Het gaat niet goed met Indi. Zoals sommigen van jullie wel weten is 5 jaar geleden bij Indi een achterpoot geamputeerd omdat ze een tumor had.
Eigenlijk is dat 4 jaar best heel goed gegaan. Ze kon zich heel goed redden op 3 pootjes en was wel weer blij maar ongeveer een jaar geleden merkten we dat ze last kreeg van haar andere poot. Ze kwam moeilijker overeind en kon ook niet echt heel lang meer wandelen. In overleg met de DA hebben we haar toen elke dag novacam gegeven en het ging weer wat beter. Sinds een paar weken gaat het weer minder, ze is erg gestresst en overal bang voor, vooral geluiden, loopt de hele dag met gespitste oortjes en als ze dan wat hoort is het rondlopen, kwijlen en hijgen. Ook 's nachts had ze weinig rust, veel rondlopen enz. De DA denkt dat ze toch ook wat dement aan het worden in combinatie met de stress die ze toch normaal ook wel wat had en een achterpoot die ondanks de novacam toch wel erg gevoelig bleek bij onderzoek. De DA stelde voor om haar clomicalm te geven en omdat het een maand duurt voordat dat gaat werken ook wat valium tijdelijk. Dat doen we dus nu sinds 2 weken en ik moet zeggen, ze is wel wat rustiger maar alleen blijven gaat niet, dan raakt ze weer helemaal gestresst.
Nu heeft ze dus vanmorgen een maagbloeding gehad van de medicijnen. Er lag een flinke plas bloed toen ik vanmorgen op stond. In overleg met de DA nu dus weer gestopt met de Novacam maar eerlijk gezegd, ik weet het niet meer :jank:Want ze gaat dan nu weer meer pijn aan haar poot krijgen. Ik ben nu in een stadium dat ik denk dat we haar maar moeten laten gaan maar het is zo vreselijk moeilijk
Heel verhaal maar ik moest het even kwijt!