ik zou dat AH weglaten...Saar2012 schreef:Ik geef smuldier, lotgering en AH en daarnaast eendennek, kippennek en kippenkarkas.
Ik zeg nergens dat de pup 2 weken lang aan de diarree moet eerst. Ik geef aan dat ze nu 2 dagen geen diarree heeft gehad en nu weer 1 keertje. Sorry, maar dan ren ik dus niet naar de da!
En ik bedoelde met soorten voer dat ik een dagje paard kvv geef en dan kijken, en daarna iets met kip bijvoorbeeld, om te kijken waar ze het wel en niet van krijgt.
En ze krijgt nu 3x per dag 100-125 gram kvv of iets van barf dus.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Voeding voor onze toekomstige pup
Moderator: moderatorteam
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Re: Voeding voor onze toekomstige pup

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Saar2012
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador met een vleugje Vizsla en nog wat onbekends :)
- Aantal honden: 1
Had 2 pakjes, dus is bijna op
Ze vindt AH wel erg lekker. Is die minder goed? (Ze heeft gister wel Ah gehad...!)
Tnx voor je relativerende antwoord trouwens wat betreft de diarree. Het legt allemaal wat lastiger uit op een forum. Blijkbaar denken mensen hier bij een vraagje over diarree meteen dat mijn pup wekenlang spuitdiarree heb zonder dat ik er wat mee doe
Tnx voor je relativerende antwoord trouwens wat betreft de diarree. Het legt allemaal wat lastiger uit op een forum. Blijkbaar denken mensen hier bij een vraagje over diarree meteen dat mijn pup wekenlang spuitdiarree heb zonder dat ik er wat mee doe

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Heb hier wel meer over AH vlees gelezen, overigens is het niet echt rauw zoals smuldier of lotgering maar voorbereid...Saar2012 schreef:Had 2 pakjes, dus is bijna opZe vindt AH wel erg lekker. Is die minder goed? (Ze heeft gister wel Ah gehad...!)
veel honden hebben er beroerde ontlastig van wat ik zo lees, in ieder geval genoeg voor mij om het niet te geven.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Saar2012
- Zeer actief
Okeej, tnx! Dat koop ik in ieder geval niet meer. Lotgering en smuldier gaan er ook erg goed in. Rodi moest ze niets van hebben. En de DLG brokken gaan er ook prima in. Gebruiken we vooral als snoepjes en ze heeft het ook al eens als maaltijd gehad.

- JYBD
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullterrier
Als hier de ontlasting aan de dunne kant is, en dan langer dan een dag, gaan er een paar potjes,....(lach maar),...olvarit worteltjes, in. Werkt (hier als een tierelier)
Ik stap ook niet (meer) voor een dwarse scheet naar de DA.
Of wat dacht je van probiotica?
Ik stap ook niet (meer) voor een dwarse scheet naar de DA.
Of wat dacht je van probiotica?
Ik ben niet labiel,.... ik ben emotioneel flexibel.

- Saar2012
- Zeer actief
- JYBD
- Zeer actief
Om de darmflora te herstellen?

- Saar2012
- Zeer actief
Nog nooit van gehoord. Ik heb nog nooit medicijnen of iets voor een hond (of voor mezelf) gehad, dus ik ken dat ook allemaal niet.

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
dat zijn geen medicijnen, kun je gewoon bij de supermarkt halen voor jezelf (en dus voor je hond gebruiken)Saar2012 schreef:Nog nooit van gehoord. Ik heb nog nooit medicijnen of iets voor een hond (of voor mezelf) gehad, dus ik ken dat ook allemaal niet.

- Saar2012
- Zeer actief
Aha... Nouja, zoals ik al zei, ik gebruik nooit zulke dingen, dusja, ken het dus ook niet hahaha. Maargoed, eerst maar eens kijken hoe het gaat met haar darmflora de komende dagen, voordat ik een of ander goedje aan haar geef 

-
Canidae
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse mix
Pompoenpuree schijnt ook goed te werken, maar heb het niet kunnen vinden in de supermarkt. Zal die olvarit de volgende keer dat Canna aan de schijt is proberen !JYBD schreef:Als hier de ontlasting aan de dunne kant is, en dan langer dan een dag, gaan er een paar potjes,....(lach maar),...olvarit worteltjes, in. Werkt (hier als een tierelier).....
- JYBD
- Zeer actief
Probiotica is trouwens ook reuze handig tijdens/na een antibioticakuurtje.Saar2012 schreef:Aha... Nouja, zoals ik al zei, ik gebruik nooit zulke dingen, dusja, ken het dus ook niet hahaha. Maargoed, eerst maar eens kijken hoe het gaat met haar darmflora de komende dagen, voordat ik een of ander goedje aan haar geef

- Liesbeth
- Zeer actief
Ontlasting die gewoon dik begint en wat als brij eindigt is niet abnormaal. Mijn honden hebben dat ook als het voer wat vetter is. Lotgering is voor Luuk te vet, dan is zijn ontlasting meteen al dunner en met pens moet ik echt uitkijken. Van pens alleen wordt hij echt ziek.
Als ik jou was zou ik een poosje alleen Smuldier vleeskompleet voeren. Gewoon om te kijken hoe je hondje het daar op doet. Afwisselen met andere dingen kan altijd nog.
Als ik jou was zou ik een poosje alleen Smuldier vleeskompleet voeren. Gewoon om te kijken hoe je hondje het daar op doet. Afwisselen met andere dingen kan altijd nog.
Groetjes Liesbeth en een lebber van Luuk.
Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
- Saar2012
- Zeer actief
Vanmorgen waren het weer gewoon 3 harde drolletjes. En smuldier voeren doen we tussendoor wel, maar ik heb voor zo'n 2 maanden aan lotgering liggen, dus dat ga ik toch wel gebruiken ook, afwisselend met smuldier.