Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Logeeradres gezocht

Ervaringen en tips over leuke vakantiebestemmingen sámen met uw hond.
Geef de onderwerpregel svp. een duidelijke titel!

Moderator: moderatorteam

franspoppel
geregistreerd lid

Logeeradres gezocht

Ongelezen bericht door franspoppel »

Weet er iemand een goed pension in de omgeving van Tilburg, waar wij onze hond eind september 2 weekjes naartoe kunnen brengen??
Tanja Simba&Bella
Zeer actief

Re: Logeeradres gezocht

Ongelezen bericht door Tanja Simba&Bella »

Ik heb mijn honden hier naar toegebracht;
http://www.doggys-holiday.nl/

De hond van mijn broer heeft hier regelmatig gelogeerd en omdat hij altijd tevreden was, durfde ik het ook aan. Die van mij zaten samen in een kennel en zijn goed verzorgd. Het duurde even voor ze naar buiten durfde maar dat komt omdat ze bij mij nietgewent zijn om in een pension te zitten.
Groetjes, Tanja

Voor altijd in mijn hart: Bella 18-04-2002 - 25-02-2013 , Simba 26-07-2004 - 10-07-2015

Het is stil in mijn hart, stil in ons huis. Ik mis jullie en troost mij met de gedachten dat jullie nu weer samen zijn. Mijn maffe duo......bedankt voor de mooie jaren. Ik zal jullie nooit vergeten.......
~Suzanne~
Zeer actief

Ongelezen bericht door ~Suzanne~ »

Probeer ś hier:
http://www.dewolf-htc.nl/

Ik ken ze als hondentrainers; heb er nooit een hond in pension gehad.
Zowiezo zou ik een proefweekend willen als ik mijn honden al naar pension bracht maar de mensen an sich zijn betrouwbaar. Ik weet dus niet hoe ze met het pension zijn, WEL hoe ze normaliter omgaan met honden en ik ken ze dus als hondenschoolhouders.

Suzanne
franspoppel
geregistreerd lid

Ongelezen bericht door franspoppel »

@Suzanne: tevreden over dewolf?? Heb namelijk van enkele mensen gehoord dat ze niet zo super qua training zijn...
~Suzanne~
Zeer actief

Ongelezen bericht door ~Suzanne~ »

franspoppel schreef:@Suzanne: tevreden over dewolf?? Heb namelijk van enkele mensen gehoord dat ze niet zo super qua training zijn...

Ja!
Heel tevreden zelfs, maar ik moet er dan bijzeggen dat ik mijn laatste cursus er nu zoń 2,5 jaar geleden heb afgerond. In die tijd kan er veel veranderen; maar ik ben absoluut van plan om met een volgende hond daar weer heen te gaan voor de basiscursus. Maar, ik zal dan eerst even gaan kijken; dan is het me iets te lang gelden dat ik er les heb gehad en dan wil ik het wel eerst even weer zien; ook evt nieuwe instructeurs!

Suzanne
Plaats reactie

Terug naar “Vakantie met de hond”