Wie kent Champ dogfood en voert het.?
Wat is jullie ervaring.??
ze zitten nu op de cavom hier wat ook goed is ,maar Champ is een stuk goedkoper en bij grotere afname ook stukken goedkoper.
Dus misschien eens het proberen waard.?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Champ.
Moderator: moderatorteam
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Champ.
Wat je zegt ben je zelfffff 

- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Re: Champ.
ik heb het vroeguh (ja ik ben oud) gevoerd... maar is me slecht bevallen, weinig energie, slechte vacht en moest er ontzettend veel van voeren.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Thanks laat maar zitten dan.malinois schreef:ik heb het vroeguh (ja ik ben oud) gevoerd... maar is me slecht bevallen, weinig energie, slechte vacht en moest er ontzettend veel van voeren.
Net als die RC brok die er in koeien vlaaien 4 x per dag uit kwam toen ik dat een keer probeerde.
Wat je zegt ben je zelfffff 

- fleurie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell, Duitse herder
- Aantal honden: 3
Ik heb precies dezelfde ervaring.malinois schreef:ik heb het vroeguh (ja ik ben oud) gevoerd... maar is me slecht bevallen, weinig energie, slechte vacht en moest er ontzettend veel van voeren.

-
blondie
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Yep, mijn reu kreeg het van zijn eerste baas. Omdat ik de ontlasting allerbelabberdst vond ben ik overgegaan op andere brok en merkte toen dat zijn vacht ook heel anders werd. Hij werd ook veel donkerder van kleur en ging glimmen.
Waarom kijk je niet eens naar Barca of Bevo? Dat zijn ook niet al te dure brokken en toen ik daar op overging werd het met smaak gegeten en zagen de vachten er goed uit, en prima ontlasting.
Waarom kijk je niet eens naar Barca of Bevo? Dat zijn ook niet al te dure brokken en toen ik daar op overging werd het met smaak gegeten en zagen de vachten er goed uit, en prima ontlasting.