liefst wel met prijs per kilo als dit niet vermeld is
Met kweilende groet Yosh.
Moderator: moderatorteam
Welke kippen poelierAnja schreef:Verkooppunten weet ik niet maar ik ben gewoon naar de poelier gegaan hier op het dorp en gevraagd om kippennekken en kipkarkassen. Ik betaal €1.25 per kilo.
Had mijn berichtje net voor je editedAnja schreef:Ik woon niet in de buurt van papendrecht, maar ik bedoel dat iedere poelier aan kippennekken kan komen.
Er zit toch wel een poelier bij je in de buurt?
Yosh schreef:Zo net bij de poelier in sliedrecht geweest, nekken €3,95 kilo / gemalen karkas € 3,00 / karkas €2,50
Ik zoek nog ff verder ( minimale afname 5 kilo )
Ik ga daar eens kijken weet je toevallig de prijs per kilo?? Bedankt voor de tipgrover schreef:In Zwijndrecht/Heerjansdam (is wel niet helemaal voor je in de buurt maar stel dat je niks anders kan vinden) zit Plaizier Diervoeders, die hebben wel vaak kippennekken en karkasjes in de vriezer liggen, en heel soms lamsribbetjes
Zou het graag willen proberen, maar wil niet de eerst keer gelijk voor €100 bestellen misschien kan ik met iemand meebestellen?, Lotgering mag ook.Hutsje schreef:www.herbyvers.nl?
Ieksssssssssssssssss. Islam Centre in Rotterdam eens proberen?Yosh schreef:Zo net bij de poelier in sliedrecht geweest, nekken €3,95 kilo / gemalen karkas € 3,00 / karkas €2,50
Ik zoek nog ff verder ( minimale afname 5 kilo )
Euhhh, ik heb vorige keer nog geen 2 euro betaald geloof ik voor een zak nekken (rondom de kilo).. Maarrr das alweer een behoorlijke poos geleden dus misschien ben ik ook wel in de war, kom er morgen waarschijnlijk weer, zal het wel ff voor je navragenYosh schreef:Ik ga daar eens kijken weet je toevallig de prijs per kilo?? Bedankt voor de tipgrover schreef:In Zwijndrecht/Heerjansdam (is wel niet helemaal voor je in de buurt maar stel dat je niks anders kan vinden) zit Plaizier Diervoeders, die hebben wel vaak kippennekken en karkasjes in de vriezer liggen, en heel soms lamsribbetjes
Zou het graag willen proberen, maar wil niet de eerst keer gelijk voor €100 bestellen misschien kan ik met iemand meebestellen?, Lotgering mag ook.Hutsje schreef:www.herbyvers.nl?
Serieus? Is dat die waar ook die stal bijzit? (Dan weet ik over welke het gaat)grover schreef:In Zwijndrecht/Heerjansdam (is wel niet helemaal voor je in de buurt maar stel dat je niks anders kan vinden) zit Plaizier Diervoeders, die hebben wel vaak kippennekken en karkasjes in de vriezer liggen, en heel soms lamsribbetjes
Yep die. De nieuwe dan; je schijnt in HJD ook nog "de oude plaizier" te hebben :')TessaThomas schreef:Serieus? Is dat die waar ook die stal bijzit? (Dan weet ik over welke het gaat)grover schreef:In Zwijndrecht/Heerjansdam (is wel niet helemaal voor je in de buurt maar stel dat je niks anders kan vinden) zit Plaizier Diervoeders, die hebben wel vaak kippennekken en karkasjes in de vriezer liggen, en heel soms lamsribbetjes
Ik bestel trouwens wel bij lotgering, maar ik zit denk ik erg uit de richting.
ik wou al zeggen dat ik dat altijd door de poelier liet doen, omgeving hilversumMickie schreef:Ik dacht even dat het om een wat macabere activiteit ging ...
Wat een spatie al niet kan doen.
Ik ken alleen die met die stal erbij, daar komt paard vandaan. En ik weet dat daar een diervoederwinkel zat :j (4jaargeleden)grover schreef:Yep die. De nieuwe dan; je schijnt in HJD ook nog "de oude plaizier" te hebben :')TessaThomas schreef:Serieus? Is dat die waar ook die stal bijzit? (Dan weet ik over welke het gaat)grover schreef:In Zwijndrecht/Heerjansdam (is wel niet helemaal voor je in de buurt maar stel dat je niks anders kan vinden) zit Plaizier Diervoeders, die hebben wel vaak kippennekken en karkasjes in de vriezer liggen, en heel soms lamsribbetjes
Ik bestel trouwens wel bij lotgering, maar ik zit denk ik erg uit de richting.
Pens, kiezebrink mixen, eendennek, kalkoennek en misschien iets van gedroogde snacks als je niet veel ruimte hebt.Yosh schreef:Zijn er eventueel nog meer mensen in de regio die herbyvers of lotgering willen proberen?? ((Kunnen we eventueel samen bestellen??))
en heeft iemand eventueel, een advies om bij caroba aan minimaal 25 euro te komen zodat er geen verzend kosten bij komen
Natuurlijk kom je daar snel aanTank schreef:aan 25 euro kom je toch al snel? Of heb je helemaal geen ruimte in de vriezer?
Je kan behalve dus een paar kilo kippenekken ook wat kvv bestellen, of ribbetjes ofzo, en visjes vinden veel honden ook lekker, ik weet niet wat je hond allemaal lust maar 25,- moet toch te doen zijn.
Vreselijke website maar een interessant assortiment en in de buurt, dit is een particulier doorverkoop punt als ik het goed begrijp toch? bedankt voor de tip.Lief schreef:Ik bestel altijd bij Bianca van Djairo's nature. Zij bezorgt hier in Ambacht aan huis, in de regio geloof ik ook.
zie Http://www.djairosnature.nl
Zij doet ook KVV, brokken etc van diverse merken.
Bedankt voor het adviesdagmar88 schreef:Pens, kiezebrink mixen, eendennek, kalkoennek en misschien iets van gedroogde snacks als je niet veel ruimte hebt.Yosh schreef:
Yosh schreef:Caroba punten:
Een doorverwezen vriend (zodra deze een bestelling heeft geplaatst) 10 punten
Aan wie mag ik hem schenken, natuurlijk het liefst aan de eerste die mij er in deze thread naar doorverwezen hebben, maar als hun niet willen geef ik ze alsnog graag aan iemand anders
Moet ik niet iemand zijn naam invullen en dan krijgt hij 10 punten omdat hij mij doorverwees, of zit ik er nu naastdagmar88 schreef:Yosh schreef:Caroba punten:
Aan wie mag ik hem schenken, natuurlijk het liefst aan de eerste die mij er in deze thread naar doorverwezen hebben, maar als hun niet willen geef ik ze alsnog graag aan iemand andersGeldt dat niet voor nieuwe klanten?
Yosh schreef:Moet ik niet iemand zijn naam invullen en dan krijgt hij 10 punten omdat hij mij doorverwees, of zit ik er nu naastdagmar88 schreef:Yosh schreef:Caroba punten:
Aan wie mag ik hem schenken, natuurlijk het liefst aan de eerste die mij er in deze thread naar doorverwezen hebben, maar als hun niet willen geef ik ze alsnog graag aan iemand andersGeldt dat niet voor nieuwe klanten?
dagmar88 schreef:Yosh schreef:Moet ik niet iemand zijn naam invullen en dan krijgt hij 10 punten omdat hij mij doorverwees, of zit ik er nu naastdagmar88 schreef:Yosh schreef:Caroba punten:
Ik heb werkelijk geen flauw idee.
Maakt ook niet uit hoor.