Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

ander franske

Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.

Moderator: moderatorteam

Fizgig
Zeer actief
Mijn ras(sen): Twee vuilnisbakkenras, 6 konijnen, 4 katten en 1 cavia
Aantal honden: 2

Re: ander franske

Ongelezen bericht door Fizgig »

Hee jullie kunnen niet het leukste kitten ter wereld hebben want die zit hier al! Gefeliciteerd met de kleine, wat een schatje. Wel fijn dat hij zijn nageltjes zo weinig uitslaat, hier is dat anders, haha. Willy kan ook zo lekker spinnen, je hoort haar gewoon aan de andere kant van de woonkamer spinnen.

Veel plezier met Franske, schattige naam trouwens. Die heeft je honden zo om zijn klauwtje gewonden. Hier hetzelfde verhaal, Bruno gaat keihard kwispelen als ze zijn kant op komt. En als ze piept, komen ze snel aanrennen om te kijken of alles goed gaat. Ze kunnen ook heel hard rennen natuurlijk en overal onder kruipen waar honden niet kunnen komen dus zou met niet veel zorgen maken.
Dee
Zeer actief
Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder en een Roemeens meisje

Ongelezen bericht door Dee »

Wat een heerlijk beestje. Gefeliciteerd!
dicyvo

Ongelezen bericht door dicyvo »

Wat een pittig ding.
Hiet ook 1 minder gezellige tante. Prima zo'n hond maar op een afstandje :pffff:
En 1 joris goedzak. Hé ik word hier half opgevreten....ach zal wel normaal zijn :slaap:
Tamara.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Hovawart
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Tamara. »

Wat een leuk franske :I: en attack doet haar naam niet echt eer aan, tuttebel :mrgreen:
Fizgig
Zeer actief
Mijn ras(sen): Twee vuilnisbakkenras, 6 konijnen, 4 katten en 1 cavia

Ongelezen bericht door Fizgig »

Ik denk dat ze bedoelen dat zo'n heel klein kittentje erg leuk is, tot hij in de pubertijd komt en in de gordijnen gaat hangen. En als ze volwassen worden, zijn ze niet meer zo schattig en speels natuurlijk. Dan vinden mensen het saai worden en doen ze weg, om een nieuw kitten in huis te halen. Zoiets.

Ik ken persoonlijk niemand die dat zou doen eigenlijk, want je hecht je toch aan een kat? Snap ik ook nooit met pups, die staan vaak op marktplaats als ze in de pubertijd komen, maar je hebt je toch aan het beestje gehecht, lijkt mij.
Hutsje
Zeer actief
Mijn ras(sen): moddercockers

Ongelezen bericht door Hutsje »

oooh, hij is gewoon té leuk!! :I:
Afbeelding
Turrie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Turrie »

aaaaaaahhh... :I:

Ben je niet doodsbang dat ie wegloopt? :Q:
Turrie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising
Contacteer:

Ongelezen bericht door Turrie »

Onze kat is met 6 weken gekomen...
Er werd gezegd dat moeders de kittens verstoten had en de kittens weg mochten... Tja, wisten wij veel.. :19:
Achteraf ben ik wel blij dat we hem zo vroeg opgehaald hadden, want hij zat onder de vlooien en wormpjes... Hij woog toen hij bij ons kwam ook nog maar 410 gram..
Inmiddels is hij 5 jaar en een schat van een kater! Ok, het eerste jaar beet hij wel veel en hard, maar tegenwoordig bijt hij heel zachtjes en houdt hij zijn nageltjes in bij het spelen... :8):
_Leonie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever

Ongelezen bericht door _Leonie »

Oooh, hij is wel heel leuk! :I: Het is dat onze kat kittens het huis uit mept, maar anders kwam ik hem zo jatten. :mann:
Brigitte
Zeer actief

Ongelezen bericht door Brigitte »

Wat een leuk ding, ben je niet bang dat hij in het water valt of is dat niet diep? Mijn kat is verdronken in een ton :(:
Elly*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Contacteer:

Ongelezen bericht door Elly* »

Wat een prachtig en ondernemend kitten.
Veel plezier van Franske.
Brigitte
Zeer actief

Ongelezen bericht door Brigitte »

Inge O schreef:
Brigitte schreef:Wat een leuk ding, ben je niet bang dat hij in het water valt of is dat niet diep? Mijn kat is verdronken in een ton :(:
oei, daar zeg je wat, had ik nog helemaal niet bij stilgestaan :80: .

nu is hij de komende weken (maanden) sowieso nog niet zonder toezicht buiten omwille van de honden - hoewel, hmmm, het zal ook wel eens gebeuren dat ik de honden een paar uurtjes opsluit en hem laat rondstruinen...

als ik de ton steeds heel goed gevuld houd zou het in principe geen probleem mogen zijn want dan klautert hij vast in een wip over de (houten) rand, daar moet ik dan zeker op letten, dat ik regelmatig bijvul. was het bij jou ook een houten ton en stond het water hoog of laag?
Ja, het was een houten grote ton, een soort leefton voor vissen maar op dat moment was hij leeg kwa vissen, water stond vrij hoog maar wrl door de paniek is hij gewoon gezonken en verdronken :jank:

mijn vader heeft er later een soort deksel opgemaakt
samantha!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door samantha! »

Wat een leukerd :I:
Gefeliciteerd Inge :cheer:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012
Plaats reactie

Terug naar “Foto's Diversen”