Het went best hoor, ruzie met de familie. Hier kunnen aan beide kanten (vader en moeders kant) de zussen niet met elkaar.

Moderator: moderatorteam
Ik voel me daar dus ook heel rot onder. Ik hoop ook dat ze wat heeft gegoogled. Heb ik haar ook gezegd. "Laat de pup vanmiddag nog even zitten, google vanavond even, en desnoods ga je morgen weer terug".Flevo Bordertje schreef:Wat fijn dat je moeder niet overstag is gegaan en wat knap van haar in die omstandighedenVervelend hoor van je zus, ik zou me daar heel rot bij voelen
Hopelijk gaat ze met wat extra info over broodfokkers en Lako inzien dat jij het puur hebt gedaan voor je moeder en die hondjes
Yep, geweldigReny schreef:Waar de trein niet goed voor is![]()
Veel plezier morgen
Het verhaal van mijn moeder....JR Fan schreef:Wat een vervelende toestand met je zus, maar gelukkig is je moeder niet overstag gegaan.
Is een Jack Russell teefje iets voor je moeder?
En de lucht tussen zuslief en mij is gelukkig ook geklaard. Beide zussen hebben 's avonds blijkbaar ook gegoogeld en toch ook wel het één en ander gevonden. Ook bv dat het best belangrijk is dat je de moederhond ook ziet (die hebben ze uiteraard in Huissen niet gezien). En zus en ik hebben vanochtend weer doodnormaal mailcontact gehad. Begon over iets anders, maar uiteraard kwam ook ter sprake dat ik strakjes met mijn moeder even ga kijken naar een hondje.Elly* schreef:Ik hoop dat er een leuke pup voor je moeder is. Veel succes morgen.
Nou.... als er iemand verruild is dan moet ik dat zijn haha. Alleen lijk ik uiterlijk daarvoor teveel op mijn moederjenny* schreef:Jeuj, dat was echt op het nippertje!
Dikke pluim voor jou en je moeder en wat balen van je zus, dat ze zo boos reageerde en niet eens de kans neemt om zich e rin te verdiepen...
is je zus misschien verruild bij de geboorte, hihi? grapje....
maa rkna me voorstellen dat het dik de balen is.....hopelijk bekoelt het snel!
Nou ja.... een heel bonafide pup is het natuurlijk niet, maar in elk geval niet uit een puppenfabriek. Wel heel bewust op de wereld gezet denk ik, maar goed dat zijn er meer. Mijn moeder zei nog wel dat ze in Huissen er voor 3 maanden voer bij kreeg, en die man zei daarop dat als ze 450 euro voor die pup zou betalen dat ze dan wel voor een half jaar lang voer mee kon krijgenIris123 schreef:Voor jullie allemaal hoop ik dat het met het maltezertje klikt, de lucht is nu al geklaard maar zogauw er een bonafide pupje is wordt het voor iedereen weer echt leuk.
Goed gedaan en veel plezier vanmiddag
Ik ookElly* schreef:Ik wens je moeder veel geluk met haar puppy.
9 weken, en de naam is ze nog niet over uit. Het moet iets korts zijn, iets van Pien(tje) of Noor(tje) zal het wel wordenAriane schreef:Ik ookElly* schreef:Ik wens je moeder veel geluk met haar puppy.![]()
Hoe oud is de pup en hoe heet ze?
Ja, nu kan het wel denk ik (ze wil dat de 2 kleindochters verrast worden na het eten, maar denk dat zij het eten inmiddels op hebben en allang aan het spelen zijn met pup). Dit was overigens na de enthousiaste ontmoeting met buurhond. Toen ik eenmaal de telefoon uit mijn bus ging halen was het spel over. Niet van zijn kant, maar van haar kant. Denk dat het ding toen ook doodmoe was:renee-uk schreef:foto????