Hallo allemaal,
Ik heb even vraag over de Scalibor band. Ik heb hem gisteren bij Bobbie om gedaan, en hij doet echt heel vreemd. Gisteren viel het nog wel mee, hij was een beetje stilletjes. Maar nu..

Hij lijkt heel angstig, bij elk geluid schiet hij weg, gaat angstig aan mijn voeten liggen, ligt de hele tijd te janken. Af en toe wrijft 'ie ook als een gek met zijn nek over het kleed, zou hij jeuk er van hebben? Aan zijn huid zie is niks bijzonders, geen geïrriteerde plekken oid. Verder zie ik ook niks aan hem om mij zorgen om te maken, behalve zijn gedrag dan. Is hij zich nu gewoon aan het aanstellen? Of zou hij er echt last van hebben? Volgens de bijsluiter kunnen ze er wel jeuk van krijgen, maar hij krabt er niet zo heel veel aan. Een andere bijwerking kan volgens de bijsluiter neurologische verschijnselen zijn (trillen en sloomheid staan er als voorbeeld). Maar hij is zeker niet sloom, hij rent het hele huis rond. En trillen doet hij ook niet.
Dus, ik weet even niet wat ik moet doen. Mijn gevoel zegt even aankijken, en als het echt niet over gaat de band af doen. Ik ga over 2,5e week naar zuid Frankrijk, dus ik vind hem eigenlijk wel nodig. Maar goed..
Wat denken jullie?
Groetjes,
Daniela en Bobbie