Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
hondenweekend
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Leeuwhondje
- Aantal honden: 1
Re: hondenweekend
Leuk! Zetten jullie er ook bij WIE de workshops geven?
- wenche
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2x kruising mechelaar
- Aantal honden: 2
De workshops worden gegeven door onze eigen instructeurs.. Behalve speuren (en evt behendigheid) die worden gegeven door Marian ServaasAnneMarie schreef:Leuk! Zetten jullie er ook bij WIE de workshops geven?

- Esther1963
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Shetland Sheepdog en Stabyhoun
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Leuk dat Marian dat doet, bij haar kom ik al vanaf dat ze haar hondenschool (en B&B) is gestart. Ik doe nu weer puppycursus met Guusje bij haar 

Esther en d'r beestenboel

-
- Zeer actief
Kan ik dus ook alleen twee workshops boeken? En verblijf b&b?
-
- Zeer actief
Nog even een vraag: als je in de B&B logeert hoe en wanneer kun je dan je eigen lunch klaarmaken?
En kan een hond mee tijdens de lezing, want het lijkt mij niet handig of fijn om een jonge hond direct de eerste nacht in de B&B te moeten achterlaten of op de camping. Hebben jullie daar aan gedacht?
En kan een hond mee tijdens de lezing, want het lijkt mij niet handig of fijn om een jonge hond direct de eerste nacht in de B&B te moeten achterlaten of op de camping. Hebben jullie daar aan gedacht?
-
- Zeer actief
Het basisarrangement is inclusief 2 workshops. Zijn dit dan halve dagen? Of 'smorgens en 's middags dezelfde workshop 2 x1,5/2 uur per workshop die inbegrepen is dus?wenche schreef:De workshops zijn 1,5/2 uur, afhankelijk van de workshop.AnneMarie schreef:Zijn dit workshops van 2 uur?
- wenche
- Zeer actief
Als je in de b&b logeert kun je je lunch klaar maken tijdens het ontbijt (evn overleggen met Marian)
Je kunt ook alleen 2 losse workshops en een overnachting in de b&b, dan betaal je de kosten van de b&b en dus 30,- voor de losse workshops, je hebt dan geen catering (dus geen bbq)
Een jonge hond/pup mag vermoedelijk wel mee de zaal in, dit zal ik nog even voor je na vragen
Het basisarrangement is met 2 workshops naar keuze.. Kan dus 2 workshops op 1 dag, maar ook 1 op zaterdag en 1 op zondag.. (dus idd 2x1,5/2 uur)
Je kunt ook alleen 2 losse workshops en een overnachting in de b&b, dan betaal je de kosten van de b&b en dus 30,- voor de losse workshops, je hebt dan geen catering (dus geen bbq)
Een jonge hond/pup mag vermoedelijk wel mee de zaal in, dit zal ik nog even voor je na vragen
Het basisarrangement is met 2 workshops naar keuze.. Kan dus 2 workshops op 1 dag, maar ook 1 op zaterdag en 1 op zondag.. (dus idd 2x1,5/2 uur)

-
- Zeer actief
is er inmiddels een definitief programma???
- wenche
- Zeer actief
As donderdagochtend gaan we het programma in elkaar zetten...
Voor nu is het aankomst met een borreltje op vrijdag, dan 's avonds evt een wandeling.
Zaterdagochtend "wat er op tafel komt", "losse flodder workshop" met stukjes van workshops waar wel interesse voor is, maar niet voldoende om er een complete workshop van te maken, zaterdagmiddag hond in balans, zaterdagavond bbq, zondagochtend speuren in Valthermond en zondagmiddag evt herhaling hond in balans of weer een "losse flodder workshop"
Voor nu is het aankomst met een borreltje op vrijdag, dan 's avonds evt een wandeling.
Zaterdagochtend "wat er op tafel komt", "losse flodder workshop" met stukjes van workshops waar wel interesse voor is, maar niet voldoende om er een complete workshop van te maken, zaterdagmiddag hond in balans, zaterdagavond bbq, zondagochtend speuren in Valthermond en zondagmiddag evt herhaling hond in balans of weer een "losse flodder workshop"

-
- Zeer actief
Okay, het is dus geen strak georganiseerd weekend, dat is duidelijk!
- wenche
- Zeer actief
Niet zoals het mega hondenweekend nee, maar dat is de opzet ook nietAnneMarie schreef:Okay, het is dus geen strak georganiseerd weekend, dat is duidelijk!

Het is een weekend om gezellig bezig te zijn met de hondjes

-
- Zeer actief
Een half dagje speuren met een groep...
dan kun je toch heel weinig lijkt me?
- wenche
- Zeer actief
Het gaat om de basisbeginselen... Zodat je thuis aan het werk kunt, of kunt kijken of je hond het leuk vind..AnneMarie schreef:Een half dagje speuren met een groep...

-
- Zeer actief
Hond komt er nog bij, 3,50 per hond per nachtwenche schreef:75 voor arrangement (1 pers, 1 hond, 2 workshops, catering excl ontbijt en lunch)
55 voor b&b
dus idd 130
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 6
- Contacteer:
Hebben jullie al een defitieve indeling van het weekend?
-
- Zeer actief
- Contacteer:
dubbel
-
- Zeer actief
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Idd jammer. Ik wilde de zondags wel meedoen maar nu het zo onduidelijk is ga ik andere plannen maken.
-
- Zeer actief
Zondags is er nog plek in een open workshop
wat en hoe mag je zelf verzinnen denk ik.

- wenche
- Zeer actief
Is voor ons de eerste keer dat we een evenement als dit organiseren, dus ja, misschien loopt het niet zo als het lopen moet.. Maar dat is iets wat we dan weer onthouden voor een volgende keer...
Wij willen gewoon een leuk, niet al te strak, weekend voor baas en hond in elkaar zetten... En met alle mensen die toegezegd hebben, maar vervolgens niks meer van zich laten horen, is dit voor ons ook niet handig en makkelijk...
Er zijn ook heel veel mensen die info vragen, daarna een vraag terug stellen via een beantwoorde mail waar je nooit meer wat van hoort...
Dat is voor ons ook erg lastig een evenement plannen... We wilde expres niet al workshops vastzetten, aangezien we ook met een beperkt budget en beperkte ruimte zitten... Dus niet alles was mogelijk.. Daarom de workshops op "aanvraag" en daarna de indeling...
De mensen die alsnog mee willen doen zijn van harte welkom
Wij willen gewoon een leuk, niet al te strak, weekend voor baas en hond in elkaar zetten... En met alle mensen die toegezegd hebben, maar vervolgens niks meer van zich laten horen, is dit voor ons ook niet handig en makkelijk...
Er zijn ook heel veel mensen die info vragen, daarna een vraag terug stellen via een beantwoorde mail waar je nooit meer wat van hoort...
Dat is voor ons ook erg lastig een evenement plannen... We wilde expres niet al workshops vastzetten, aangezien we ook met een beperkt budget en beperkte ruimte zitten... Dus niet alles was mogelijk.. Daarom de workshops op "aanvraag" en daarna de indeling...
De mensen die alsnog mee willen doen zijn van harte welkom

- wenche
- Zeer actief
De open workshop wordt trouwens ingevuld met onderdelen die in de aanvraag ronde te weinig aanvraag kregen... (bv treibbal, frisbee, etc)

-
- Zeer actief
Okay, maar mensen die aangeven geinteresseerd te zijn die zouden toch op een mailijst kunnen staan zodat zij de informatie toegezonden krijgen?
Nu heb ik al 4 keer gevraagd en gemaild.
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik ga niet inschrijven als het niet duidelijk om kadert is want niet elke hond houdt van elke sport nl. en ook niet elke eigenaar trouwens. Vandaar graag een indeling.
- wenche
- Zeer actief
Er wordt nu doggydance, hond in balans en speuren gegeven... Maar dit is pas 1 week duidelijk... En zelfs na de inschrijftermijn druppelden er nog aanvragen voor workshops binnen...Dinah schreef:Ik ga niet inschrijven als het niet duidelijk om kadert is want niet elke hond houdt van elke sport nl. en ook niet elke eigenaar trouwens. Vandaar graag een indeling.
Zoals het nu op papier staat, zo wordt het... Dus zaterdagochtend doggydance, zaterdag middag hond in balans, zaterdagavond actief wandelen, zondagochtend speuren gevorderd en zondagmiddag speuren beginners..

- wenche
- Zeer actief
Ik heb hier updates gegeven die bij mij ook bekend waren... Via de mail ook geantwoord...AnneMarie schreef:Okay, maar mensen die aangeven geinteresseerd te zijn die zouden toch op een mailijst kunnen staan zodat zij de informatie toegezonden krijgen?
Tenzij het via het info@ adres gestuurd is, daar kan het zijn dat er mail verloren is gegaan

-
- Zeer actief
Daar zit het probleem. Ik begrijp dat ze eerst willen bekijken wat mensen willen en dan definitief workshops indelen.Dinah schreef:Ik ga niet inschrijven als het niet duidelijk om kadert is want niet elke hond houdt van elke sport nl. en ook niet elke eigenaar trouwens. Vandaar graag een indeling.
Maar dat is de omgedraaide wereld zeker nu het zo dichtbij is.
Nu moet eenieder de informatie bij elkaar sprokkelen en zoeken....ik begrijp wel dat het lastig is als je dit nog nooit gedaan hebt, maar na alle vragen zou je toch alles onder elkaar kunnen zetten.

Het schema wat je per mail toegestuurd hebt had je ook hier kunnen plaatsen vorige week dan hadden mensen geweten hoe en wat?!
Ik heb nóg een vraag: nl is er een uitwijkmogelijkheid als het regent of valt het dan helemaal in het water?
- wenche
- Zeer actief
Nee, er is geen uitwijkmogelijkheid als het met bakken de hemel uit komt...AnneMarie schreef:Daar zit het probleem. Ik begrijp dat ze eerst willen bekijken wat mensen willen en dan definitief workshops indelen.Dinah schreef:Ik ga niet inschrijven als het niet duidelijk om kadert is want niet elke hond houdt van elke sport nl. en ook niet elke eigenaar trouwens. Vandaar graag een indeling.
Maar dat is de omgedraaide wereld zeker nu het zo dichtbij is.
Nu moet eenieder de informatie bij elkaar sprokkelen en zoeken....ik begrijp wel dat het lastig is als je dit nog nooit gedaan hebt, maar na alle vragen zou je toch alles onder elkaar kunnen zetten.
![]()
Ik heb nóg een vraag: nl is er een uitwijkmogelijkheid als het regent of valt het dan helemaal in het water?
Tenminste, niet op de camping.. Weet niet hoe het is bij Marian met het speuren.. Maar denk dat dit ook buiten is...
Maar zoals het er nu naar uit ziet krijgen we lekker droog weer