Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
ik had vanmorgen ook een koppeltje gespot. maar helaas moest ik mijn cam halen. zaten ze er nog . deur open maken zaten ze er nog ik richt de camera . en weg vliegen ze
des te leuker dat jij nu fotos er van hebt .
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Geweldig, zwaluwen.. heb lang de hoop gehad dat ze in mijn stallen zouden nestelen maar ik vermoed dat er teveel roofvogels zijn in mijn buurtje;)
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
cloris schreef:Geweldig, zwaluwen.. heb lang de hoop gehad dat ze in mijn stallen zouden nestelen maar ik vermoed dat er teveel roofvogels zijn in mijn buurtje;)
Misschien eens met de Vogelwacht of dergelijke organisatie in de buurt gaan praten; zij weten wel hoe je kunstmatige nesten zou kunnen aanbrengen in je stal.
Als je ze eenmaal aan het nestelen hebt daar, komen ze ook wel terug.
Naar mijn weten zijn het de kerkuil en de ekster (en katten/ratten) die bij de nesten kunnen komen en is de boomvalk de enige roofvogel die in staat is een zwaluw uit de lucht te slaan.
Ok, das wel leuk denk ik.. bij de stallen verderop zijn ze ook allemaal weg hoor, ze zitten alleen nog in de bollenschuren lijkt het wel
Ik heb hier uilen ook...
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
O, wat mooi gekiekt!
Gister was ik stallen aan het mesten en ineens viel me het gezang op...ja hoor, 2 paartjes hadden hun stekkie teruggevonden en zongen luidkeels. Zo mooi! Mijn lentegevoel was er gelijk, ondanks de kou!