Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Kattenshow Apeldoorn

Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.

Moderator: moderatorteam

_Leonie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever
Aantal honden: 1

Re: Kattenshow Apeldoorn

Ongelezen bericht door _Leonie »

Bedankt voor de reacties, leuk!
Dee
Zeer actief
Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder en een Roemeens meisje
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Dee »

YvetteJ schreef:Leuk om te zien! Ik wil ook wel een keertje naar een kattenshow, lijkt me wel leuk!
Ik vind het helemaal niet leuk om te zien. Ik zie alleen maar katten die niet relaxed zijn.
Lillith
Zeer actief

Ongelezen bericht door Lillith »

Dee schreef:
YvetteJ schreef:Leuk om te zien! Ik wil ook wel een keertje naar een kattenshow, lijkt me wel leuk!
Ik vind het helemaal niet leuk om te zien. Ik zie alleen maar katten die niet relaxed zijn.
Dat zie je echt verkeerd, ik heb zelf veel geshowed en bijna alle katten maken er een slaap en kroeldag van :D
Die Oosterling vind ik vreselijk het moet een driehoek zijn, tenminste vroeger, dit is zijn zeildoekjes :( .
Het nestje Siamezen...te gek :I:
Laatst gewijzigd door Lillith op 14 apr 2012 00:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Dee
Zeer actief

Lillith schreef:
Dee schreef:
Dat zie je echt verkeerd, ik heb zelf veel geshowed en bijna alle katten maken er een slaap en kroeldag van :D Die Oosterling vind ik vreselijk het moet een driehoek zijn, tenminste vroeger, dit is zijn zeildoekjes :( . Het nestje Siamezen...te gek :I:
Ik zie wat ik zie. En aan de hand van de foto's die hier geplaatst zijn zie ik geen gelukkige katjes.
Lillith
Zeer actief

Ongelezen bericht door Lillith »

Dee schreef:
Lillith schreef:
Dee schreef:
Dat zie je echt verkeerd, ik heb zelf veel geshowed en bijna alle katten maken er een slaap en kroeldag van :D Die Oosterling vind ik vreselijk het moet een driehoek zijn, tenminste vroeger, dit is zijn zeildoekjes :( . Het nestje Siamezen...te gek :I:
Ik zie wat ik zie. En aan de hand van de foto's die hier geplaatst zijn zie ik geen gelukkige katjes.
Wat zie je dan...geen hartjes er boven? :wink:
Tuurlijk heeft iedereen zijn eigen mening maar om te zeggen dat het zielige katjes zijn... :19:
Dee
Zeer actief

Lillith schreef:
Dee schreef:
Lillith schreef:
Dee schreef: Ik vind het helemaal niet leuk om te zien. Ik zie alleen maar katten die niet relaxed zijn.
Wat zie je dan...geen hartjes er boven? :wink:
Tuurlijk heeft iedereen zijn eigen mening maar om te zeggen dat het zielige katjes zijn... :19:
Waar slaat dat nou op?
Ik kijk naar de ogen van de katten o.a. en bij deze foto's zie ik er geen een die er gelukkig uitziet. aleen die eerste misschien.
Ik heb niet gezegd dat dit hele zielige katjes zijn.
Jij hebt wellicht positieve ervaring met shows, dat kan. Er zijn ook vast katten die het wel leuk vinden.

sorry, ik bedoel de tweede.
Maar, nogmaals, op deze foto's zie ik alleen maar stress.
Is geen oordeel over de shows in het algemeen. Alleen over wat ik hier zie.
semmyboy
Zeer actief
Mijn ras(sen): De duitse herdershond!

Ongelezen bericht door semmyboy »

Ik hou van katten en wat een leuke beessies!
Maar de leukste katten vind ik toch de gewone bastaard huiskat
Leer nooit een taal af, die je zelf niet spreekt!
Afbeelding
[/URL]Afbeelding[/url]
Ariane
Erelid
Mijn ras(sen): Teckel
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Ariane »

pioenroos schreef:Doe mij die Noorse Boskat of Maine Coon maar :I:
Coons vind ik geweldig!
Ze hebben ook een heel bijzonder karakter.
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.

Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Cleva schreef:Ik ken niet één kat die dat leuk zou vinden en ik kende er toch best een boel.
Mijn Ramses zou het geweldig vinden.

Afbeelding

Mensen, katten, reizen :cheer:
Als hij mee ging in de auto hadden we de grootste lol. Na een tijdje komen de mensen achter je er achter dat het geen knuffel is languit op de hoedenplank ligt :mann:
:tongue: Voor mij is het dan weer geen strak plan, dus meneer heeft pech.
Plaats reactie

Terug naar “Foto's Diversen”