gelukkig gaat het allemaal de goede kant op, en als dat alles is wat hij eraan overhoudt, een beetje stijve nek, dan is dat wel te overzien
succes verder met de revalidatie
Moderator: moderatorteam
Dan ga ik achter jou in de rij staan, van mij krijgt hij dan ook klappenMJ schreef: Als ie me nog een keer zo laat schrikken doe ik hem wat.![]()
Tiny schreef:
Dan ga ik achter jou in de rij staan, van mij krijgt hij dan ook klappen![]()
MJ schreef:Tiny schreef:
Dan ga ik achter jou in de rij staan, van mij krijgt hij dan ook klappen![]()

Och, dat weet ik ook nog zo goedMJ schreef: Ach ja...het beeld van een verlamd Gijsje staat me nog zo op mijn netvlies,Tien...dat dit zo ontzettend fijn is om te zien. Een lopend Gijsje.

Haha !Inge O schreef:hij heeft het wel allemaal goed voor elkaar hè zo![]()
![]()
!!
Hopelijk vinden zij het allemaal ook geweldig gaan ...Pemba schreef:Ik ben benieuwd wat ze in Utrecht vinden van het vlotte herstel van Gijsje. Fijn dat het zo goed gaat
Ja...hihi ! Zal wel wat saaie stukken opzoeken. Iig geen hertjes -walhalla of zo.Belle schreef:Jee, wat gaat dat allemaal voorspoedig. Fijn voor Gijs dat hij ook weer los mag gaan lopen. Alleen dat rustig lopen zal nog wel wat worden.
Ik weet zeker dat Gijs het daar NIET mee eens isMJ schreef:
Ja...hihi ! Zal wel wat saaie stukken opzoeken. Iig geen hertjes -walhalla of zo.![]()
Haha ! Helaas pindakaas voor Gijs. Anders druk ik hem zo weer in de doggyride.Maartje schreef:
Ik weet zeker dat Gijs het daar NIET mee eens is![]()
![]()

Dank je wel Angeniet !Angeniet schreef:Geweldig om te lezen MJ, ben zo blij voor jullie!
MJ schreef: Hoe gaat het met Izzy ?
We zijn vanmiddag voor nacontrole geweest, ze doet het hartstikke goed!MJ schreef:Dank je wel Angeniet !Angeniet schreef:Geweldig om te lezen MJ, ben zo blij voor jullie!
Hoe gaat het met Izzy ?
Fijn meisAngeniet schreef:We zijn vanmiddag voor nacontrole geweest, ze doet het hartstikke goed!MJ schreef:Dank je wel Angeniet !Angeniet schreef:Geweldig om te lezen MJ, ben zo blij voor jullie!
Hoe gaat het met Izzy ?
Haar wond is prachtig genezen en ze wordt met de dag sterker.
Zowel de orthopeed als de fysio waren erg tevreden (ikzelf trouwens ook, ik zie haar echt opknappen)!
Nog 'maar' vijf weken aan de riem en dan mogen we loslopen gaan opbouwen.
Ze is weer helemaal blije meis!
Jaaaaa, goed zoooooo !Angeniet schreef:
We zijn vanmiddag voor nacontrole geweest, ze doet het hartstikke goed!
Haar wond is prachtig genezen en ze wordt met de dag sterker.
Zowel de orthopeed als de fysio waren erg tevreden (ikzelf trouwens ook, ik zie haar echt opknappen)!
Nog 'maar' vijf weken aan de riem en dan mogen we loslopen gaan opbouwen.
Ze is weer helemaal blije meis!
Stukken beterTiny schreef:Fijn meisSlaap je een beetje comfortabel nu