg aan hadden. Nu blijkt dus waarom