Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
epilepsie
Moderator: moderatorteam
-
Angelique.
Re: epilepsie
Ik zou op zijn minst een algeheel bloedonderzoek eisen, echt op zijn minst.
Maar goed begrijp ik het goed dat het hondje bij de da is nu ? dan zullen ze wel weten wat ze doen gaan we dan maar vanuit....
Maar epilepsie ? hmmm geloof ik niet echt in eerlijk gezegd.
Maar goed begrijp ik het goed dat het hondje bij de da is nu ? dan zullen ze wel weten wat ze doen gaan we dan maar vanuit....
Maar epilepsie ? hmmm geloof ik niet echt in eerlijk gezegd.
- Full Monty
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (Harige) Naakthonden
- Aantal honden: 5
- Contacteer:
naar mijn mening plakken da's veels te snel het label epi op afwijkend gedrag. De toekomst zal moeten uitwijzen of dit beestje het werkelijk heeft en daardoor onderkoeld heeft kunnen raken, of dat het gewoon maar even met wind en kou de tuin is ingesmeten voor langere tijd en door de vermagerde toestand zichzelf niet meer warm heeft weten te houden. Ik ga nog steeds voor het laatste. Indien er een vergiftiging aan ten grondslag ligt, nou dan wordt ik gewoon nog ietwat treuriger door het verhaal, er zijn humanere methoden om van het piesende wezentje af te komen. Maar voor wat ik gezien heb bij shock door onderkoeling, begrijp ik wel waarom de da denkt aan epi. Het kon er inderdaad voor doorgaan, het was het echter geenszins.crutz schreef: zou niet blind varen op dat de DA zegt dat het epileptie was/is,
toen ik destijds snachts met Amor bij de DA kwam zei die ook epileptie...sectie wees toch echt vergiftiging uit....
-
Muk
Zeg jokkebrokje, zolang je dit forum niet serieus neemt en bewust de boel loopt op te naaien met je verzinsels, zal dit ook wel een verzinsel zijn.booster schreef:Zoals in het andere topc gevraagt dit in dat topic te houden en niet in deze.
omdat ik graag serieuze reactie's wil ontvangen en dat ook zo wil houden.
Dus hoepel ajb op. Er zijn genoeg andere hondenfora waar je met een schone lei kan beginnen.
- booster
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Su, Binky, Daisy en Amiya
- Aantal honden: 4
Ik heb de dierenarts aan de telefoon gehad en hij was wakker geweest alleen reageerde hij redelijk agressief maar dit kan ook komen door de schrik van wat er allemaal gebeurt was en niet wetende waar die was.
hij was nog niet op tempratuur hellaas en lag weer rustig te slapen op dat moment.
ik ga zo de dierenarts even bellen dat ze bloedonderzoek gaan doen of dat het al gedaan is.
hij was nog niet op tempratuur hellaas en lag weer rustig te slapen op dat moment.
ik ga zo de dierenarts even bellen dat ze bloedonderzoek gaan doen of dat het al gedaan is.
-
Muk
Waarom moeten wij geloven dat dit waar is? Is het niet het zoveelste verzinsel van je om de boel hier lekker op te naaien?booster schreef:Ik heb de dierenarts aan de telefoon gehad en hij was wakker geweest alleen reageerde hij redelijk agressief maar dit kan ook komen door de schrik van wat er allemaal gebeurt was en niet wetende waar die was.
- booster
- Zeer actief
Ik kan tegen jou zeggen dat dit de waarheid is en niet gelogen is maar dat geloof je dan toch niet maar toch zeg ik je dit: Was het maar gelogen dan had hij nu niet bij de dierenarts gelegen !!
-
Marion.
Tja, dat krijg je van die "geintjes" van jebooster schreef:Ik kan tegen jou zeggen dat dit de waarheid is en niet gelogen is maar dat geloof je dan toch niet maar toch zeg ik je dit: Was het maar gelogen dan had hij nu niet bij de dierenarts gelegen !!
-
Muk
Inderdaad, nu weten we allemaal dat je een leugenaar je bent. En dat je hier op het forum zit om alleen te zieken. Dus dit topic zal wel niet veel anders zijn dan je andere topics.Marion. schreef:Tja, dat krijg je van die "geintjes" van jebooster schreef:Ik kan tegen jou zeggen dat dit de waarheid is en niet gelogen is maar dat geloof je dan toch niet maar toch zeg ik je dit: Was het maar gelogen dan had hij nu niet bij de dierenarts gelegen !!
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Komt mij meer over van ik heb een hondje gered die dood ging dus nu vergoed dat wel dat ik eerst over vann alles heb lopen liegen.Marion. schreef:Tja, dat krijg je van die "geintjes" van jebooster schreef:Ik kan tegen jou zeggen dat dit de waarheid is en niet gelogen is maar dat geloof je dan toch niet maar toch zeg ik je dit: Was het maar gelogen dan had hij nu niet bij de dierenarts gelegen !!
Gevalletje PL lijkt mij.
Wat je zegt ben je zelfffff 

-
Lillith
- Zeer actief
booster schreef:Ik kan tegen jou zeggen dat dit de waarheid is en niet gelogen is maar dat geloof je dan toch niet maar toch zeg ik je dit: Was het maar gelogen dan had hij nu niet bij de dierenarts gelegen !!
- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
- Aantal honden: 3
Nou, inderdaad. Bah, bah, bah.Marion. schreef:Tja, dat krijg je van die "geintjes" van je

- Roompie
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
-
Muk
Lillith schreef:booster schreef:Ik kan tegen jou zeggen dat dit de waarheid is en niet gelogen is maar dat geloof je dan toch niet maar toch zeg ik je dit: Was het maar gelogen dan had hij nu niet bij de dierenarts gelegen !!zielig...
dikke duim
- booster
- Zeer actief
Ik heb net de dierenarts gebeld en ook verteld ivm de combi met epilepsie en onderkoeling en had een andere dierenarts als gisteren nu aan de lijn en die zei van dat de tempratuur ( heb gevraagt wat het gisteren was) was onder de 32 graden want de termometer kon hem niet meten omdat het minimale 32 graden is en nu was hij al minimaal 4 graden gestegen en alles wijst er toch op dat het een shock was door onderkoeling.
Hij was nu wakker en stond zelfs al alleen wel heel erg wankel, hij had gepoept en gegeten al dus dat is erg goed nieuws.
hij moet nog iets warmer worden maar het ziet er goed uit mits hij geen terug val krijgt.
Vanmiddag hebben we weer contact en dan overleggen we weer van hoe en wat.
Hij was nu wakker en stond zelfs al alleen wel heel erg wankel, hij had gepoept en gegeten al dus dat is erg goed nieuws.
hij moet nog iets warmer worden maar het ziet er goed uit mits hij geen terug val krijgt.
Vanmiddag hebben we weer contact en dan overleggen we weer van hoe en wat.
- booster
- Zeer actief
Ik zal ff een foto van zaterdag op de pc zetten vanaf me telefoon dan kunnen jullie zien hoe ik hem zaterdag aantrof misschien dat dit dan een enige teken van geloofheid is en dat deze topic dan met rust gelaten wordt door de gene die mij niet geloven.
- Esther12
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Lagotto Romagnolo
Zelfs ik geloof het niet (en ik zie al snel het goede in de mens). Juist omdat je er in dat andere topic extra aandacht op vestigt.
- Roompie
- Zeer actief
Die foto kun je ook zo van het net plukken dus wie zegt dat dat klopt. Ken je het verhaal van the boy who cried wolf?booster schreef:Ik zal ff een foto van zaterdag op de pc zetten vanaf me telefoon dan kunnen jullie zien hoe ik hem zaterdag aantrof misschien dat dit dan een enige teken van geloofheid is en dat deze topic dan met rust gelaten wordt door de gene die mij niet geloven.

- booster
- Zeer actief
Heb een foto van de vorige eigenaars en zal 2 foto's van zaterdag neerzetten zijn huid was wel donkerder op de foto's van zaterdag maar dit kon door de zon komen ofzo wat ik begrepen had.

hij liep ook zo rond als op de foto half in elkaar gekropen omdat ie erg bang was.
door de donkere huid momenteel zie je op de foto's minder goed dat zijn ribbetjes en ruggengraat, kontbotjes uitstaken

hij liep ook zo rond als op de foto half in elkaar gekropen omdat ie erg bang was.
door de donkere huid momenteel zie je op de foto's minder goed dat zijn ribbetjes en ruggengraat, kontbotjes uitstaken
- Ans Surfer
- Actief
- Mijn ras(sen): Havanezer
- Contacteer:
Voor zover ik weet gaat een hond niet dood aan epilepsie.
En voor de aanvallen is een medicijn.
Groetjes van Ans en Hiro

- booster
- Zeer actief
De dierenarts vertelde me net dat alles wijst op shock door onderkoelingAns Surfer schreef:Voor zover ik weet gaat een hond niet dood aan epilepsie.
- Branka
- moderator
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Goh, wat een omzwaai ineens. Werd hier direct door mensen gemeld en een d.a. stelt eerst epilepsie vast en verandert nu die diagnose?booster schreef:De dierenarts vertelde me net dat alles wijst op shock door onderkoelingAns Surfer schreef:Voor zover ik weet gaat een hond niet dood aan epilepsie.
Eerlijk gezegd is jouw geloofwaardigheid nul. Ook wat betreft dit topic. Denk ook dat je geniet dat mensen het in dit topic melden want je trekt weer een hoop (negatieve) aandacht en daar lijk je op uit te zijn.
- booster
- Zeer actief
Het geen wat hij had zag er ook echt uit als een epilepsie aanval en daarvoor was hij dus ook behandeld.
Vandaag de hoofddierenarts gesproken van wie de practijk is en hij zei mij dat alles er op wijst dat het toch een shock was door onderkoeling.
Ik ben zelf geen dierenarts en kan niet oordelen, epilepsie was ook 1 van de dingen waar ik meteen aan dacht vooral toen die begon te schuimbekken.
Enige wat voor mij telde was dat hij er bovenop moest komen en geloof ook meteen wat een dierenarts mij vertelt op dat moment.
Vandaag de hoofddierenarts gesproken van wie de practijk is en hij zei mij dat alles er op wijst dat het toch een shock was door onderkoeling.
Ik ben zelf geen dierenarts en kan niet oordelen, epilepsie was ook 1 van de dingen waar ik meteen aan dacht vooral toen die begon te schuimbekken.
Enige wat voor mij telde was dat hij er bovenop moest komen en geloof ook meteen wat een dierenarts mij vertelt op dat moment.
- Rikoy
- Zeer actief
Toch wel hoor als ze niet meer uit een cluster kunnen komen.Ans Surfer schreef:Voor zover ik weet gaat een hond niet dood aan epilepsie.
Iid zijn er medicijnen voor maar die zijn niet altijd afdoende.

- Rikoy
- Zeer actief
Welk medicijn heeft hij gekregen dan?booster schreef:Het geen wat hij had zag er ook echt uit als een epilepsie aanval en daarvoor was hij dus ook behandeld.
En verloor hij urine en poep tijdens de aanval?
Ik hoop dat je dit niet hebt gelogen..................heb je het wel gelogen dan bekijk ik je NOOIT meer.

- booster
- Zeer actief
Hoe de medijnen heten geen idee want alles ging zo vlug en was ff van slag af.Rikoy schreef:Welk medicijn heeft hij gekregen dan?booster schreef:Het geen wat hij had zag er ook echt uit als een epilepsie aanval en daarvoor was hij dus ook behandeld.
En verloor hij urine en poep tijdens de aanval?
Ik hoop dat je dit niet hebt gelogen..................heb je het wel gelogen dan bekijk ik je NOOIT meer.
Toen wij binnenkwamen heeft hij medicatie gekregen via zijn anus in een groen/geel tupetje.
Daarna via het infuus nog 3 of 4 soorten medicatie.
Tijdens de aanval verloor hij geen poep of urine ( bij dit laatste weet ik niet 100% zeker het kan zijn dat ik dit niet opgemerkt heb)
Ik beloof je dat dit een waarheids topic is, heb me lesje wel geleert en ben ook fout bezig geweest had niet mogen gebeuren.
hoef je niet te geloven naar wat ik gedaan heb en daar heb je dan ook goed recht op.
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
die booster, zo typisch dat we een hele tijd niks horen en dan, na gisteren, nu opeens dit
sorry hoor, maar ik geloof er geen hol van

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
-
Muk
Ook met foto's (die je gewoon van internet af kunt plukken) is je geloofwaardigheid 0. Zeker nu de zogenaamde da het ineens op onderkoeling gooit nu een eleptische aanval niet meer logisch zou zijn.Branka schreef:Goh, wat een omzwaai ineens. Werd hier direct door mensen gemeld en een d.a. stelt eerst epilepsie vast en verandert nu die diagnose?booster schreef:De dierenarts vertelde me net dat alles wijst op shock door onderkoelingAns Surfer schreef:Voor zover ik weet gaat een hond niet dood aan epilepsie.
Eerlijk gezegd is jouw geloofwaardigheid nul. Ook wat betreft dit topic. Denk ook dat je geniet dat mensen het in dit topic melden want je trekt weer een hoop (negatieve) aandacht en daar lijk je op uit te zijn.
Hou eens op met je gelieg en beproef je geluk op een forum waar ze jouw lleugens nog niet kennen.
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Wat ben je toch een ongelovige Thomas hé .renee-uk schreef:die booster, zo typisch dat we een hele tijd niks horen en dan, na gisteren, nu opeens dit
Geloof er ook geen ruk van.
Wat je zegt ben je zelfffff 

- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
echt wel, ik loop al wat langer mee op het i-net en geloven in mensen die van de ene dag op de andere het licht zien heb ik sinds mijn 12e al niet meer gedaan.bouvierpoedel schreef:Wat ben je toch een ongelovige Thomas hé .renee-uk schreef:die booster, zo typisch dat we een hele tijd niks horen en dan, na gisteren, nu opeens dit
sorry hoor, maar ik geloof er geen hol van![]()
![]()
Geloof er ook geen ruk van.
bullshit en lulkoek, iets anders kan ik er niet in zien

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- dagmar88
- Zeer actief
Nou, eerlijk gezegd zie ik TS er helemaal niet voor aan in staat te zijn om zoiets te bekokstoven.
Of geloven jullie dat het eigenlijk een keurige dame met twee perfect opgevoede honden is?
Het is toch lastig toegeven dat het hier stom is omdat je onzin praat, je asociaal gedraagt en daardoor niet de gewenste antwoorden krijgt.
Dan geef je er toch lekker een eigen draai aan
Als dit topic klopt, succes er mee.
Of geloven jullie dat het eigenlijk een keurige dame met twee perfect opgevoede honden is?
Het is toch lastig toegeven dat het hier stom is omdat je onzin praat, je asociaal gedraagt en daardoor niet de gewenste antwoorden krijgt.
Dan geef je er toch lekker een eigen draai aan