Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Tegelijk met de foto's van Tessa, hebben we ook foto's van ons paard laten maken. Paardlief heeft Zilverado, maar wij noemen hem Beeb. Mijn moeder en ik rijden hem samen.
Nanna schreef:Wijs koppie heeft ie. Is ie nou zo hoog of zijn jullie van die dwergjes
Hij kan heel goed doen alsof Hij is maar 1.67 ongeveer en ik ben 1.72 en mams en nog wat groter. Alleen neem hem aan de hand mee het bos in en hij wordt ineens 2 meter
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
cloris schreef:Mooi dier hoor! vertel eens wat meer?
Wat wil je weten? Een bijna 8 jarige ruin, vanaf 3,5 in ons bezit. Is een Rhodium X Amethist, we gaan binnenkort M2 starten als alle startpas moeilijkheden eindelijk eens opgelost zijn. Springen kan hij niet en snapt hij niet en hij vindt mij maar stom dat hij soms balkjes moet lopen. Buitenrijden vindt hij wel leuk, dus doen we regelmatig een relax rondje. Mijn moeder en ik rijden hem samen, hij is de opvolger van mijn pony en moeders paard. Een beetje wennen om te delen, maar soms ook wel erg makkelijk.
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Mijne vindt het geweldig, maar is zo snel dat van netjes rustig aanrijden geen sprake is, door dat onstuimige gedrag gaat hij net zo makkelijk gewoon door de hindernis
cloris schreef:Mijne vindt het geweldig, maar is zo snel dat van netjes rustig aanrijden geen sprake is, door dat onstuimige gedrag gaat hij net zo makkelijk gewoon door de hindernis