Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Gek plekje

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

Fizgig
Zeer actief
Mijn ras(sen): Twee vuilnisbakkenras, 6 konijnen, 4 katten en 1 cavia
Aantal honden: 2

Gek plekje

Ongelezen bericht door Fizgig »

Bruno heeft een plekje op zijn wang, net achter zijn linkeroog en door de vacht heen voel ik korstjes zitten. Ook voelt het alsof er wat bultjes onder de huid zitten daar. Misschien heeft hij in een struik gelopen, zat ik te denken. Dat er wat kleine stukjes tak in zijn geschoven ofzo.

Nou weet ik ff niet wat ik ermee moet. Ik wil het haar wegknippen om het beter te kunnen bekijken maar dan gaat vriendlief piepen en zeuren dat het niet nodig is en het erg lelijk zal zijn met een kale wang. Het is zo'n twee bij twee centimeter bobbelig en korstig. De korstjes kan ik wel een beetje wegpulken. Naar de DA ermee, dan wil hij het ook vast kaal hebben en dat kan ik dan beter zelf doen. Of is het helegaar niet nodig en wacht ik het even af? Hij lijkt er geen last van te hebben maar als ik eraan zit, duwt hij wel zijn kop naar mijn hand toe.
Fizgig
Zeer actief
Mijn ras(sen): Twee vuilnisbakkenras, 6 konijnen, 4 katten en 1 cavia
Aantal honden: 2

Re: Gek plekje

Ongelezen bericht door Fizgig »

Okee dat dacht ik zelf ook al. Als er iets onder de huid zit, groeit het er wel uit. En anders merken we het wel weer, ik knuffel dat enorme hoofd van hem zowat de hele dag. Hij is ook zooo knap he, dat wil je niet verpesten met een kale wang, maar mijn vriend is wel erg wat dat betreft. Ik wil vaak dat waaiertje voor zijn ogen bijpunten want dan ziet hij meer. Mag ook niet, haha.
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”