Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Slecht eten door weer?
Moderator: moderatorteam
- Hailfall
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Slecht eten door weer?
Toen we net begonnen met KVV vond Loki het heerlijk en was het net een stofzuiger met wat betreft zijn eten. Alleen de laatste paar dagen eet hij zijn eten niet als we het hem aanbieden.
Nu had ik, ik weet het is slecht, hem het eten met de hand gevoerd eerst een beetje. Daarna heeft hij zijn bakje wel leeggeten. Ook had ik er wat yoghurt door heen gedaan en toen was het ook wel te eten volgens hem.
Mijn vriend had wel de "fout" gemaakt en niet het KVV afgewisseld, want we hadden 2 soorten namelijk een met voornamelijk Rund en een met Pens, en dat laatste heeft hij een paar dagen achter elkaar gekregen. Gisteren had ik hem 1 maaltijd Rund gegeven en dat wilde hij eerst ook niet eten totdat ik hem een klein beetje gegeven had, daarn at hij het met smaak op.
Kan het aan het weer liggen dat hij zo slecht eet of is hij het KVV gewoon beu?
Het voer komt hier vandaan overigens: http://www.happypets-much.de/cms/index. ... &Itemid=10
Nu had ik, ik weet het is slecht, hem het eten met de hand gevoerd eerst een beetje. Daarna heeft hij zijn bakje wel leeggeten. Ook had ik er wat yoghurt door heen gedaan en toen was het ook wel te eten volgens hem.
Mijn vriend had wel de "fout" gemaakt en niet het KVV afgewisseld, want we hadden 2 soorten namelijk een met voornamelijk Rund en een met Pens, en dat laatste heeft hij een paar dagen achter elkaar gekregen. Gisteren had ik hem 1 maaltijd Rund gegeven en dat wilde hij eerst ook niet eten totdat ik hem een klein beetje gegeven had, daarn at hij het met smaak op.
Kan het aan het weer liggen dat hij zo slecht eet of is hij het KVV gewoon beu?
Het voer komt hier vandaan overigens: http://www.happypets-much.de/cms/index. ... &Itemid=10
-
jacq1970
- Zeer actief
- Contacteer:
Re: Slecht eten door weer?
je zou eens wat afkunnen wisselen met de soorten..
Het kan aan het weer liggen hoor, als het in ene zo warm is wil Bowie ook wel eens wat minder eten...zou het gewoon even in de gaten houden.
Mss geef je wel teveel eten dan kan ook??
Zou in ieder geval niet meer met de hand voederen.. eet hij niet dan eet hij niet, bak weghalen en de volgende voerbeurt weer aanbieden.
Het kan aan het weer liggen hoor, als het in ene zo warm is wil Bowie ook wel eens wat minder eten...zou het gewoon even in de gaten houden.
Mss geef je wel teveel eten dan kan ook??
Zou in ieder geval niet meer met de hand voederen.. eet hij niet dan eet hij niet, bak weghalen en de volgende voerbeurt weer aanbieden.
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Is ie aan het wisselen?
Daar kan het mee te maken hebben namelijk
Daar kan het mee te maken hebben namelijk
- Hailfall
- Zeer actief
Ja hij is heel erg aan het wisselen, meneer heeft een giga fietsenrek op het moment.
We delen zo'n 500gr rol in 3 delen en hij krijgt 1/3 in de ochtend en 1/3 in de middag hiervan, wat op zich dus niet te veel is. We gaan hem iig niet meer met de hand voeren
We delen zo'n 500gr rol in 3 delen en hij krijgt 1/3 in de ochtend en 1/3 in de middag hiervan, wat op zich dus niet te veel is. We gaan hem iig niet meer met de hand voeren
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Komt vast door het wisselen dan 
Als je nu eens een washandje natmaakt met kamillethee en dat een uurtje in de vriezer. Daar laat je hem dan op kauwen.
Kijken of dat helpt.
Van wisselen kunnen ze behoorlijk misselijk en niet lekker zijn en diarree komt ook voor.
Dan weet je dat vast, voor het geval dat
Als je nu eens een washandje natmaakt met kamillethee en dat een uurtje in de vriezer. Daar laat je hem dan op kauwen.
Kijken of dat helpt.
Van wisselen kunnen ze behoorlijk misselijk en niet lekker zijn en diarree komt ook voor.
Dan weet je dat vast, voor het geval dat
- Hailfall
- Zeer actief
Mijn vriend gaat de thee even zoeken, ik moet het nog hebben liggen en we gaan eens kijken.
Hij is de laatste tijd wel beetje pieperig enzo dus het kan wel zijn dat hij ineens weer last heeft van het wisselen, het arme schaap.
Hij is de laatste tijd wel beetje pieperig enzo dus het kan wel zijn dat hij ineens weer last heeft van het wisselen, het arme schaap.
-
jacq1970
- Zeer actief
- Contacteer: