Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Toen ik op stal aankwam lag hij lekker te relaxen, dus eerst ben ik er even bij gaan zitten, daarna heb ik even een foto gemaakt. Clown als hij is moest hij natuurlijk even een gekke bek trekken. Hij kan zo meedoen in een remake van Mr. Ed!
Lekker slaperig...
In de paddock
Helaas waaide zijn staart net uit beeld toen ik de foto maakte, verder vind ik deze best heel mooi voor een gsm-foto.
Van onderaf genomen, levert een best artistiek plaatje op. Mét overvliegende vogel als je goed kijkt...
Dat is echt een typerende foto voor Romanov, hij trekt heel vaak dit soort gekke bekken als hij eigenlijk iets lekker wil. Het is wat dat betreft net een hond, die weet dat hij voor sommige trucjes iets lekkers krijgt.
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Zit hier wel te grinniken om die 1e foto. Mr. Ed dus.................. Ik vind paarden altijd zo indrukwekkend en zo hoog, m.a.w. ik vind het stom genoeg altijd wat eng. Maar daarbij wel mooi. Wil ze dan soms graaien aaien, maar durf het dan niet........ Grrr.
Hilly45 schreef:Zit hier wel te grinniken om die 1e foto. Mr. Ed dus.................. Ik vind paarden altijd zo indrukwekkend en zo hoog, m.a.w. ik vind het stom genoeg altijd wat eng. Maar daarbij wel mooi. Wil ze dan soms graaien aaien, maar durf het dan niet........ Grrr.
Die eerste foto is ook vrij hilarisch.
Ik kan me best voorstellen dat je paarden wat eng vindt hoor Hilly. Maar Romanov is echt een schatje hoor!
Hilly45 schreef:Zit hier wel te grinniken om die 1e foto. Mr. Ed dus.................. Ik vind paarden altijd zo indrukwekkend en zo hoog, m.a.w. ik vind het stom genoeg altijd wat eng. Maar daarbij wel mooi. Wil ze dan soms graaien aaien, maar durf het dan niet........ Grrr.
Die eerste foto is ook vrij hilarisch.
Ik kan me best voorstellen dat je paarden wat eng vindt hoor Hilly. Maar Romanov is echt een schatje hoor!
Ja, zo oogt Romanov ook wel, maar ik heb altijd heel veel respect voor de paarden of ontzag.......... Terwijl ik dan toch voel, dat ik ze zo graag een keer een snoepje wil geven, gewoon voelen hoe dat voelt. Maar ik weet dat ik het niet durf. Wie weet ooit nog eens.........
Hilly45 schreef:
Ja, zo oogt Romanov ook wel, maar ik heb altijd heel veel respect voor de paarden of ontzag.......... Terwijl ik dan toch voel, dat ik ze zo graag een keer een snoepje wil geven, gewoon voelen hoe dat voelt. Maar ik weet dat ik het niet durf. Wie weet ooit nog eens.........
Je bent altijd welkom om Romanov een snoepje te komen geven hoor, doet hij er nog een kunstje voor ook!
Hilly45 schreef:
Je bent altijd welkom om Romanov een snoepje te komen geven hoor, doet hij er nog een kunstje voor ook!
Ik heb het wel eens geprobeerd, of bij een shetland, ik dacht, dan begin ik gewoon 'klein', maar helaas, ik bleef met het snoepje achter, want ik trok dan toch op het laatst mijn hand weer weg.....
Inge O schreef:hij wordt een beetje vliegenschimmel .
Een béétje?....
Dat was trouwens al even het geval hoor, naarmate hij lichter is geworden doken er steeds meer vliegenspikkels op.
Nu ben ik eigenlijk nooit zo dol op schimmels geweest, maar vlíegenschimmels, dát vond ik dan nóg minder dan een "gewone" witte....
Inge O schreef:hij wordt een beetje vliegenschimmel .
Een béétje?....
Dat was trouwens al even het geval hoor, naarmate hij lichter is geworden doken er steeds meer vliegenspikkels op.
Nu ben ik eigenlijk nooit zo dol op schimmels geweest, maar vlíegenschimmels, dát vond ik dan nóg minder dan een "gewone" witte....
dat noemen ze dan geluk hebben .
Ach ja, een goed paard heeft geen kleur zeggen ze, en zo is het maar net!