Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Ik kan haast niet wachten. Het zijn 2 britse korthaar katertjes van nu 2 weken oud en ze komen met 13 weken bij ons wonen. Ik ben tijdens mijn bezoek helemaal vergeten foto's te maken (deze heb ik van de fokker).
We zijn nu 1 keer wezen kijken en de moeder was echt een schatje en haar kindjes zijn echt zo lief
Vinden jullie ze ook zo schattig
Groetjes Priscilla en pootjes van Bailey, Breezer, Brandy, Bourbon en Bacardi
Bedankt voor de leuke reacties. Het wordt zeker druk hier. En de tv kan idd voorlopig uitblijven.
Lang he, 11 weken. Maarja wel het beste voor de kittens, dat heb ik er wel voor over.
Wat een schatjes. Wel grappig: zie de namen in jouw onderschrift staan van jouw honden. Een kennis van mij heeft 3 Britjes. 2 broertjes en 1 zusje. Broertjes heten Bailey en Breezer
Branka schreef:Wat een schatjes. Wel grappig: zie de namen in jouw onderschrift staan van jouw honden. Een kennis van mij heeft 3 Britjes. 2 broertjes en 1 zusje. Broertjes heten Bailey en Breezer
Haha ja die namen zijn hier al vergeven. We moeten nog passende namen vinden. We zaten zelf te denken aan Ballantine's en Bowmore, maar misschien weten jullie ook nog wel leuke namen.
Hier weer even een update. We zijn vandaag weer wezen kijken en wat groeien ze snel zeg. Ze zijn nu 4 weken. Ze waren al heel leuk maar nu het echte katjes beginnen te worden zijn ze nog veel leuker.
Hier de foto's die ik vandaag gemaakt heb.
Wij hebben hier ook een Brit rondlopen, geweldig beest. Hij heeft een poos boven geleefd omdat hij bang was voor Izzy maar toen hij een maal besloot naar beneden te komen, liep hij ook dwars door haar heen en geeft haar nu kopjes en Izzy maar kijken
dancingdaydream schreef:Leuk zeg! Waar komen ze vandaan? Wij hebben een scottish straight, is ook een beetje brit
Ze komen van een cattery uit hardinxveld-giessendam. Agaperose zo heet de cattery. Deze fokker is er net mee begonnen dit is het eerste nestje. Ik ben over de fokker echt helemaal tevreden. Het is echt een hele lieve vrouw met veel liefde voor haar dieren.
Die scottish straight had ik ook wel eens gezien op foto's. Mooie katten ook om te zien.
Wij hebben hier ook een Brit rondlopen, geweldig beest. Hij heeft een poos boven geleefd omdat hij bang was voor Izzy maar toen hij een maal besloot naar beneden te komen, liep hij ook dwars door haar heen en geeft haar nu kopjes en Izzy maar kijken
Leuk nog een brit. Ik ben benieuwd hoe het hier gaat met de hondjes.
Cleva schreef:
Beetje hoog met zo'n plat gezichtje.
Een beetje waterhoofderig.
Ik snap wel wat je bedoeld, maar als je naar de ouders kijkt verklaart dat het wel.
Die hebben een wat boller voorhoofd en plattere snoet als de mijne.
Die schele ogen komen mee met een platte kop, zie je ook bij de persen en mopshondjes bijvoorbeeld.
Kyuu heeft ook zo'n korte snoet, maar niet zo erg als de meeste britten, hij heeft wat meer neus. Maar toch door die kortere snoet snurkt ie wel als hij slaapt.
De meeste Britten hebben als kitten een naar rato erg bol hoofd. Ze worden jammer genoeg steeds platter gefokt, net zoals Perzen. Toen ik 12 jaar geleden mijn eerste Brit voor het eerst zag (hij was toen 3 weken) vond ik het eigenlijk een soort pekinees. Gelukkig was hij met een paar weken geheel in model gegroeid.
Cleva schreef:Kunnen ze goed zien met die scheve ogen?
hij zal geen last hebben van tunnel visie.
Geen idee. Die van mij kijken gewoon recht en hebben dat altijd gedaan.
Bij kittens valt het me vaker op en bij volwassen niet, dus misschien dat het nog wat bij trekt?