Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
day'Co van de Wiersdijk
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
day'Co van de Wiersdijk
Dit ventje is nu 7 maanden oud en ik ben er heel heel trots op. In opleiding voor diensthond bijt hij normaal op het volle pak. Nu voor de oefening op een mouw. vraag me niet waarom de hond onmiddellijk terug moet naar de baas want ik heb geen idee wat er bij komt kijken voor diensthond. Behalve diensthond is ie ook in opleiding voor PH.
... e=youtu.be
... e=youtu.be
- Ellen.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador en Heidewachtel
Re: day'Co van de Wiersdijk
Jeetje en dat voor 7 maanden!
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 beaucerons en 1 Duitse herder.
- Aantal honden: 3
Ziet er goed uit, zoals ik het kan beoordelen ook niet onder de indruk val al die dreiging. 

- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
day'Co van de Wiersdijk
Netjes, maar als hij hem ook KNPV wil brengen gaat hij toch een probleem krijgen met z'n bewaking op deze wijze. Zonde.
De hond heeft nl. na t lossen totaal geen moment van bewaken meer. Terwijl je hem ook uit t bewaken weg zou kunnen roepen (NBvdD haal je de hond niet op, maar roep je hem bij je)
De hond heeft nl. na t lossen totaal geen moment van bewaken meer. Terwijl je hem ook uit t bewaken weg zou kunnen roepen (NBvdD haal je de hond niet op, maar roep je hem bij je)
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Contacteer:
ziet er goed uit! 

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- CharlesvdBerkt
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herders
crutz schreef:Netjes, maar als hij hem ook KNPV wil brengen gaat hij toch een probleem krijgen met z'n bewaking op deze wijze. Zonde.
Datzelfde idee hadden wij ook al en op deze leeftijd mag je van mij keurig bewaken nog steeds bevestigen met een mouwtje winnen.
Als je wat anders wil kan dat later altijd nog.
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
day'Co van de Wiersdijk
CharlesvdBerkt schreef:crutz schreef:Netjes, maar als hij hem ook KNPV wil brengen gaat hij toch een probleem krijgen met z'n bewaking op deze wijze. Zonde.
Datzelfde idee hadden wij ook al en op deze leeftijd mag je van mij keurig bewaken nog steeds bevestigen met een mouwtje winnen.
Als je wat anders wil kan dat later altijd nog.
Ja ook voor jullie als fokker jammer. Zie graag natuurlijke bewaking & dat is er nu eigenlijk al helemaal uit getraind, of t was niet aanwezig, maar gezien de rest vt werk zet ik eerder in op er uit getraind, jammer zo jong al. De fokker kan nu nl. Weinig zeggen over natuurlijke aanwezige bewakingsdrift.