Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
opdate balou harde buiken
Moderator: moderatorteam
- Flevo Bordertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border terrier, terriërkruising en X wolfsgrijze keeshond/eurasiër
- Aantal honden: 3
Re: opdate balou harde buiken
Wat erg voor de puppies en voor jullie
Ik duim voor de overgebleven puppies 
-
S@ndr@
- Zeer actief
K*T zeg, wat een tegen valler, ik hoop dat de overgebleven 3 er door getrokken kunnen worden.
-
Eefje83
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): norwich terriër en griekse zwerver en een Spaanse zwerver
- Aantal honden: 2
vreselijk voor je,dit mee te maken.
Maar er was een beetje voor gewaarschuwd,daarom deze opmerkingen ook denk ik.
Hopelijk redden de pups die er nog zijn het wel.
Sterkte hoor.
Maar er was een beetje voor gewaarschuwd,daarom deze opmerkingen ook denk ik.
Hopelijk redden de pups die er nog zijn het wel.
Sterkte hoor.
-
Angelique.
Jessica3787 schreef:Jeetje dat is rot zeg, er staat me bij dat er iemand op dit forum ook een nest had wat het niet haalde. Dit nest had iets waar de moeder tegen kon enten, ik hoop voor je dat dit niet hetzelfde is. Hopelijk redden deze overgebleven pils het....
Herpes....
Sterkte ts
- elly17
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): bordeauxdoggen geweldige honden
ja dit is gewoon zuur ik heb er alles aan gedaan het heeft een heleboel geld gekost maar dat intreseerd mijn niet ik heb altijd gezegd als ik het doe doe ik het goed en tuurlijk fokken is gokken en dat niet iedereen het met mijn keuze eens is kwa reu kan ik ook begrijpen dit is mijn meisie het vechtertje
Laatst gewijzigd door elly17 op 30 apr 2012 04:51, 1 keer totaal gewijzigd.
- Elly*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
- Contacteer:
De pootjes en kopje lijken nog erg kaal. Dat zou een aanduiding kunnen zijn dat ze toch wat vroeg geboren zijn. Maar ik duim voor dit kleine meisje en haar broertjes.
- elly17
- Vaste gebruiker
ik hoop het vandaag te horen wat het is geweest het kon ook een infectie zijn zij de dierenarts .
- elly17
- Vaste gebruiker
eefje toch even een vraagje waar was ik voor gewaarschuwd???????
-
Eefje83
- Zeer actief
voor de keizersnede,dat die te vroeg was.En dat de melk dan moeilijk zou komen.elly17 schreef:eefje toch even een vraagje waar was ik voor gewaarschuwd???????
Als ik het pupje zo zie,zonder er verstand van te hebben,zeg ik ook dat het te vroeg was.
Nogmaals,heel rot dat het zo loopt voor je.
- Riboet
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Franse bulldog
- Aantal honden: 13
- Contacteer:
Ja, dat was ook mijn tweede ingeving (de eerste was dat de pup toch niet klaar waren, ook ik vond ze er wat prematuur uitzien. En de foto van eht teefje heeft me ook nog niet overtuigd dat het niet zo is).Angelique. schreef:Herpes....
Ik vind het heel erg verdrietig wat er is gebeurd en ik hoop dat het geen herpes is en dat de overgebleven pups daarom wel kunnen en mogen uitgroeien tot gezonde goede gebouwde honden die gewoon oud kunnen worden.
Heel veel sterkte
-
Angelique.
Ik zeg niet dat het herpes is hoor, maar antwoordde op Jessica3787
Zelf vermoed ik te vroeg gehaald.....
- elly17
- Vaste gebruiker
hoe vaak moet ik het nog zeggen ze waren niet te vroeg als ze er gister niet waren uitgekomen had ik zo ie zo geen puppen gehad er lag er al 1 in het geboorte kanaal waar de placenta al van losgekomen was en ze had totaal geen weeen en ook niets wat er op wees
- Gon
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising boomer. mopshond
- Aantal honden: 1
Ja als ze niet gehaald waren, waren ze sowieso dood gegaanelly17 schreef:hoe vaak moet ik het nog zeggen ze waren niet te vroeg als ze er gister niet waren uitgekomen had ik zo ie zo geen puppen gehad er lag er al 1 in het geboorte kanaal waar de placenta al van losgekomen was en ze had totaal geen weeen en ook niets wat er op wees
Groetjes van Gon, Famke, en poezebeest Ayla, een kleine doerak...

- Riboet
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Franse bulldog
- Aantal honden: 13
- Contacteer:
Angelique. schreef:Ik zeg niet dat het herpes is hoor, maar antwoordde op Jessica3787![]()
Dat weet ik, ik denk ook dat het vroeg halen eerder een oorzaak is, maar omdat TS de pups als goed omschreef, en je zou het te vroeg geboren zijn niet als doodsoorzaak kunnen zien, dan is herpes een volgende mogelijkheid.
Euh eigenlijk zeggen we en denken we dus hetzelfde.
-
S@ndr@
- Zeer actief
toch he, als ik een teef had die moest baren, luisterde ik ook liever naar mijn dierenarts als naar een forum met mensen achter een schermelly17 schreef:hoe vaak moet ik het nog zeggen ze waren niet te vroeg als ze er gister niet waren uitgekomen had ik zo ie zo geen puppen gehad er lag er al 1 in het geboorte kanaal waar de placenta al van losgekomen was en ze had totaal geen weeen en ook niets wat er op wees
gewoon omdat het niet goed te beoordelen is vanaf een scherm.
Ik neem gewoon aan de de DA zorgvuldig gehandeld heeft
-
Angelique.
elly17 schreef:hoe vaak moet ik het nog zeggen ze waren niet te vroeg als ze er gister niet waren uitgekomen had ik zo ie zo geen puppen gehad er lag er al 1 in het geboorte kanaal waar de placenta al van losgekomen was en ze had totaal geen weeen en ook niets wat er op wees
Ja oke maar dat is toch te vroeg, kijk alleen al maar naar je vechtersmeisje, pootjes, koppie, oortjes....
- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): waterhonden
- Contacteer:
dat denk ik ookJinke schreef:Ik vond ze er zelf iets te vroeg uit zien, misschien dat ze toch iets te vroeg gehaald zijn, en daarom nog niet levensvatbaar??
- elly17
- Vaste gebruiker
daar denkt de dierenarts dus ook aan want hij belde net de longetjes waren goed en voor de rest kon hij bij de sectie niets raars vinden en volgens de dierenarts om er achter te komen of het herpes was moet er een pup opgestuurd worden naar het lap maar die mag dan niet te lang dood zijn had hij het over.
- Anja
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Oudduitse herder en Chihuahua
Ach, wat ontzettend sneu, ik duim voor de 3 pupjes die nog leven.
Ik ben een volslagen leek als het om fokken gaat, maar ik vind het hondje op de foto er ook nogal onaf uitzien.
Veel sterkte!
Ik ben een volslagen leek als het om fokken gaat, maar ik vind het hondje op de foto er ook nogal onaf uitzien.
Veel sterkte!
-
Eefje83
- Zeer actief
hoelang duurt het voordat het echt mis is,als zo'n pup al voor het geboortekanaal ligt?
Als de bevalling zeg maar nog niet op gang is?
Dat vraag ik me wel af,je wist dit niet voordat de da haar openhad neem ik aan,dus het was een gok van de da om die keizersnede te doen.
Of heb ik het niet goed gelezen?
Ze zat gisteren op dag?58 toch?
Als de bevalling zeg maar nog niet op gang is?
Dat vraag ik me wel af,je wist dit niet voordat de da haar openhad neem ik aan,dus het was een gok van de da om die keizersnede te doen.
Of heb ik het niet goed gelezen?
Ze zat gisteren op dag?58 toch?
- elly17
- Vaste gebruiker
nee zij verloor de hele week al slijm en gister ineens een harde buik toen zijn we naar de dierenarts gegaan echo en foto gehad en vanuit daaruit is er beslist .
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Nou proost dan maar zou ik zeggen.Jessica3787 schreef:Jeetje dat is rot zeg, er staat me bij dat er iemand op dit forum ook een nest had wat het niet haalde. Dit nest had iets waar de moeder tegen kon enten, ik hoop voor je dat dit niet hetzelfde is. Hopelijk redden deze overgebleven pils het....
Wat je zegt ben je zelfffff 

-
Eefje83
- Zeer actief
maar geen bloedverlies,groen slijm of persweeën?
Nog geen1?
Want dat vind ik zo vreemd,als de hond ver over tijd loopt,of 1 van bovengenoemde dingen vertoond,kan ik het begrijpen maar de bevalling was nog niet begonnen lijkt het wel.
Nog geen1?
Want dat vind ik zo vreemd,als de hond ver over tijd loopt,of 1 van bovengenoemde dingen vertoond,kan ik het begrijpen maar de bevalling was nog niet begonnen lijkt het wel.
- gabester
- Actief
- Mijn ras(sen): Mijn ras was een kruising tussen een kooiker en vlinderhondje en nu een mooie griekse vuilnisbak
O elly wat onwijs sneu :-C ik hoop dat de andere pups het gaan redden....echt heel erg jammer....sterkte meis hoop dat je komt te weten waarom...

- Ptje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
Wat ontzettend rot voor je en tja vanaf een beeldscherm is het gewoon veel moelijker om iets goed te kunnen beoordelen dan wanneer je in zo'n DA praktijk staat,
Dan moet je gewoon kiezen, van zijn de pupjes nog te redden of gaat anders moeder mét pups er aan.
Ik wens je veel sterkte en ik hoop dat het voor de rest goed gaat aflopen.
Dan moet je gewoon kiezen, van zijn de pupjes nog te redden of gaat anders moeder mét pups er aan.
Ik wens je veel sterkte en ik hoop dat het voor de rest goed gaat aflopen.
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite-
Melanie 74
Wat sneu voor je, maar toch denk ik dat ze te prematuur zijn. Heeft mams gelijk melk gehad of was dat nog niet op gang gekomen?
Mijn teefje moest een keizersnee op de 59ste dag op de 60 ste dag ondergaan. Mijn pups wogen rond de 600 gram toen en waren voldragen, gelukkig.
Maar omdat de geboorte nog niet op gang was moest ik de pups die nog leefde gelijk bijvoeren ondanks dat ze bij mams lagen te drinken.
Ik weet dat het * klote* is en ik hoop dat je vechtertjes het gaan redden ... sterkte!
Mijn teefje moest een keizersnee op de 59ste dag op de 60 ste dag ondergaan. Mijn pups wogen rond de 600 gram toen en waren voldragen, gelukkig.
Maar omdat de geboorte nog niet op gang was moest ik de pups die nog leefde gelijk bijvoeren ondanks dat ze bij mams lagen te drinken.
Ik weet dat het * klote* is en ik hoop dat je vechtertjes het gaan redden ... sterkte!
-
S@ndr@
- Zeer actief
nou als de hond al slijm verloor en de eerste ontsluitingsweeën had kan het nooit heel prematuur zijn geweest.eefje+huig schreef:maar geen bloedverlies,groen slijm of persweeën?
Nog geen1?
tenzij dat zich ook te vroeg heeft ingezet om welke reden dan ook
maar goed achteraf kijk je een koe in de kont.
gedane zaken nemen geen keer en nu dus hopelijk even het beste ervan maken.
want het boetekleed aantrekken heeft ze nu ook helemaal niets aan
- Gon
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising boomer. mopshond
Zo is datS@ndr@ schreef:gedane zaken nemen geen keer en nu dus hopelijk even het beste ervan maken.
want het boetekleed aantrekken heeft ze nu ook helemaal niets aan
Groetjes van Gon, Famke, en poezebeest Ayla, een kleine doerak...

-
Jessica3787
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Terriermixje
Ahumbouvierpoedel schreef:Nou proost dan maar zou ik zeggen.Jessica3787 schreef:Jeetje dat is rot zeg, er staat me bij dat er iemand op dit forum ook een nest had wat het niet haalde. Dit nest had iets waar de moeder tegen kon enten, ik hoop voor je dat dit niet hetzelfde is. Hopelijk redden deze overgebleven pils het....
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Dat was ook het eerste dat mij opviel aan deze pup, de kale pootjes en kopje. Dat is echt niet zoals een voldragen pup er uit ziet hoor.Elly* schreef:De pootjes en kopje lijken nog erg kaal. Dat zou een aanduiding kunnen zijn dat ze toch wat vroeg geboren zijn. Maar ik duim voor dit kleine meisje en haar broertjes.
Hoe dan ook hoop ik natuurlijk wel dat je overgebleven pups het gaan redden.
Heel veel sterkte bij het verdriet dat je zult hebben om de al gestorven pups. Zo had je je het fokken van een nest pups niet voorgesteld lijkt me.