Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
pup aan 2 kanten liesbreuk
Moderator: moderatorteam
- Mirella
- Zeer actief
pup aan 2 kanten liesbreuk
vandaag ontdekte ik bij 1 van mijn pups 2 bobbeltjes onderaan haar buik.
ben meteen naar de dierenarts geweest en hij constateerde 2 liesbreuken.volgens hem kan ze er overheengroeien en anders bij de sterrilisatie verwijderd worden.
op internet lees ik echter andere dingen.heeft iemand hier ervaring mee.ze zou maandag weg gaan,zouden jullie dat doen.baasjes weten het en willen haar gewoon toch graag hebben.
maar ik twijfel of ik haar beter een paar wk langer kan houden om het in de gaten te houden.
groetjes,mirella
ben meteen naar de dierenarts geweest en hij constateerde 2 liesbreuken.volgens hem kan ze er overheengroeien en anders bij de sterrilisatie verwijderd worden.
op internet lees ik echter andere dingen.heeft iemand hier ervaring mee.ze zou maandag weg gaan,zouden jullie dat doen.baasjes weten het en willen haar gewoon toch graag hebben.
maar ik twijfel of ik haar beter een paar wk langer kan houden om het in de gaten te houden.
groetjes,mirella
-
Mojuan
- Zeer actief
Re: pup aan 2 kanten liesbreuk
Laatst gewijzigd door Mojuan op 27 apr 2012 18:50, 1 keer totaal gewijzigd.

- Selene
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herders
- Aantal honden: 2
Ik zou haar zelf houden of aanbieden de kosten van de hersteloperatie te vergoeden tzt. Waarom gaat de DA er vanuit dat er een sterilisatie volgt?
Geen ervaring mee verder maar dat zijn mijn gedachten.
Linda, Rayos (*02/06/2011) en Shepherd (*30/11/2012)
Voor altijd bij me: Prado van Scalindjo (28-11-2010 - 30-09-2011)

It doesn't matter if the glass is half empty or half full. Be thankful that you have a glass and grateful there is something in it
Lotgering en Tammenga afhalen in Amersfoort? http://www.allerlei-versvlees.nl/page/home

It doesn't matter if the glass is half empty or half full. Be thankful that you have a glass and grateful there is something in it
Lotgering en Tammenga afhalen in Amersfoort? http://www.allerlei-versvlees.nl/page/home
- Mirella
- Zeer actief
dat had ik idd gevonden,dat bedoelde ik met op internet lees ik wat anders.bedankt!
-
Mojuan
- Zeer actief
Ja dat vermoeden had ik al.
Zelf heb ik er nog nooit mee te maken gehad, ook niet in mijn omgeving.
Dus ik kan niet uit ervaring spreken.
Zelf heb ik er nog nooit mee te maken gehad, ook niet in mijn omgeving.
Dus ik kan niet uit ervaring spreken.

- Mirella
- Zeer actief
dat heb ik idd al aangeboden en twijfel over het toch zelf houden..hij had het over evt steriilisatie,maar ik wist al dat ze dan wilden doen in de toekomst,vandaar..moeilijk te beslissen waar ik nou goed aan doe!Selene schreef:Ik zou haar zelf houden of aanbieden de kosten van de hersteloperatie te vergoeden tzt. Waarom gaat de DA er vanuit dat er een sterilisatie volgt?
- Barnsley
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden retrievers
- Aantal honden: 5
- Contacteer:
- Selene
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herders
Is zelf houden tot 12 weken een optie voor de pupkopers zodat je weet of het vanzelf over gegaan is?Mirella schreef:dat heb ik idd al aangeboden en twijfel over het toch zelf houden..hij had het over evt steriilisatie,maar ik wist al dat ze dan wilden doen in de toekomst,vandaar..moeilijk te beslissen waar ik nou goed aan doe!Selene schreef:Ik zou haar zelf houden of aanbieden de kosten van de hersteloperatie te vergoeden tzt. Waarom gaat de DA er vanuit dat er een sterilisatie volgt?
Linda, Rayos (*02/06/2011) en Shepherd (*30/11/2012)

- Mirella
- Zeer actief
dat ga ik gelijk even mailenSelene schreef:Is zelf houden tot 12 weken een optie voor de pupkopers zodat je weet of het vanzelf over gegaan is?Mirella schreef:dat heb ik idd al aangeboden en twijfel over het toch zelf houden..hij had het over evt steriilisatie,maar ik wist al dat ze dan wilden doen in de toekomst,vandaar..moeilijk te beslissen waar ik nou goed aan doe!Selene schreef:Ik zou haar zelf houden of aanbieden de kosten van de hersteloperatie te vergoeden tzt. Waarom gaat de DA er vanuit dat er een sterilisatie volgt?
- kipo
- Zeer actief
Als de mensen haar, met liesbreukjes, graag willen, waarom niet. Je vertrouwt erop dat het goede baasjes zullen zijn, anders hadden ze uberhaupt geen pup van je gekregen. Een beetje extra uitleg waar ze op moeten letten en aanbieden om (een deel van) de operatiekosten te betalen, zou ik doen. Evt wat extra contact houden in het begin, maar je kunt toch niet al je pups bij alles wat ze overkomt gaan bemoederen.
- Mirella
- Zeer actief
we hebben besloten dat indi maandag gewoon meegaat.als ze 12 wk is komt ze met haar vrouwtje hierheen en dan gaan we samen naar mijn dierenarts.
mocht het dan goed zijn is het prima en zo niet wordt ze geopereerd.bedankt voor de reacties!
mocht het dan goed zijn is het prima en zo niet wordt ze geopereerd.bedankt voor de reacties!
-
baasje van nesco
- Actief
Mirella schreef:we hebben besloten dat indi maandag gewoon meegaat.als ze 12 wk is komt ze met haar vrouwtje hierheen en dan gaan we samen naar mijn dierenarts.
Je bent nu een jaar werder hoe is het verder met haar gegaan.
vraag mee dat af omdat hier nu zelf pupje zit die dat heeft.