Moderator: moderatorteam

Bij lapjeskatten kan het nooit voorkomen dat het een mannetje is geloof ik. Bij rode katten kan het wel voorkomen dat het een vrouwtje is, maar dat is maar heel zelden. Volgens mij zit het zo?StormenRoxy schreef:is het nie zo dat rooie katten nooit vrouwtjes zijn?
of was dat bij lapjes katten dat dat alleen maar vrouwtjes zijn
wat een schatje
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeitedat laatste is waarStormenRoxy schreef:is het nie zo dat rooie katten nooit vrouwtjes zijn?
of was dat bij lapjes katten dat dat alleen maar vrouwtjes zijn
wat een schatje
Ik was ook al aan het googlen, dan lijkt het inderdaad eerder een poesje.Fizgig schreef:Hij/zij is echt de ultieme kitten, als hij geslapen heeft en uit de slaapkamer komt, is hij echt een wildebeest! Roetsj roetjs, de hele kamer door, iedereen uitdagen, zo leuk met die klauwtjes boven zijn koppie. Te snel om goeie foto's van te maken helaas, zal wel een filmpje maken.
Volgens mij is het niet zo heel zeldzaam, een rode poes, maar komen wel minder voor dan mannen. Ik hoop trouwens dat het een mannetje is...niemand een idee? Als ik google, denk ik toch dat dit een dame is.

Wel als je hem op een schildpadpoes zetVan schreef:dit is een poesje![]()
dat er minder rode poezen dan katers zijn komt omdat poezen 2 keer het gen voor rood moeten hebben om rood te zijn katers maar 1 keer
@cybert2, je rode kater kan ook geen rode katers voortbrengen aangezien katers de kleur van de moeder krijgen

En daarom fokken wij niet meerVan schreef:ja maar dan komt de kleur van de moeder, zij heeft dat dus voorgebracht niet de kater
12 wekenFizgig schreef:Jong bij de moeder weg, ik dacht dat twee maanden standaard is? Is het bij raskatten drie?