Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Koop nooit een schimmel

Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.

Moderator: moderatorteam

Assie
Zeer actief
Contacteer:

Koop nooit een schimmel

Ongelezen bericht door Assie »

Wat doet iedere goed opgevoede schimmel die net gewassen is na een lekkere buitenrit?

Zorgen dat je niet wit meer bent. :lol1:
Afbeelding

Gelukkig zit er ook een zelfreinigende functie op, want toen ze even later ging dutten was ze alweer bijna schoon.
Afbeelding
Als je zegt dat er 40 biljoen sterren in het heelal staan, word je meteen geloofd, maar als je zegt dat de deurpost nog nat is van de verf moeten ze meteen voelen.
TessaThomas
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder
Aantal honden: 2

Re: Koop nooit een schimmel

Ongelezen bericht door TessaThomas »

:lol: Ik ben blij dat ik geen schimmel meer heb, hoe mooi ze ook zijn als ze schoon zijn! :D
cloris
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door cloris »

Nou mijne staat altijd buiten en ziet er toch altijd heel netjes uit :pffff: :wink: viewtopic.php?f=47&t=243185 al doet hij ook graag paneren hoor :lol1:
Het enige wat ik wel veel was is zijn staart
Afbeelding
De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
primera
Zeer actief
Mijn ras(sen): Engelse Bullterrier

Ongelezen bericht door primera »

en ook geen bont paard met veel wit ;) hadden we ooit eens in de verkoop staan jeetje wat was dat beest elke dag smerig
Assie
Zeer actief
Contacteer:

Maar Piropo is dan ook een zeer nette heer. Mijn meisje is net een varken af en toe. Maar ik zou ook weer niet zonder haar kunnen, want ze is heeeel lief :I:
Als je zegt dat er 40 biljoen sterren in het heelal staan, word je meteen geloofd, maar als je zegt dat de deurpost nog nat is van de verf moeten ze meteen voelen.
Asta

Ongelezen bericht door Asta »

Grootste probleem met schimmels is in de mest liggen, dus als er maar weinig uitgemest word zoals op een manege 1x per week ja dan heb je mooie schimmels rondlopen :LOL:
Branka
moderator
Mijn ras(sen): Golden Retriever

Ongelezen bericht door Branka »

Asta schreef:Grootste probleem met schimmels is in de mest liggen, dus als er maar weinig uitgemest word zoals op een manege 1x per week ja dan heb je mooie schimmels rondlopen :LOL:
Dan heb je een wannabeebonte :wink:
Aan mijn paard kan ik zien hoe vies zijn stal is. Hij is n.l. vrij netjes op zijn stal.
Paneren vind ik persoonlijk niet zo erg. Zand trekt vuil uit de vacht. Het is wat poetswerk, maar ze komen er wel schoon onder vandaan.
Hier trouwens een schimmel die een gave heeft om er wit uit te zien op foto's :mrgreen:
Afbeelding
Assie
Zeer actief
Contacteer:

Thank god zijn de pisplekken hier redelijk beperkt. De strontplekken daarentegen komen vooral op haar hoofd voor :ugh: . En dat terwijl ik braaf iedere dag de keutels uit de stal vis.

Ah well, ze is van oorsprong bont en heeft nog een paar donkerdere plekken, dus die strontvlekken kan ik vast wel afschuivven op haar 'bontheid' :engel:
[A]nneloes
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian shepherd
Contacteer:

Ongelezen bericht door [A]nneloes »

Ach een zandbad moet prima kunnen :pffff:

Tja het lijkt soms als of ze het expres doen :P
Funny Fleece Vrolijke hondenartikelen van fleece
cloris
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond

Ongelezen bericht door cloris »

Tja zorgen dat de stal schoon is en blijft, dan houdt je ook een schonere schimmel;) mijne staat gelukkig niet zo heel veel op stal dus die blijft ook vaak schoner en het is ook wel een heer, daarbij scheelt het ook wel of de huid donker is, echte witte zijn sneller vies dan schimmels met een donkere huid:)
Afbeelding
De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Plaats reactie

Terug naar “Foto's Diversen”