Rocko

Bessie (gisteren 1 jaar geworden

Moderator: moderatorteam
Duvie, bedoel je? Als alles goed gaat wordt hij dit jaar weer vader, Medusa van Carmen wordt door hem gedekt en medio 2013 willen we hem op Pip gebruiken (mits alles goed bij haar, karakter is iig heel leukmalinois schreef:ow da's die knappe vent(hond dan he!
)
vind dat zo'n mooie hond!!
Selena schreef:Duvie, bedoel je?malinois schreef:ow da's die knappe vent(hond dan he!
)
vind dat zo'n mooie hond!!
is te vroegAls alles goed gaat wordt hij dit jaar weer vader, Medusa van Carmen wordt door hem gedekt en medio 2013 willen we hem op Pip gebruiken (mits alles goed bij haar, karakter is iig heel leuk). Of ik Pip ooit aangekeurd krijg weet ik niet, ze is ws te grof en zal niet meer als een goed krijgen.. maar wij vinden d'r mooi.
Kan ook 2014 worden, hangt ook van de andere teven af. Gaat hele leuke combi worden denk ik, voor zowel ipo als knpv. Nah, dan kan je het nest volgen totdat je wat achter xavi wil leggen.malinois schreef:Selena schreef:Duvie, bedoel je?malinois schreef:ow da's die knappe vent(hond dan he!
)
vind dat zo'n mooie hond!!![]()
is te vroegAls alles goed gaat wordt hij dit jaar weer vader, Medusa van Carmen wordt door hem gedekt en medio 2013 willen we hem op Pip gebruiken (mits alles goed bij haar, karakter is iig heel leuk). Of ik Pip ooit aangekeurd krijg weet ik niet, ze is ws te grof en zal niet meer als een goed krijgen.. maar wij vinden d'r mooi.
Selena schreef:Kan ook 2014 worden, hangt ook van de andere teven af. Gaat hele leuke combi worden denk ik, voor zowel ipo als knpv. Nah, dan kan je het nest volgen totdat je wat achter xavi wil leggen.malinois schreef:Selena schreef:Duvie, bedoel je?malinois schreef:ow da's die knappe vent(hond dan he!
)
vind dat zo'n mooie hond!!![]()
http://www.working-dog.eu/dogs-details/ ... tcols-Homemalinois schreef:
wat zijn de lijnen van Pip?
klopt...Selena schreef:http://www.working-dog.eu/dogs-details/ ... tcols-Homemalinois schreef:
wat zijn de lijnen van Pip?
Met name gekocht om haar vader, willen kijken of we voort kunnen zetten wat pap met halusetha's heeft gedaan. Maar zijn oude lijnen zijn moelijk te vinden.
ben je er al een beetje uit wat je zoekt of interesse heeft?Jeannettebo schreef:als ik me verder wil verdiepen in honden lijnen, welke kant ik op moet zoeken voor wat bij mij en mn wensen past, hoe kan ik dan verder gaan kijken? W?at kun je me bv vertellen over de plannen
Ik blijf hangen op het wat bredere type mechel/hollander. Het zoekhonden wat ik nu doe spreekt mij erg aan en ik denk dat ik daar persoonlijk meer geschikt voor ben dan voor het manwerk, maar wil er wel nog verder in verdiepen en rondkijken. Dat rondkijken heeft even op een laag pitje gestaan ivm drukte, mede door Luke. Ik wil ook nog steeds bij de IPO gaan kijkenmalinois schreef:ben je er al een beetje uit wat je zoekt of interesse heeft?Jeannettebo schreef:als ik me verder wil verdiepen in honden lijnen, welke kant ik op moet zoeken voor wat bij mij en mn wensen past, hoe kan ik dan verder gaan kijken? W?at kun je me bv vertellen over de plannen
Pip op 4 maart, ga zo honden uitlaten, kijk wel of ik een foto van mevrouw spring in het veld willen lukken.Gos schreef:Lekkere bekkies!
Nu willen we natuurlijk ook graag foto's van Pip zien![]()
4 mnd, foto is van 3 april en ze is op sinterklaas geboren.malinois schreef:Mooie teefje wat ik zo zie![]()
hoe oud is ze hier?
Bedoel je eigenschappen of bedoel je bepaalde honden? Dick enik interpreteren je vraag allebei anders.Gos schreef:Ik vind het wel een knap meisje! Die van working-dog had ik al gezien, inclusief het vrolijke gezicht van Dick![]()
Naar wat van je vader's lijnen ben je op zoek?
Allebei eigenlijkSelena schreef:Bedoel je eigenschappen of bedoel je bepaalde honden? Dick enik interpreteren je vraag allebei anders.Gos schreef:Ik vind het wel een knap meisje! Die van working-dog had ik al gezien, inclusief het vrolijke gezicht van Dick![]()
Naar wat van je vader's lijnen ben je op zoek?
Vwb honden, reuen als Igor en Lando, vwb eigenschappen schoonheid & karakter gecombineerd zeer goed.
Als je stb fokt, moeten ze voldoen aan rasstandaard dus een kwalifivatie (zeer) goed in werkhondenklasse wat ons betreft.