Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hahahaha Renee, het is toch echt op de strabrechtse heide, we zijn het veld overgestoken het losloopgebied in, dat is dat gedeelte wat verleden jaar of het jaar daarvoor in brand heeft gestaan
groetjes Annemie
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
Nou zeg! En dat met zijn 1, 2 of 3 jaar. Snotneus. Je moet maar eens kennis maken met de tSarin
Het kind is 2,5 en heel af en toe heeft hij deze houding en eerlijk gezegd snapt ie er zelf niets van.
Daarom moet hij maar eens kennis maken met de tSarin. Die heeft hem binnen een week opgevoed en hij snapt ineens alles. Moet je hem niet een keer een week kwijt?
O, zitten we alleen een beetje met ons 'kind' - van zowat 10 - die vind dat oppermutter alleen van haar is. Maar als baby weet ze haar plek wel hoor, misschien liggen ze op dag 7 met zijn drieën te spelen in het gras.
jores schreef:die kan hij schudden die bijt alleen in een biefstuk
En ook daar heeft hij dus de lessen van tSarin voor nodig.... die biefstukken moet je eerst uitgebreid besnuffelen voordat je er zomaar een tandje in zet
En ook daar heeft hij dus de lessen van tSarin voor nodig.... die biefstukken moet je eerst uitgebreid besnuffelen voordat je er zomaar een tandje in zet
beetje reanimeren?
groetjes Annemie
beetje reanimeren?
Owww besnuffelen doet hij wel hoor. Heel voorzichtig pakt hij het aan en als meneer het niet blieft flatsjjjjj ligt het weer op de grond.
En dan reanimeren. Poot erop. Zow dood en vreet zelf maar op.
Kom je een keer naar het zuiden voor een wandeling?
Davey een weekje uitlenen ??? uhhh komt Miep dan bij mij?
I.M. Matje/Mahatma 05-08-1999 / 28-08-2009 Mijn maatje en schurkie
beetje reanimeren?
Owww besnuffelen doet hij wel hoor. Heel voorzichtig pakt hij het aan en als meneer het niet blieft flatsjjjjj ligt het weer op de grond.
En dan reanimeren. Poot erop. Zow dood en vreet zelf maar op.
Kom je een keer naar het zuiden voor een wandeling?
Davey een weekje uitlenen ??? uhhh komt Miep dan bij mij?
als Marion komt hou ik me aanbevolen
groetjes Annemie