renee-uk schreef:hahaha op zn verkeerde poot staan met plassen en gauw corrigeren en hij wil zo graag schrapen, maar toch nog maar niet
heerlijk dat het zo goed gaat Suzanne

Nou gister deed ie dat dus al he
Vanmiddag zat ie ook al met zijn verkeerde poot in zijn oor te krabben.
Kortom, tijd om te minderen met de pijnstillers. Hij ligt nu, zonder extra pijnstiller, nu ook al weer een beetje sipjes in de slaapkamer. Prima. Beetje sipjes hoort erbij zo kort na de operatie. Zolang het maar geen gehijg, getril en gegil is, is het ok.
eefje+huig schreef:oke,ik begrijp het,ik was al bang dat je hem 4mt om je heen liet huppelen haha.
harley kende zijn rem niet meer al na die paar dagen en die wilde dus maar al te graag al zijn sprintjes trekken.
beweging was niet erg maar met mate.
Haha nee hoor, gewoon zoals hij nu ook ongeveer liep maar dan zonder dat ik erachteraan loop. Het korte lijntje te te kort om stil te staan en te "eisen" dat ie daar alles maar doet in die cirkel.
Maar cas zal geen sprintjes trekken, die gaat hooguit op een sukkeldrafje als we stukken rechtuit gaan. Die trekt alleen sprintjes de eerste minuut als ie naast de scootmobiel mag meerennen, en daar wachten we nog een poos mee.
Aan de flex als ik gewoon blijf zitten zal hij de komende tijd gewoon lekker een beetje keutelen zoals hij vorige week ook deed. Dat kan geen kwaad als het goed is. Hij is alleen op het veld zo "druk" als in het filmpje. In huis loopt ie soms een keertje rond voor een aai of een andere ligplek.
Ach, over een paar dagen zal het voor hem ook vast wat minder pijnlijk zijn op de scoot met al die hobbeltjes. Dan gaan we gewoon lekker af en toe een stukje rijden, kleine pauze dat ie kan keutelen op een snuffelplek, en dan weer een stukkie rijden.
En over een week of 6, dan is het vast wat warmer in de avond, dan kunnen we weer lekker stukjes rijden waarbij hij stukjes mee kan draven. Zo'n heerlijk vooruitzicht!