Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Adressen en ervaringen over fysio en bottenkrakers voor hond

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

Quibus
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse Bulldogs
Aantal honden: 2

Re: Adressen en ervaringen over fysio en bottenkrakers voor

Ongelezen bericht door Quibus »

Chezzies schreef:Om op je vraag terug te komen, ik ongeveer iets gelijks meegemaakt. Hond al een jaar lang kreupel, verschillende artsen zeiden pees blessure. Foto's van schouder en elleboog zagen er prachtig uit. Toen ik toch ineens bedacht eens hier heen te gaan http://www.dierfysio-eemnes.nl/ nou had ik dat maar eerder gedaan het zat in haar nek helemaal niet goed en is behandeld en ook haar schouderblad zit helemaal vast. Dat was dus de oorzaak en het probleem en dat zien gewone DA's niet. Arme hondje heeft zo ik weet niet hoe lang met het hele resement aan pijnstilling, en ik weet niet wat ik allemaal aan homeapathie en poedertjes gegeven heb om haar te helpen gehad terwijl dat natuurlijk geen reet helpt als het allemaal niet lekker zit in je nek en schouder.

Je zou ook naar Dorit Aharon kunnen gaan, of naar Eric Laarakke in de Bilt. Allebei heb ik wel goede ervaringen mee alleen eemnes is voor mij dichterbij en bevalt ook super.
Thanks voor de tips. :W:
Hij loopt nu na een week weer een stuk beter maar het is nog niet zo als het wezen moet....we houden hem goed in de gaten....mocht er verder geen verbetering optreden dan gaan we zekers weer met ham aan de slag.
Groetjes Alie.

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”