Uiteraard zal ik er die dag ook bij zijn, als het goed is geef ik in ieder geval (samen met een aantal anderen) de agilitydemo.
Iedereen is welkom op die dag om een groot aantal Laekense Herders en liefhebbers van dit ras te zien en te spreken.
Moderator: moderatorteam
De Laeken Fun Day wordt ieder jaar op een andere locatie gehouden, soms in het zuiden, soms wat meer in het midden of juist in het noorden van het land. Dit jaar dus in Maastricht. Voor mij ruim 2 uur rijden maar dat heb ik er graag voor over. Er zijn weinig plaatsen waar je meer Laekense Herders tegelijk tegenkomt dan de Laeken Fun Day (als er al plaatsen zijn waar dit het geval is).Machie schreef: Maar wat een roteind weg
Daar zit wat inLongFields schreef:De Laeken Fun Day wordt ieder jaar op een andere locatie gehouden, soms in het zuiden, soms wat meer in het midden of juist in het noorden van het land. Dit jaar dus in Maastricht. Voor mij ruim 2 uur rijden maar dat heb ik er graag voor over. Er zijn weinig plaatsen waar je meer Laekense Herders tegelijk tegenkomt dan de Laeken Fun Day (als er al plaatsen zijn waar dit het geval is).Machie schreef: Maar wat een roteind weg
Zo'n dag is hartstikke leuk te combineren met een bezoek aan Maastricht, maak je er gewoon een weekendje weg van!
Nee, dat klopt. Maar zoals ik al zei, het is ieder jaar ergens anders, zodat niet altijd dezelfde mensen heel ver hoeven te rijden.Hilde schreef:Vorig jaar was in Hoenderloo toch? Of vergis ik me nu?
Wilde vorig jaar wel gaan en hoopte dat 't dit jaar op dezelfde plek zou zijn, maar dit is wel heel erg ver
Dat zou gezellig zijn Martijn!Cleva schreef:Staat genoteerd. Ik hoop dat ik vrij kan krijgen. Denk het wel.
Begrijp ik volkomenLongFields schreef:Nee, dat klopt. Maar zoals ik al zei, het is ieder jaar ergens anders, zodat niet altijd dezelfde mensen heel ver hoeven te rijden.
kun je meteen die verrekte crosstrainer mee nemenCleva schreef:Staat genoteerd. Ik hoop dat ik vrij kan krijgen. Denk het wel.
Geen gebrek aan campings in zuid-Limburg hoorLoraine schreef:Mensen met camper/caravan/vouwwagen. Wie weet is er nog een leuke camping in de buurt van dit gebeuren.
Zou best kunnen, ik heb het affiche niet gemaakt dus weet ook niet precies welke honden er op de foto's staan.Sanne!! schreef:Suzanne?
Is die meest rechtse nou Jody van Lidwien??
Edit: Op de foto van je affiche dan he