Dat kan ook. Mijn indruk van ts is dat het een ordinaire tok is. Eentje met onopgevoede honden waarvan ik blij ben dat ts niet bij mij in de buurt woont. Dat haalt de buurt zo naar beneden namelijk.dagmar88 schreef:Nou, eerlijk gezegd zie ik TS er helemaal niet voor aan in staat te zijn om zoiets te bekokstoven.
Of geloven jullie dat het eigenlijk een keurige dame met twee perfect opgevoede honden is?![]()
Het is toch lastig toegeven dat het hier stom is omdat je onzin praat, je asociaal gedraagt en daardoor niet de gewenste antwoorden krijgt.
Dan geef je er toch lekker een eigen draai aan![]()
Als dit topic klopt, succes er mee.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
epilepsie
Moderator: moderatorteam
-
Muk
Re: epilepsie
- SannePP
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Hoi PL, Als ik je verhaal zo lees dan denk ik eigenlijk direct aan hartworm. Heeft de DA daar al naar gekeken?
RIP Cena
- booster
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Su, Binky, Daisy en Amiya
- Aantal honden: 4
Mijn honden zijn totaal niet perfect dat is geen 1 hond en ja ze hebben weleens hun streken maar zoals elke hond dat weleens heeft.dagmar88 schreef:Nou, eerlijk gezegd zie ik TS er helemaal niet voor aan in staat te zijn om zoiets te bekokstoven.
Of geloven jullie dat het eigenlijk een keurige dame met twee perfect opgevoede honden is?![]()
Het is toch lastig toegeven dat het hier stom is omdat je onzin praat, je asociaal gedraagt en daardoor niet de gewenste antwoorden krijgt.
Dan geef je er toch lekker een eigen draai aan![]()
Als dit topic klopt, succes er mee.
En nee dus ik ben geen keurige dame met 2 perfecte opgevoeden honden.
- booster
- Zeer actief
Ze hebben wel geluisterd maar meer niet.SannePP schreef:Hoi PL, Als ik je verhaal zo lees dan denk ik eigenlijk direct aan hartworm. Heeft de DA daar al naar gekeken?
- Roompie
- Zeer actief
Hier nog 1. Je kunt niet eerst alles aan elkaar liegen en dan ineens zeggen dat je nu wel de waarheid spreekt.Inge O schreef:ik heb niet eens de moeite genomen om het verhaal te lezen, zelfs al kom je morgen met een topic dat je honden dood zijn dan nog zal mijn enige reactie deze zijn.

- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
ach hou toch op mens
je hebt gewoon bedacht dat je met een opvoedprobleem niet meer aan hoeft te komen en daarom dit bedacht
daar trappen die stomme hondenforummers wel in, in een zielig hondje
en dan vergeten ze de rest wel
nou mooi niet, ik sluit me helemaal bij inge aan
je hebt gewoon bedacht dat je met een opvoedprobleem niet meer aan hoeft te komen en daarom dit bedacht
daar trappen die stomme hondenforummers wel in, in een zielig hondje
en dan vergeten ze de rest wel
nou mooi niet, ik sluit me helemaal bij inge aan

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
-
Muk
En weer 1 hier. Een beetje lopen janken met de hoop op medeleven. Nou daar trap ik niet in.Roompie schreef:Hier nog 1. Je kunt niet eerst alles aan elkaar liegen en dan ineens zeggen dat je nu wel de waarheid spreekt.Inge O schreef:ik heb niet eens de moeite genomen om het verhaal te lezen, zelfs al kom je morgen met een topic dat je honden dood zijn dan nog zal mijn enige reactie deze zijn.
- Suuz!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grand Basset Griffon Vendeen
- Aantal honden: 3
Voor zover ik weet kunnen honden cluster op cluster krijgen, en daar in blijven, waardoor ze niet meer bij komen, en dus idd ingeslapen worden, door de epilepsie. Dus ja, er overlijden wel degelijk dieren aan epilepsie.Ans Surfer schreef:Voor zover ik weet gaat een hond niet dood aan epilepsie.
En voor de aanvallen is een medicijn.
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead
d'Artagnan, Pompidou & Lune.
d'Artagnan, Pompidou & Lune.
- renee-uk
- Zeer actief
ja zo typisch he een dag nadat je door de mand gevallen bent opeens een zielig hondje hebbenMuk schreef:En weer 1 hier. Een beetje lopen janken met de hoop op medeleven. Nou daar trap ik niet in.Roompie schreef:Hier nog 1. Je kunt niet eerst alles aan elkaar liegen en dan ineens zeggen dat je nu wel de waarheid spreekt.Inge O schreef:ik heb niet eens de moeite genomen om het verhaal te lezen, zelfs al kom je morgen met een topic dat je honden dood zijn dan nog zal mijn enige reactie deze zijn.
misselijke leugenbrok, bah

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- Full Monty
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (Harige) Naakthonden
- Aantal honden: 5
- Contacteer:
helaas is het maar al te normaal dat de da het etiketje Epilepsie plakt alvorens het afwijkende gedrag te onderzoeken. En al helemaal indien de hond aanvoelt als een ijsklomp, zo blijkt. Dat een andere DA de diagnose ombuigt tot iets geloofwaardigs is voor de hond enkel een pre. Je kunt het de klant niet kwalijk nemen dat de da een grove misschatting heeft gemaakt toch? Net als je het de hond niet kan aanrekenen dat nu net die ene persoon op dat ene forum de hond ernaartoe heeft gebracht.
Ik vind het spijtig dat er medicatie is gegeven aan een onderkoelde hond en hoop voor deze hond dat hij er gewoon bovenop komt en in kundige handen belandt. En dat zijn niet altijd de handen die het oh zo graag willen om goed te doen.
Ik vind het spijtig dat er medicatie is gegeven aan een onderkoelde hond en hoop voor deze hond dat hij er gewoon bovenop komt en in kundige handen belandt. En dat zijn niet altijd de handen die het oh zo graag willen om goed te doen.
- booster
- Zeer actief
ik zeg alleen dit nog op bepaalde mensen: ik ga niet spotten met ziekte, overlijden of andere medice dingen en nee ik had die topics niet mogen openen maar ken het niet terug draaien.
-
Muk
Misschien wil Gaga-rusty haar wel uit de brand helpen nu.renee-uk schreef:ja zo typisch he een dag nadat je door de mand gevallen bent opeens een zielig hondje hebbenMuk schreef:En weer 1 hier. Een beetje lopen janken met de hoop op medeleven. Nou daar trap ik niet in.Roompie schreef:Hier nog 1. Je kunt niet eerst alles aan elkaar liegen en dan ineens zeggen dat je nu wel de waarheid spreekt.Inge O schreef:ik heb niet eens de moeite genomen om het verhaal te lezen, zelfs al kom je morgen met een topic dat je honden dood zijn dan nog zal mijn enige reactie deze zijn.
misselijke leugenbrok, bah
-
gonnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
- Aantal honden: 2
Heb ik gisteren iets gemist?
Waarom gaat iedereen er vanuit dat TS liegt?
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
- renee-uk
- Zeer actief
tja én dat geloven wij nou niet meer.booster schreef:ik zeg alleen dit nog op bepaalde mensen: ik ga niet spotten met ziekte, overlijden of andere medice dingen en nee ik had die topics niet mogen openen maar ken het niet terug draaien.
heb je helemaal aan jezelf te te danken hoor

- renee-uk
- Zeer actief
omdat ts op een ander forum ongelofelijk heeft zitten brallen dat ze topics opende over niet bestaande problemen om eens lekker te kunnen lachengonnie schreef:Heb ik gisteren iets gemist?

-
Muk
Ja hoor, natuurlijk! En dat moeten wij geloven na alle leugens van je!booster schreef:ik zeg alleen dit nog op bepaalde mensen: ik ga niet spotten met ziekte, overlijden of andere medice dingen en nee ik had die topics niet mogen openen maar ken het niet terug draaien.
Je blijft een ziekelijk mens, een PL.
-
gonnie
- Zeer actief
renee-uk schreef:omdat ts op een ander forum ongelofelijk heeft zitten brallen dat ze topics opende over niet bestaande problemen om eens lekker te kunnen lachengonnie schreef:Heb ik gisteren iets gemist?
Ja, dat is lekker dom dan.
Dat is het rotte als iemand vaakt liegt, als er dan een keer niet gelogen wordt dan geloven ze je niet meer.
Maar als het om aandacht gaat dan kan er beter niet meer gereageerd worden toch?
Groetjes Gonnie.
- renee-uk
- Zeer actief
daar heb je gelijk in, maar soms is dat wat moeilijkgonnie schreef: Ja, dat is lekker dom dan.
Dat is het rotte als iemand vaakt liegt, als er dan een keer niet gelogen wordt dan geloven ze je niet meer.
Maar als het om aandacht gaat dan kan er beter niet meer gereageerd worden toch?

-
gonnie
- Zeer actief
renee-uk schreef:daar heb je gelijk in, maar soms is dat wat moeilijkgonnie schreef: Ja, dat is lekker dom dan.
Dat is ook weer waar.
Groetjes Gonnie.
-
Muk
renee-uk schreef:daar heb je gelijk in, maar soms is dat wat moeilijkgonnie schreef: Ja, dat is lekker dom dan.
Booster kan misschien wel een PGB aanvragen om van haar leugens af te komen. Beetje therapie kan wonderen doen, al zullen die bij ts niet gaan gebeuren.
- Rikoy
- Zeer actief
Precies en jammer genoeg hebben wij dit ervaren met een onze pup.Suuz! schreef:Voor zover ik weet kunnen honden cluster op cluster krijgen, en daar in blijven, waardoor ze niet meer bij komen, en dus idd ingeslapen worden, door de epilepsie. Dus ja, er overlijden wel degelijk dieren aan epilepsie.Ans Surfer schreef:Voor zover ik weet gaat een hond niet dood aan epilepsie.
Dus als dit gelogen is....................heb je nu iemand goed van slag gemaakt.
Krijg je er een kick van?

- SannePP
- Zeer actief
- Contacteer:
Rikoy schreef:Precies en jammer genoeg hebben wij dit ervaren met een onze pup.Suuz! schreef:Voor zover ik weet kunnen honden cluster op cluster krijgen, en daar in blijven, waardoor ze niet meer bij komen, en dus idd ingeslapen worden, door de epilepsie. Dus ja, er overlijden wel degelijk dieren aan epilepsie.Ans Surfer schreef:Voor zover ik weet gaat een hond niet dood aan epilepsie.
Dus als dit gelogen is....................heb je nu iemand goed van slag gemaakt.
RIP Cena
- booster
- Zeer actief
Ziekte's zijn al erg zat of een hond nu aan de race is of iets ergers lijd daar kan en mag niemand mee spotten.Rikoy schreef:Precies en jammer genoeg hebben wij dit ervaren met een onze pup.Suuz! schreef:Voor zover ik weet kunnen honden cluster op cluster krijgen, en daar in blijven, waardoor ze niet meer bij komen, en dus idd ingeslapen worden, door de epilepsie. Dus ja, er overlijden wel degelijk dieren aan epilepsie.Ans Surfer schreef:Voor zover ik weet gaat een hond niet dood aan epilepsie.
-
Muk
En dat zeg jij??? Je hebt wel lef zeg!booster schreef:Ziekte's zijn al erg zat of een hond nu aan de race is of iets ergers lijd daar kan en mag niemand mee spotten.Rikoy schreef:Precies en jammer genoeg hebben wij dit ervaren met een onze pup.Suuz! schreef:Voor zover ik weet kunnen honden cluster op cluster krijgen, en daar in blijven, waardoor ze niet meer bij komen, en dus idd ingeslapen worden, door de epilepsie. Dus ja, er overlijden wel degelijk dieren aan epilepsie.Ans Surfer schreef:Voor zover ik weet gaat een hond niet dood aan epilepsie.
- Rikoy
- Zeer actief
Dank je.SannePP schreef:Rikoy schreef:Precies en jammer genoeg hebben wij dit ervaren met een onze pup.Suuz! schreef:Voor zover ik weet kunnen honden cluster op cluster krijgen, en daar in blijven, waardoor ze niet meer bij komen, en dus idd ingeslapen worden, door de epilepsie. Dus ja, er overlijden wel degelijk dieren aan epilepsie.Ans Surfer schreef:Voor zover ik weet gaat een hond niet dood aan epilepsie.

- renee-uk
- Zeer actief
ach duvel mens, echt als iemand z'n geloofwaardigheid verloren heeft ben jij het welbooster schreef:Ziekte's zijn al erg zat of een hond nu aan de race is of iets ergers lijd daar kan en mag niemand mee spotten.Rikoy schreef:Precies en jammer genoeg hebben wij dit ervaren met een onze pup.Suuz! schreef:Voor zover ik weet kunnen honden cluster op cluster krijgen, en daar in blijven, waardoor ze niet meer bij komen, en dus idd ingeslapen worden, door de epilepsie. Dus ja, er overlijden wel degelijk dieren aan epilepsie.Ans Surfer schreef:Voor zover ik weet gaat een hond niet dood aan epilepsie.
dit is precies het enige onderwerp waarmee je het hebt kunnen proberen, van geen enkel ander onderwerp zou ook maar iemand iets geloofd hebben.
je bent een uitgekookte stooktrol en niks anders.

- booster
- Zeer actief
jullie denken maar ik weet de waarheid en de gene die mij wel geloven dank je wel voor het begrip.
ik ga geen topic openen over een ziekte voor niks, niks is erger dan zieke dieren.
ik ga geen topic openen over een ziekte voor niks, niks is erger dan zieke dieren.
- renee-uk
- Zeer actief
ja hoor mensen die over de rug van dieren eens lekker willen lachen, die zijn nog veel ergerbooster schreef:jullie denken maar ik weet de waarheid en de gene die mij wel geloven dank je wel voor het begrip.

-
Muk
Uiteraard. Waarom zou ik dit moeten geloven na al je andere leugens?booster schreef:jullie denken maar ik weet de waarheid en de gene die mij wel geloven dank je wel voor het begrip.
Je hebt wel lef en je bent erg laag. Een oppertok hadden wij nog niet op het forum, maar jij springt met je leugens en je gedrag prima in dat gat.
- SannePP
- Zeer actief
- Contacteer: