Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

day'Co van de Wiersdijk

Hier kan gesproken worden over de africhting van honden, pakwerk of politiehonden.

Moderator: moderatorteam

Dianavdberkt
Zeer actief

day'Co van de Wiersdijk

Ongelezen bericht door Dianavdberkt »

Dit ventje is nu 7 maanden oud en ik ben er heel heel trots op. In opleiding voor diensthond bijt hij normaal op het volle pak. Nu voor de oefening op een mouw. vraag me niet waarom de hond onmiddellijk terug moet naar de baas want ik heb geen idee wat er bij komt kijken voor diensthond. Behalve diensthond is ie ook in opleiding voor PH.

... e=youtu.be
Ellen.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador en Heidewachtel

Re: day'Co van de Wiersdijk

Ongelezen bericht door Ellen. »

Jeetje en dat voor 7 maanden!
chaos
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 beaucerons en 1 Duitse herder.
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door chaos »

Ziet er goed uit, zoals ik het kan beoordelen ook niet onder de indruk val al die dreiging. :ok:
Afbeelding
crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

day'Co van de Wiersdijk

Ongelezen bericht door crutz »

Netjes, maar als hij hem ook KNPV wil brengen gaat hij toch een probleem krijgen met z'n bewaking op deze wijze. Zonde.
De hond heeft nl. na t lossen totaal geen moment van bewaken meer. Terwijl je hem ook uit t bewaken weg zou kunnen roepen (NBvdD haal je de hond niet op, maar roep je hem bij je)
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

ziet er goed uit! :ok:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
CharlesvdBerkt
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herders

Ongelezen bericht door CharlesvdBerkt »

crutz schreef:Netjes, maar als hij hem ook KNPV wil brengen gaat hij toch een probleem krijgen met z'n bewaking op deze wijze. Zonde.
De hond heeft nl. na t lossen totaal geen moment van bewaken meer. Terwijl je hem ook uit t bewaken weg zou kunnen roepen (NBvdD haal je de hond niet op, maar roep je hem bij je)

Datzelfde idee hadden wij ook al en op deze leeftijd mag je van mij keurig bewaken nog steeds bevestigen met een mouwtje winnen.
Als je wat anders wil kan dat later altijd nog.
crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

day'Co van de Wiersdijk

Ongelezen bericht door crutz »

CharlesvdBerkt schreef:
crutz schreef:Netjes, maar als hij hem ook KNPV wil brengen gaat hij toch een probleem krijgen met z'n bewaking op deze wijze. Zonde.

Datzelfde idee hadden wij ook al en op deze leeftijd mag je van mij keurig bewaken nog steeds bevestigen met een mouwtje winnen.
Als je wat anders wil kan dat later altijd nog.

Ja ook voor jullie als fokker jammer. Zie graag natuurlijke bewaking & dat is er nu eigenlijk al helemaal uit getraind, of t was niet aanwezig, maar gezien de rest vt werk zet ik eerder in op er uit getraind, jammer zo jong al. De fokker kan nu nl. Weinig zeggen over natuurlijke aanwezige bewakingsdrift.
Plaats reactie

Terug naar “KNPV en IPO”