Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
bult in oksel van liza
Moderator: moderatorteam
- liza2011
- Actief
- Mijn ras(sen): newfoundlander
- Aantal honden: 1
bult in oksel van liza
ik heb sinds een dag of twee dat ik een bultje in de oksel van liza voelde maar nu ik net voelde is het ineens een bult van een dikke twee cm, wat zou dat kunnen zijn en is het raadzaam dat ik even naar een dierenarts ga ik ben best wel geschrokken, maar het rare is ze eet goed en speelt goed en poept en plast ook goed en geeft ook niet over,
moet ik me nu zorgen gaan maken of ben ik te overbezorgt groetje van angela en een poot van liza
moet ik me nu zorgen gaan maken of ben ik te overbezorgt groetje van angela en een poot van liza

- Zilla
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cane Corso Italiano en Staffordshire Bull Terrier
- Aantal honden: 2
Re: bult in oksel van liza
Met gekke bultjes sowieso even lang de DA gaan. Dat ze niet ziek is hoeft niet te betekenen dat het niet iets is of nog gaat worden natuurlijk. Vervelende dingen.. Die bultjes.

- liza2011
- Actief
ja en sunds dat ik er nu net aangezeten heb piept ze ook heel zacht alleen de dierenarts is pas los vanaf 9 uur.
dus ga zo even bellen
dus ga zo even bellen

- Zilla
- Zeer actief
Misschien is het een ontsteking en staat er veel druk op wat voor pijn kan zorgen (abcesje). Je hoeft dus niet gelijk aan het allerergste scenario te denkenliza2011 schreef:ja en sunds dat ik er nu net aangezeten heb piept ze ook heel zacht alleen de dierenarts is pas los vanaf 9 uur.
dus ga zo even bellen

- liza2011
- Actief
- liza2011
- Actief
10.25 moet ik bij de dierenarts zijn, hun vonden het zeer verdacht dat het zo snel groeide dus moest gelijk langs komen

- liza2011
- Actief
beetje late reactie maar internet deed het niet,
nou de dierenarts heeft het nagekeken en er heeft geen teek gezeten maar er zat een heel klein sneetje die is nu aan het ontsteken daarom was het zo snel groot geworden maar hij heeft het een beetje uit gedrukt dat de meete spanning er af is en nu in de gaten houden of het niet erger of groter wordt en ze heeft voor acht dagen antibiotica dus ben wel blij dat ik even gegaan ben.
groetjes van mij en een poot van liza
nou de dierenarts heeft het nagekeken en er heeft geen teek gezeten maar er zat een heel klein sneetje die is nu aan het ontsteken daarom was het zo snel groot geworden maar hij heeft het een beetje uit gedrukt dat de meete spanning er af is en nu in de gaten houden of het niet erger of groter wordt en ze heeft voor acht dagen antibiotica dus ben wel blij dat ik even gegaan ben.

- Zilla
- Zeer actief
Dus tochliza2011 schreef:beetje late reactie maar internet deed het niet,