Ze begon 's ochtends heel erg te miauwen en dit bleef doorgaan. Ze wilde naar boven, maar dat wilde ik niet want dan kon ik d'r niet in de gaten houden.
Uiteindelijk heb ik haar toch naar boven laten gaan en is ze in mijn inloopkast gaan liggen. Even later stond ze weer beneden, ging weer bij me liggen en na een tijdje begon het gemiauw weer.
Om half 3 was ze écht aan het mauwen en liep steeds naar de deur van de gang en weer terug naar mij. Ze haalde me echt op.
Ik ben met haar meegegaan, ze liep meteen de kast in en ging liggen. Nog geen kwartier later had ze weeën. En om 14:58 is het eerste poesje geboren, in een stuit maar het ging heel makkelijk.
Lenthe deed het super goed en het ging haar heel makkelijk af, de kittens waren eruit voor ik het doorhad. Maar één perswee per kitten en het kitten lag er.
De kittens zijn ongelooflijk fel, één kitten kwam ongeveer miauwend uit Lenthe die was echt super druk meteen.
Het zijn kleine felle dondertjes!
Poes 1: Belle Fae's Nena Rêve woog 111 gram bij de geboorte en viel gister af tot 108 gram (avondweging). Ik heb haar Nutridrops gegeven zodat ze kracht en honger kreeg en lekker op eigen kracht aan kon komen. Ik heb wel geprobeerd haar even een flesje te geven maar ze vocht er gigantisch tegen. Ze was vanmorgen gelukkig 2 gram aangekomen dus ik hoop dat de groei doorzet.

Kater 1: Belle Fae's Sen Niño woog 114 gram bij de geboorte en nu 131

Kater 2: Belle Fae's San Ragazzo woog 108 gram bij de geboorte en nu 123

Poesje 2: Belle Fae's Jente Aisling woog 82 gram bij de geboorte en nu 93

Dit D-nest is het Droomnest. Ik wil erg graag een kitten houden van Lenthe (mits ze mooi uitgroeit) dus dat wordt mijn droompoesje.
Omdat het de vorige keer helaas niet goed is gegaan is het nóg meer mijn Droomnestje. Het moest gewoon het Droomnest worden.
De ene helft van de kittennaam betekent Droom en de andere helft van de naam betekent meisje of jongen. De betekenissen zijn dus voor een poes Droommeisje en voor een kater Droomjongen.
Ik hoop ontzettend dat ze lekker gaan groeien en gezonde felle rakkers mogen worden.
Lenthe moet nog behoorlijk wennen. Die zit normaal de hele dag aan mij vastgeplakt en kan nu ineens veel minder aandacht krijgen.
Ze loopt er nog veel bij weg om te knuffelen met mij maar ze begint er een balans in te vinden.

[/url]