Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Oh, dat is mooi...Ollie vertikt het om een halve pil te eten en ik wil hem toch iets voor zijn pootjes blijven geven. Ik heb al met een hamer staan beuken, behalve boze honden, levert dat niet veel op.
Jolie krijgt het sinds deze week.
Dierapotheker.nl 1 potje met 60 tabletten voor 12,50.
De dierenarts raadde me aan om wel naar de verhoudingen glucosamine en chondroïtine te kijken.
Ik heb hem gemaild en deze was prima. 400 om 400 was daar de verhouding.
Kan allicht wel even een x kijken naar het verschil.
Lillith schreef:Oh, dat is mooi...Ollie vertikt het om een halve pil te eten en ik wil hem toch iets voor zijn pootjes blijven geven. Ik heb al met een hamer staan beuken, behalve boze honden, levert dat niet veel op.
Ik gebruik daar een pillenverbrijzelaar voor = veel handiger dan een hamer ....
Beau krijgt gewoon de mensenpil Glucosamine met chondroitine.
Gister weer een grote pot bij gehaald, en vloeibare visolie.
Beau heeft nogal een droge huid, en de DA rade donderdag aan om Beau elke dag een beetje visolie over zijn brokken te geven.
Als je de mensen leert kennen, ga je van dieren houden.
Ja glucosamine met chondroitine is voor de botten.
IK haal het bij het kruidvat.
Toevallig heb ik de kassabon nog.
Voor de glucosamine met chondroitine betaal ik 11,99, daar zitten 120 pillen in.
Ik druk die doormidden met een scherp mes, want ik vind ze te groot om ineens in te geven.
Ik stop ze in een stukje vlees.
De visolie betaal ik 8,99 voor, en doe ik gewoon een beetje over zijn brokken.
Als je de mensen leert kennen, ga je van dieren houden.
The Alpha Bitch schreef:viewtopic.php?f=16&t=223702&p=4945753&hilit=glucosamine#p4945753
niet rot bedoelt.Miss heb je er wat aan. Uiteraard t allerbeste! gewenst voor allen:cheer:
Ik merk het bij mezelf direct als ik het vergeten ben, dan kom ik nl niet meer overeind en knap bijna bij mn knieën af. Vorig jaar vergeten mee te nemen op vakantie nou dat heb ik geweten... ook niet aan gedacht tot ik na 2 dagen amper nog overeind kon komen.
Dus ik weet zeker dat het werkt. Ik merk het nl elke dag.